Πάνε για και για άλλα διεθνή βραβεία στην Ogilvy διότι τα ελληνικά τα έχουν σιγουράκι. Lacta «Μη με αφήσεις ποτέ». Η Ogilvy ακόμη μία φορά «κέντησε» με την ταινία η οποία έγινε viral. Η διαφήμιση ενημερώνει πως, μπορεί για την πρωταγωνίστρια να είναι πια αργά, δεν είναι όμως αργά «για σένα που ακόμα μπορείς». Η διαφήμιση βγήκε στον αέρα λίγες μέρες πριν την 25η Νοεμβρίου, Διεθνή Ημέρα για την εξάλειψη της βίας κατά των γυναικών. Το timing είναι ιδιαιτέρως σημαντικό, καθώς, φέτος, στην Ελλάδα κακοποιήθηκαν χιλιάδες και δολοφονήθηκαν 13 γυναίκες από τους άνδρες που υποτίθεται πως τις αγαπούσαν πραγματικά.
«Μη με αφήσεις ποτέ» είναι ο τίτλος αυτής της κινηματογραφικών προδιαγραφών διαφήμισης που σκηνοθέτησε ο Αργύρης Παπαδημητρόπουλος και ντύθηκε μουσικά με το συγκλονιστικό τραγούδι του Γιάννη Σπανού «Μη μου μιλάς για αγάπη» ερμηνευμένο από τη Δήμητρα Γαλάνη. Πρωταγωνιστούν η Χριστίνα Χειλά Φαμέλη και ο Έκτορας Λιάτσος. Η ταινία έγινε σε συνεργασία με την ΜΚΟ «Διοτίμα» και κατάφεραν να περάσουν το μήνυμα που ήθελαν με τον σωστό τρόπο σε τόσο μεγάλο κοινό.
Συγχαρητήρια στην Alpha Public Relations βραβεύτηκε ως «Best Health and Wellness Consulting Services» εταιρεία για την Ελλάδα από τα Business Excellence Awards 2021.
Happy birthday στην V+O για τα 20 χρόνια λειτουργίας. Ναι είναι κάτι περισσότερο από 2 γράμματα που είναι και το μότο της καμπάνιας για τα γενέθλιά της.
Καλή επιτυχία να ευχηθούμε στις 2 ελληνικές συμμετοχές των AS Strategy & Branding και The Newtons Laboratory, οι οποίες και πέρασαν στη δεύτερη φάση αξιολόγησης των φετινών Epica Awards. Η AS Strategy, Branding & Communication διεκδικεί βραβείο με το project «Αυγουλάκια» για τη Ζούρας Farm, στην κατηγορία «Packaging Design», ενώ η The Newtons Laboratory διεκδικεί τη βράβευσή της, με το project «Μάσκα», για το Υπουργείο Υγείας, στην κατηγορία «Covid-19 Communications». Στη φετινή διοργάνωση κατατέθηκαν στα βραβεία Epica συνολικά 3.184 υποψηφιότητες από 64 χώρες, με τις περισσότερες να προέρχονται από τις ΗΠΑ και τη Γερμανία. Οι Gold και Grand Prix νικητές θα ανακοινωθούν σε online event, στις 9 Δεκεμβρίου. Οι Silver και Bronze νικητές θα ανακοινωθούν μέσω της ιστοσελίδας των Epica Awards στις 10 Δεκεμβρίου.
Μας τρόμαξε με τον τρίφτη η καμπάνια για τον HVI της Gravity (The Newtons Laboratory) για την Gilead. Συγνώμη, αυτό λέγεται αποτυχία.
Ζαλώνη έγραψες ακόμη μία φορά για την καμπάνια των Jumbo ενόψει των εορτών των Χριστουγέννων. Μεγάλη παραγωγή ωραία ιδέα και σίγουρα πολλή δουλειά.
Σε καλό δρόμο η τροπολογία σχετικά με τη διαφημιστική δραστηριότητα του δημοσίου τομέα και την ΕΡΤ που κατατέθηκε στο νομοσχέδιο του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων «Στρατηγικές επενδύσεις και βελτίωση του επενδυτικού περιβάλλοντος μέσω της επιτάχυνσης διαδικασιών στις ιδιωτικές και στρατηγικές επενδύσεις και δημιουργία πλαισίου για τις εταιρείες τεχνοβλαστούς».
Το νομοσχέδιο εισάγεται προς συζήτηση και ψήφιση στην ολομέλεια της Βουλής, σήμερα Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2021. Σύμφωνα με την έκθεση του ΓΛΚ:
1. Τροποποιούνται - συμπληρώνονται οι διατάξεις του π.δ. 261/1997, που αναφέρονται στις διαφημιστικές υπηρεσίες του δημοσίου τομέα από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (Μ.Μ.Ε.) και προβλέπονται, μεταξύ άλλων, τα ακόλουθα:
α. Στην έννοια των όρων:
- «διαφημιστικών και άλλων συναφών δραστηριοτήτων του δημόσιου τομέα» περιλαμβάνεται και η κατάρτιση του πλάνου δημοσιότητας, καθώς και η υποστήριξη της αναθέτουσας αρχής στη διαχείριση των αναθέσεων μετάδοσης και καταχώρισης των διαφημιστικών και λοιπών μηνυμάτων του Δημοσίου,
- «συμβάσεων μετάδοσης ή καταχώρισης» θέση σύμβασης υπέχουν και οι εντολές των αναδόχων διαφημιστικών υπηρεσιών, που εγκρίνονται από το αποφαινόμενο όργανο, για την ανάθεση των υπηρεσιών μετάδοσης και καταχώρισης διαφημιστικών και λοιπών μηνυμάτων του Δημοσίου, για λογαριασμό και κατ' εντολή της αναθέτουσας αρχής.
