Δ. Κορύλλος: Το όραμα της Adpixel στην Ψηφιακή Διαφήμιση και το Digital Marketing
Η έννοια της ψηφιακής διαφήμισης και του digital marketing ξεπερνάει κατά πολύ τα social media ή τις μηχανές αναζήτησης που προς το παρόν είναι ίσως τα μόνα μέσα στα οποία εφαρμόζεται, σημειώνει, μεταξύ άλλων, ο επικεφαλής της Adpixel, κ. Δημήτρης Κορύλλος. Στόχος της εταιρείας είναι να συμβάλει με τη δική της φιλοσοφία, πέρα από τα σύνορα της Ελλάδας και της Ευρώπης.
Ο κ. Κορύλλος περιγράφει τα πρώτα βήματα της Adpixel Digital Agency και τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των υπηρεσιών που προσφέρει.
Μιλά για την διαμορφωθείσα εικόνα της αγοράς, τις προοπτικές και τις προκλήσεις, υπογραμμίζοντας τις ανάγκες και τα «θέλω» των πελατών σήμερα.
Δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην εκπαίδευση και παραθέτει το δικό του όραμα για το μέλλον της εταιρείας.
Αναλυτικά
Πείτε μας δυο λόγια για την επαγγελματική σας πορεία και πως ξεκίνησε το ταξίδι της Adpixel;
Έχοντας κάνει Μεταπτυχιακές σπουδές στο Solvay Business School of Brussels (MSc in Management), αποφάσισα να εξειδικευθώ στον τότε νεοεισαχθέντα κλάδο, το Ψηφιακό Marketing. Επρόκειτο ουσιαστικά για μετακίνηση της Διαφημιστικής δραστηριότητας από τα παραδοσιακά Μέσα στο χώρο του Ίντερνετ (Ιστοσελίδας, Social Media, Google κλπ).
Η γενικότερη φιλοσοφία του νέου τότε επαγγέλματος έδινε σαφή δείγματα ότι θα άλλαζε βαθιά τα ίδια τα θεμέλια του κλάδου της Διαφήμισης, και αξιωματικά τον τρόπο που θα λειτουργούσε η Αγορά τα επόμενα χρόνια.
Έφερνε στο τραπέζι νέες ερωτήσεις που έπρεπε και πρέπει να απαντηθούν:
Πώς η Ψηφιακή Εποχή επηρεάζει τα παραδοσιακά μοντέλα του Marketing και ξεδιπλώνει τις βασικές αρχές μιας αποτελεσματικής Διαδικτυακής Διαφημιστικής Στρατηγικής, αλλά και με ποιους τρόπους πρέπει η Τεχνολογία και το Μarketing να συμμαχήσουν ;
Ειδικότερα, πώς μπορούμε να επιτύχουμε μέγιστο Κέρδος με το ελάχιστο Κόστος, μέσω της Διαδικτυακής Διαφήμισης;
Η Adpixel Digital Agency ξεκίνησε από μια έμφυτη αγάπη μου για το χώρο της Διαφήμισης και κατ’ επέκταση για τη γοητεία που ασκεί ο εκσυγχρονισμός του κλάδου. Τα πολλαπλά πλεονεκτήματα της συνέργειας Διαφήμισης και μοντέρνας Τεχνολογίας σίγουρα θα προκαλούσαν τη “ζήλια” της παλαιότερης γενιάς του επαγγέλματος.
Σε αυτό το πλαίσιο δημιουργήθηκε και λειτούργησε η Εταιρεία ως D.K. Adpixel LTD, επεκτείνοντας σταδιακά τις δραστηριότητές της στην Κύπρο και Δυτική Ευρώπη. Τα τελευταία χρόνια διαχειριζόμαστε σε μόνιμη βάση Επιχειρήσεις, Ελεύθερους Επαγγελματίες, Δημόσιους Οργανισμούς, Πανεπιστήμια και βέβαια, πολλές Διαφημιστικές Καμπάνιες ορισμένου χρόνου. Πιστεύω, όμως, ότι το “πρόσωπο” της Εταιρείας διαμορφώθηκε τα 3 τελευταία χρόνια ως μια επιχείρηση Ψηφιακού (Digital) Marketing και Διαφήμισης που προσφέρει Εξατομικευμένες Υπηρεσίες στον πελάτη σε 12ωρη βάση, καθημερινά. Μια Εταιρεία ανθρώπινη, χωρίς τηλεφωνικές αναμονές και εξεζητημένη “βιτρίνα”. Μία Boutique Εταιρεία χαμηλού προφίλ που, κυρίως συνεργάζεται με μεγάλους πελάτες -χωρίς, όμως, να απορρίπτει τους μικρότερους.
