Τα ελληνικά προϊόντα της εταιρίας ALMI Foods ταξίδεψαν στην Ασία, στις αγορές της οποίας διανέμει σημαντικό μέρος της παραγωγής της, με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας της στις αγορές της Ασίας, καθώς και τη διεύρυνση της εξαγωγικής της δραστηριότητας, η οποία εκτείνεται σήμερα σε περισσότερες από 25 αγορές του εξωτερικού.
Συγκεκριμένα, η ALMI Foods, βρέθηκε, για 2η συνεχόμενη χρονιά, στη Foodex Japan, η οποία διεξήχθη στο Τόκιο, ανάμεσα σε περισσότερους από 800 εκθέτες προϊόντων και brands από χώρες της Ασίας και άλλες διεθνείς αγορές.
Συγκεκριμένα, η ALMI Foods αποτελεί μια αμιγώς ελληνική εταιρεία, με βάση την Αλεξάνδρεια Ημαθίας, η οποία εισήλθε στην αγορά της Νοτίου Κορέας το 2015 και σε αυτή της Ιαπωνίας το 2017, καταγράφοντας σημαντικούς αριθμούς πωλήσεων, με το 2021, μάλιστα, να αποτελεί το έτος όπου σημείωσε διπλασιασμό του τζίρου της στις ασιατικές αγορές.
Στη Foodex Japan 2023 η ALMI Foods πέρα από τα δημοφιλή για τις ασιατικές αγορές προϊόντα της, όπως τις «γλυκοπικάντικες πιπεριές κεράσι με κρέμα τυριών» και τα «ψητά μανιτάρια γεμιστά με κρέμα τυριών», τα οποία καταγράφουν σημαντική ζήτηση στη Νότιο Κορέα και την Ιαπωνία, διερεύνησε το λανσάρισμα βιολογικών και vegan προϊόντων, δεδομένης της δυναμικής που παρουσιάζουν οι κατηγορίες αυτές στις τοπικές αγορές.
«Οι χώρες της Ασίας αποτελούν, ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια, βασικές αγορές για τα προϊόντα μας. Με τη συστηματική μας δουλειά στις τοπικές αγορές, έχουμε καταφέρει να φέρουμε σε επαφή τους καταναλωτές με τις ελληνικές συνταγές, σε μια αγορά με σημαντικά διαφορετικές διατροφικές συνήθειες και τελικά να δημιουργήσουμε μια σταθερή ζήτηση για τα προϊόντα μας.
Στο πλαίσιο της παρουσίας μας στην κορυφαία έκθεση τροφίμων της Ιαπωνίας, συζητήσαμε την επέκταση της παρουσίας μας στις τοπικές αγορές, όπως και τη διεύρυνση των συνεργασιών μας στους τομείς της HoReCa, των βιολογικών και των vegan προϊόντων», σημείωσε ο CEO της ALMI Foods, κ. Μηνάς Μερτζανίδης.
Σχόλια