Zalando: Το υψηλό ποσοστό επιστροφών είναι μέρος του επιχειρηματικού μοντέλου μας
Προχθές και στο πλαίσιο της Kinnevik Capital Markets Day 2013, ο γενικός διευθυντής και συνιδρυτής της Zalando Robert Kentz παρουσίασε (άραγε γιατί ήταν τόσο αγχωμένος;) μερικά ενδιαφέροντα στοιχεία για την στρατηγική της παραπάνω εταιρείας.
Σύμφωνα με τον ίδιο, η Zalando κατέχει το 4% της γερμανικής αγοράς υποδημάτων, ενώ δεν προγραμματίζει για φέτος νέες επεκτάσεις σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές. Στρατηγικός στόχος της Zalando είναι η εδραίωση της στις είδη 14 υφιστάμενες ευρωπαϊκές αγορές. Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι η Zalando υπαναχώρησε από την αγγλική αγορά, καθώς όπως επεξήγησε ο κος Kentz, πρόκειται για μια τελείως διαφορετική αγορά από ό,τι αυτή της ηπειρωτικής Ευρώπης.
Τέλος, στις ερωτήσεις των συμμετεχόντων στην παραπάνω συνάντηση επενδυτών σχετικά με το εάν η Zalando σκέφτεται να επιβάλλει ποτέ έξοδα αποστολής στους πελάτες της, ο Kentz απάντησε ότι αυτό θα συμβεί, μόνο εάν και εφόσον δεν πετύχουν τα συγκεκριμένα μέτρα μείωσης του ποσοστού των επιστροφών. Άλλωστε, το υψηλό ποσοστό επιστροφών (υπενθυμίζω ότι ανέρχεται στο 50%) είναι μέρος του επιχειρηματικού μοντέλου μας, ανάφερε ο ίδιος.
Δείτε εδώ το άρθρο του Ευστάθιου Ιντζεϊδη, στο neoecommerce.gr.
Σχόλια