Ουσιαστικά είμασταν από τις πρώτες Εταιρείες που ασχολήθηκαν στην Ελλάδα με αυτό το αντικείμενο, εντοπίζοντας εγκαίρως τις προοπτικές και τα πλεονεκτήματα του Digital Marketing έναντι της διαφήμισης στα παραδοσιακά ΜΜΕ.
Ποια τα βασικά milestones ως τώρα; Τι υπηρεσίες προσφέρετε σήμερα και ποια τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που σας διακρίνουν κατά τη γνώμη σας;
Ως μικρά Milestones, θα χαρακτήριζα την κάθε εργασιακή μέρα της Adpixel. Να βλέπουμε κάθε μέρα μια δική μας διαφήμιση, είτε να γίνεται Viral, είτε να ενημερώνει τους χρήστες στοχευμένα βάσει των αναγκών τους, και, κατά συνέπεια, να παράγει κέρδος για τους Πελάτες μας.
Ως Milestone, επίσης ,θα χαρακτήριζα την πρώτη Συνεργασία μας με μια μεγάλη Εταιρεία που μας εμπιστεύτηκε τη Στρατηγική του Ψηφιακού Marketing, τη δημιουργία μιας Ομάδας πολύ υψηλής τεχνογνωσίας, ικανής να καλύψει κάθε πιθανή ανάγκη Ψηφιακής Παρουσίας και Προώθησης μιας Επιχείρησης, καθώς και την καθιέρωση εξαιρετικών συνθηκών εργασίας και επικοινωνίας της Ομάδας μας.
Τι σας ζητάνε περισσότερο οι πελάτες σας; για τι πράγμα φαίνεται πως υπάρχει μεγαλύτερη ανάγκη;
Η μεγαλύτερη ανάγκη και, επομένως, ζήτηση στη Διαφήμιση δεν θεωρώ ότι έχει αλλάξει από την αρχή του επαγγέλματος. Είναι η “αξία” (value) που παράγεται για την Επιχείρηση που διαφημίζεται, είτε αυτή μεταφράζεται σε Αναγνωρισιμότητα, είτε σε οικονομικό όφελος.
Το στοίχημα σήμερα για τις επιχειρήσεις είναι να συνδεθούν (σε πραγματικό χρόνο) με το Κοινό, μέσω όλων των διαθέσιμων Ιντερνετικών εργαλείων. Να ξεκινήσουν μια κοινότητα, μια σχέση εμπιστοσύνης και αμοιβαίου σεβασμού με τον πελάτη-καταναλωτή. Να δημιουργήσουν καμπάνιες Marketing που να αποφέρουν απτά αποτελέσματα στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, σε Διαφημίσεις Προβολής και στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο.
Για την ώρα δεν χρειάζεται υψηλή δαπάνη για να πετύχουμε το σκοπό μας - σε σχέση, πάντα, με το κόστος της παραδοσιακής Διαφήμισης. Ακόμη και αν πρόκειται για μεγάλη Επιχείρηση ή για μεγάλη καμπάνια.
Αυτό που μας ζητείται τις περισσότερες φορές, είναι η αύξηση της Αναγνωρισιμότητας μιας Εταιρείας (Branding Campaign, Engagement) και Μετατροπές (Conversions) όπως πωλήσεις προϊόντων/υπηρεσιών, συμπληρώσεις φόρμας (Leads Campaign). Πολύ συχνά, επίσης μας ζητείται η εξ’ολοκλήρου ανάπτυξη Στρατηγικής Digital Marketing μιας Εταιρείας, ή ακόμα και η πλήρης ψηφιοποίηση μιας Επιχείρησης ή μιας ιδέας, ξεκινώντας από τη δημιουργία του Logo μέχρι την επιλογή του κατάλληλου Κοινού των Διαφημίσεων και την διακπεραίωση των Διαφημιστικών Καμπανιών τους. Μια συναρπαστική θα έλεγα αποστολή που απαιτεί συγκεκριμένη τεχνογνωσία σε πολλά ζητήματα, φαντασία, υπομονή και επιμονή.
Ένα σχόλιο για τη σημερινή εικόνα της αγοράς (digital marketing, agencies). Διακρίνετε πιθανές στρεβλώσεις ή συγκεκριμένες προοπτικές για το μέλλον;
Ο ρόλος του Digital Marketing στην Αγορά έχει καθιερωθεί, με τους περισσότερους επαγγελματίες να υιοθετούν μια ψηφιακή στρατηγική για την προώθηση της Επιχείρησής τους. Φυσικά όπου υπάρχει ευμεγέθης ζήτηση, θα υπάρξει και η αντίστοιχη προσφορά με όλο και περισσότερες Agencies να δημιουργούνται σε όλο τον κόσμο. Κατά τη γνώμη μου το επάγγελμα βρίσκεται ακόμα στην αρχή του, και μέρα με τη μέρα εξελίσσεται “μεγαλώνοντας” μαζί με τη γενιά που το δημιούργησε. Έχουμε ακόμα να δούμε πολλά.