β. Επιτρέπεται η πραγματοποίηση των προαναφερόμενων εντολών ανάθεσης μετάδοσης ή καταχώρισης και από τους αναδόχους διαφημιστικών υπηρεσιών για λογαριασμό και κατ' εντολή της αναθέτουσας αρχής, καθορίζεται δε η σχετική διαδικασία εξόφλησης των εν λόγω υπηρεσιών κατά τα ειδικότερα οριζόμενα.
γ. Παρέχεται δυνατότητα ρύθμισης, με απόφαση του αρμόδιου Υπουργού, θεμάτων σχετικά με τη διαμόρφωση του τιμοκαταλόγου και των τελικών τιμών που θα τύχουν αποδοχής για την ανάθεση υπηρεσιών μετάδοσης διαφημιστικών και λοιπών μηνυμάτων του Δημοσίου, βάσει τιμοκαταλόγου που υποβάλλουν στις αρμόδιες υπηρεσίες οι ενδιαφερόμενες τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές επιχειρήσεις.
δ. Η ισχύς των ανωτέρω διατάξεων αρχίζει αναδρομικά από την 1η.1.2021.
2. Επιτρέπεται, με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Ε.Ρ.Τ. Α.Ε., η ανάθεση έργου ή παροχής ανεξάρτητων υπηρεσιών σε φυσικά ή νομικά πρόσωπα και για την προβολή ή τη μετάδοση ή την εκμετάλλευση ραδιοφωνικού, τηλεοπτικού ή διαδικτυακού προϊόντος, για την εκπλήρωση των σκοπών της εν λόγω εταιρείας. [Κατά τα ισχύοντα (άρθρο 15 του ν.4173/2013), επιτρέπεται η ανάθεση μόνο για την παραγωγή ή την επεξεργασία ή την παρουσίαση των ανωτέρω υπηρεσιών.]
Τη συγκρότηση Ομάδας Εργασίας με στόχο τη σύσταση ενός νέου ενιαίου μητρώου ενημερωτικών ΜΜΕ ανακοίνωσε ο Υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ και Κυβερνητικός Εκπρόσωπος Ιωάννης Οικονόμου σε συνάντηση με αντιπροσωπεία του Δ.Σ. της Ένωσης Δημοσιογράφων Ιδιοκτητών Περιοδικού Τύπου (ΕΔΙΠΤ). Στην συνάντηση ο κ. Οικονόμου ανακοίνωσε την άμεση σύσταση ομάδας εργασίας με εκπροσώπους όλων των φορέων, προκειμένου να συγκροτήσει ένα ενιαίο μητρώο Μ.Μ.Ε., το οποίο θα περιλαμβάνει το σύνολο του Τύπου, χωρίς αποκλεισμούς, με συγκεκριμένα όμως κριτήρια, με στόχο να διαμορφωθεί ένα διαφανές και αξιόπιστο πλαίσιο στο χώρο της ενημέρωσης. Σημείωσε δε ότι το νέο μητρώο θα περιλαμβάνει και τον ηλεκτρονικό τύπο, ενώ θα γεννά τόσο δικαιώματα όσο και υποχρεώσεις για όσους συμμετέχουν. Η επιτροπή θα συνεδριάσει μέχρι το τέλος του έτους, με χρονικό ορίζοντα να κατατεθούν συγκεκριμένες προτάσεις μέχρι το Φεβρουάριο. Την ΕΔΙΠΤ εκπροσώπησαν ο Πρόεδρος Μιχάλης Σαββάκης, ο Αντιπρόεδρος Ευάγγελος Παπαλιός, η Γενική Γραμματέας Πέννυ Καλύβα και ο Σύμβουλος Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων Κωνσταντίνος Σπύρου, οι οποίοι κατέθεσαν αναλυτικό υπόμνημα. Μεταξύ αυτών, επισημάνθηκε ότι ο Περιοδικός και Περιφερειακός Τύπος, που εκπροσωπεί η ΕΔΙΠΤ είναι εξίσου Τύπος, παρόλο που τα τελευταία χρόνια έχει δεχθεί μια σειρά από αναιτιολόγητους αποκλεισμούς και υπολογίζεται ως Τύπος μόνο για τις φορολογικές και ασφαλιστικές επιβαρύνσεις. Για το λόγο αυτό το νέο Μητρώο Τύπου, θα πρέπει να περιλαμβάνει το σύνολο του Τύπου της χώρας, χωρίς αποκλεισμούς και συγκεκριμένα:
- Όλες τις περιφερειακές εφημερίδες, ανεξαρτήτου περιοδικότητας και αριθμού εργαζομένων,
- Τις ενημερωτικές ηλεκτρονικές εκδόσεις και
- Τον Περιοδικό – Κλαδικό Τύπο (περιοδικά).
Σχόλια