Η δύναμη του Facebook ως marketing εργαλείου για κάθε τύπο επιχείρησης είναι αποδεδειγμένη και το μόνο που μένει σε εσάς είναι να «ξεκλειδώσετε» τα μυστικά της πλατφόρμας και να το χρησιμοποιήσετε σωστά. Σκεφτείτε μόνο πόσο μεγάλη ευκαιρία κρύβεται εδώ: περισσότεροι από 2,5 δισεκατομμύρια χρήστες έχουν τη δυνατότητα να ανακαλύψουν την επιχείρησή σας μέσω του Facebook, ενώ σε έρευνα της πλατφόρμας, τα 2/3 δήλωσαν ότι επισκέπτονται τη σελίδα μιας τοπικής επιχείρησης τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα.
Γιατί λοιπόν αυτή η σελίδα να μην είναι το page του δικού σας brand;
Η πραγματικότητα είναι ότι κάθε σελίδα στο Facebook για να λειτουργεί αποτελεσματικά σαν κανάλι marketing χρειάζεται να έχει υψηλό engagement. Χρειάζεται δηλαδή να υπάρχει συχνή αλληλεπίδραση των followers με το account ή τα posts του account.
Πολύ απλά, αν ο κόσμος δεν στείλει μήνυμα, σχολιάσει, κοινοποιήσει ή αντιδράσει στις δημοσιεύσεις σας, τότε το περιεχόμενό της σελίδας σας μάλλον δεν είναι αρκετά ενδιαφέρον ή ελκυστικό για το κοινό σας. Η συνεχής επαφή με την online κοινότητα είναι εξαιρετικά σημαντική, για αυτό σας προτείνουμε 5+1 τρόπους για να αυξήσετε το Facebook engagement της δικής σας σελίδας και να ξεχωρίσετε.
Με τον ίδιο άμεσο και ευγενικό τρόπο που εξυπηρετούμε τους πελάτες ή τους επισκέπτες στο φυσικό μας χώρο, ανταποκρινόμαστε και ψηφιακά. Καθημερινά μέσα από τη σελίδα μας ή με τη βοήθεια ειδικών εργαλείων (mashup tools) όπως είναι το Hootsuite, παρακολουθούμε:
Σε όλα τα παραπάνω ανταποκρινόμαστε άμεσα και γρήγορα με reactions και comments. Η Κατερίνα Δημητρακοπούλου, instructor του Facebook Fundamentals, live webinar course της KnowCrunch επισημαίνει: «Αντιμετωπίστε κάθε σχόλιο σαν μια ευκαιρία να επικοινωνήσετε με το κοινό σας, συνεχίστε τον διάλογο και απαντήστε σε όλα με ευγένεια, υπομονή και ψυχραιμία».
Τετάρτη μεσημέρι ή Σάββατο απόγευμα; Αξιοποιήστε το γεγονός ότι ξέρετε πότε οι fans της σελίδας σας είναι online και φροντίστε να κάνετε posts τις σωστές ημέρες και ώρες για να αυξήσετε το engagement. Πώς το γνωρίζουμε αυτό; Μα φυσικά μέσα από τη δική σας σελίδας: βρείτε την πληροφορία στα insights-posts-when your fans are online.
Δοκιμάστε να μάθετε τι ακριβώς προσφέρει κάθε button στην πλατφόρμα προκειμένου να πετύχετε καλύτερα αποτελέσματα! Check-in, events, emoji, live videos και διάφορα είδη posts από απλή εικόνα μέχρι GIF posts μπορούν να σας βοηθήσουν να «συνομιλήσετε» με το κοινό σας.
Πολύ καλά λειτουργούν τα polls – δοκιμάστε για παράδειγμα να προσκαλέσετε το κοινό σας να ψηφίσει το αγαπημένο του προϊόν ανάμεσα σε 2 που εσείς θα προτείνετε σε ένα Facebook story. Το εντυπωσιακό περιεχόμενο όπως είναι οι νέες 3D φωτογραφίες ή τα έξυπνα γραφικά επίσης έχουν πολύ καλή ανταπόκριση, γιατί μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε για να προσκαλέσουμε τους χρήστες σε ψηφοφορία με Facebook reactions.
Ένας διαγωνισμός σίγουρα θα αυξήσει κατακόρυφα το engagement στο Facebook page σας. Μπορεί να είναι ένα απλό quiz ή διαγωνισμός φωτογραφίας/video ή ακόμη και ένα app που θα δημιουργήσετε ειδικά για το Facebook contest. Εσείς αποφασίζετε, αρκεί να προσέξετε:
Έχετε σκεφτεί ποτέ ότι το Facebook είναι μια ευκαιρία να ανακαλύψετε πώς ο κόσμος χρησιμοποιεί το προϊόν ή τις υπηρεσίες σας στην καθημερινότητα του; To U.G.C. είναι περιεχόμενο που παράγει το κοινό του brand μας και αποτελεί συχνά πηγή έμπνευσης. Μπορείτε να προσκαλέσετε τους fans να δημιουργήσουν και να μοιραστούν μια εικόνα ή ένα video σχετικό με το δικό σας brand και στη συνέχεια να συγκεντρώσετε αυτές τις εικόνες και να ανεβάσετε τις καλύτερες στο δικό σας page!
Το Facebook, όπως και όλα τα social media, αλλάζει διαρκώς και εξελίσσεται. Σύντομα έρχονται τα νέα Facebook shops με περισσότερες δυνατότητες από ποτέ σε layout, επιλογές shopping και loyalty, ενώ σύντομα θα έχουμε και αποστολή newsletter μέσα από την πλατφόρμα που θέλει να πετύχει το μοντέλο all-in-one.
Το Facebook σίγουρα απαιτεί μία ολοκληρωμένη marketing στρατηγική. Εσείς έχετε σκεφτεί με ποιους τρόπους θα ωφεληθεί και η δική σας επιχείρηση;
Εάν θέλετε να μάθετε βήμα-βήμα και με κάθε λεπτομέρεια πώς λειτουργεί το Facebook platform, κλείστε σήμερα θέση στο Facebook Fundamentals, το νέο live webinar course από τη KnowCrunch, τον βραβευμένο οργανισμό για κορυφαία digital εκπαίδευση στελεχών στην αγορά.
Σχόλια