Σε κάθε επάγγελμα που θεωρείται “καινούργιο” και προσοδοφόρο είναι αναπόφευκτο να υπάρξουν στρεβλώσεις, ειδικότερα όταν έχει σχέση και με την Τεχνολογία. Υπάρχουν περιπτώσεις που ημιμαθείς “ειδικοί” μπορούν να εκμεταλλευτούν την πιθανή άγνοια του ενδιαφερόμενου κοινού, το οποίο, έχει μεν υιοθετήσει την Ψηφιακή Κουλτούρα ως τρόπο ζωής, αλλά όχι και σε επαγγελματικό επίπεδο -τουλάχιστον- επαρκές ώστε να μπορεί να αξιολογήσει την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρονται.
Απαιτείται πιστεύετε περαιτέρω "εκπαίδευση"; Είτε αναφερόμαστε σε στελέχη της διαφήμισης κλπ ή ακόμη και το ίδιο το καταναλωτικό κοινό;
Xρειάζεται κατ’αρχήν σοβαρή αρχική εκπαίδευση και στη συνέχεια διαρκή επιμόρφωση των στελεχών Διαφημιστικών Εταιρειών, αλλά και όλων των στελεχών Εταιρειών, που λόγω της θέσης τους μπορεί να βρίσκονται σε στενή συνεργασία με Digital Marketing Agencies. Επίσης θεωρώ απαραίτητη την εκπαίδευση του χρήστη-αποδέκτη αυτών των Ψηφιακών Διαφημίσεων, ώστε να μπορεί να αποδαιμονοποιήσει τη νέα αυτή Τεχνολογία, να μάθει να αμύνεται απέναντι στη “σκοτεινή πλευρά” της ανθρώπινης χρήσης της -όπως είναι για παράδειγμα τα Fake News- και ταυτόχρονα να επωφεληθεί τα μέγιστα απο αυτήν.
Στο κάτω-κάτω, Διαφημίσεις υπήρχαν πάντα. Απλώς ο νέος τρόπος προώθησης τους μέσω Digital Marketing τις καθιστά πιο χρήσιμες και ενδιαφέρουσες για τους αποδέκτες, δεδομένου ότι και οι τοποθετήσεις τους είναι εξατομικευμένες και στοχευμένες, λιγότερο δαπανηρές και πιο καρποφόρες για τον πελάτη.
Ένα σχόλιο: ποιο είναι το όραμα σας για την εταιρεία. Ποιοι στόχοι για την επόμενη 5ετία;
Οι στόχοι μας είναι απλοί. Να βοηθήσουμε όποιον επιλέξει την Adpixel Digital Agency για να προωθήσει, να διαφημίσει, να παρουσιάσει την ιδέα του στον κόσμο του Διαδικτύου και να τον φτάσουμε, με απλά λόγια, όσο πιο ψηλά γίνεται. Είτε η εκπλήρωση του στόχου μεταφράζεται, όπως αναφέραμε και προηγουμένως, σε καθαρό οικονομικό Κέρδος, είτε σε Αναγωρισιμότητα. Η φήμη της Εταιρείας μας είναι συνδεδεμένη με την επιτυχία των Πελατών μας (σε πραγματικά νούμερα) και με την Ποιότητα των Διαφημιστικών Υπηρεσιών που προσφέρουμε.
Παράλληλα, σημαντικό στόχο μας αποτελεί η αυτοβελτίωση μέσω της Διαρκούς Ενημέρωσης και η πλήρης ανάπτυξη Τεχνογνωσίας που απαιτεί ο συνεχώς μεταβαλλόμενος ψηφιακός κόσμος.
Το όραμα μας είναι επίσης απλό: “Advertising The future”.
Η έννοια της Ψηφιακής Διαφήμισης και του Digital Marketing ξεπερνάει κατά πολύ τα Social Media ή της Μηχανές Αναζήτησης που προς το παρόν είναι ίσως τα μόνα Μέσα στα οποία εφαρμόζεται.
Το καθήκον της έξυπνης/μοντέρνας διαφήμισης είναι να λειτουργήσει ως αφανής ενδιάμεσος κρίκος μεταξύ Προσφοράς και Ζήτησης της Αγοράς, προσφέροντας με σεβασμό ένα έργο το οποίο έχει αντι-Οργουελικό και αισιόδοξο χαρακτήρα τεχνολογικά, επιτελικά, εμπορικά και οικονομικά. Ο στόχος της Adpixel Digital Agency είναι να συμβάλει με τα δικά της μέσα στη φιλοσοφία αυτή, πέρα από τα σύνορα της Ελλάδας και της Ευρώπης.
Σχόλια