Τα κύρια χαρακτηριστικά ενός προϊόντος ή υπηρεσίας και ο τρόπος που αυτό τοποθετείται στην αγορά, περιγράφονται με τον όρο “marketing mix” και αποτελούν μια απαραίτητη διαδικασία για την επιτυχία!
Το κυρίαρχο μέλημα κάθε επιχείρησης, είναι ο βαθμός ικανοποίησης των καταναλωτών από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της. Είναι ευνόητο ότι αυτή η ανταπόκριση των καταναλωτών, εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά ενός προϊόντος (όπως η τιμή, η εμφάνιση, η ποιότητα) που θα καθορίσουν το ενδιαφέρον του καταναλωτή και τελικά την επιτυχία ή την αποτυχία ενός προϊόντος στην αγορά.
Όλα τα παραπάνω στοιχεία οι ειδικοί του marketing, τα περιγράφουν με τον όρο "marketing mix". Επομένως, ως μίγμα μάρκετινγκ -στα ελληνικά- ορίζουμε τα στοιχεία εκείνα τα οποία στην βέλτιστη μίξη τους θα δώσουν στο προϊόν μας την καλύτερη δυνατή διείσδυση και αποδοχή από το δυνητικό μας κοινό (target group).
Το μίγμα μάρκετινγκ είναι ένας από τους κυριότερους όρους ενός marketing plan και αποτελεί το τμήμα αυτό του σχεδίου, μέσω του οποίου επιδιώκουμε την επιθυμητή ανταπόκριση των καταναλωτών.
Οι ειδικοί του BusinessGrove, του φορέα συμβουλευτικών υπηρεσιών για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις , που προσφέρει μεταξύ άλλων και ολοκληρωμένες υπηρεσίες marketing, έχουν συμπυκνώσει στις παρακάτω παραγράφους τα βασικά στοιχεία του μίγματος μάρκετινγκ που είναι απαραίτητα για την επιτυχία ενός προϊόντος.
Ήδη από τη δεκαετία τoυ 1960, είχαν προσδιοριστεί τα 4 βασικά χαρακτηριστικά (4P) του μίγματος: Το Προϊόν (Product), η Προώθηση (Promotion), η Τιμή (Price) και η Διανομή (Place). Αργότερα, όσο εξελίσσονταν οι απαιτήσεις του καταναλωτή, προστέθηκαν και άλλα Ρ στο μίγμα.
Τα 7P του marketing mix
Οι ειδικοί του BusinessGrove σας παραθέτουν τα στοιχεία που μπορούν να διαμορφώσουν το ιδανικό μίγμα μάρκετινγκ για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, δίνοντάς του την αναγκαία ώθηση για μια πετυχημένη πορεία στην αγορά.
Μπορεί τα παραπάνω να ακούγονται πολύπλοκα, κυρίως για μια μικρομεσαία επιχείρηση. Όμως, είναι απαραίτητα στο σύνθετο και ανταγωνιστικό περιβάλλον που λειτουργούν σήμερα οι επιχειρήσεις. Γιατί, αν θέλουμε μια επιτυχημένη «συνταγή», χρειαζόμαστε τα καλύτερα συστατικά στην κατάλληλη ποσότητα και με σαφείς διαδικασίες μίξης.
Είναι λοιπόν απαραίτητο να γίνουμε «chef» στο μάρκετινγκ για να εξασφαλίσουμε την επιτυχία της επιχείρησής μας; Όχι βέβαια!
Στο BusinessGrove θα βρείτε ανθρώπους που διαθέτουν την τεχνογνωσία και την πείρα να σας βοηθήσουν και να σας καθοδηγήσουν με ασφάλεια στην επιτυχία.
Απευθυνθείτε σήμερα στους ειδικούς μας, για να μάθετε πώς μπορεί να εφαρμοστεί μια τέτοια μεθοδολογία και στην δική σας επιχείρηση.
Γιατί στο BusinessGrove γνωρίζουμε τη συνταγή της επιτυχίας!
Σχόλια