Marketing & Sales

5 απλές, κατανοητές οδηγίες με βάση παραδείγματα κακής εξυπηρέτησης

Αγγελική Πλουμά 26_03_18
Marketing & Sales

Ειρήνη Παπαδάκη: Τα αρνητικά σχόλια και τα παράπονα πελατών είναι “δώρα” για...

Στάθης Κετιτζιάν 21_03_18
Marketing & Sales

Καινοτομία με κοινωνικό αντίκτυπο για τους ΑμεΑ από την TheHappyArt

Στάθης Κετιτζιάν 26_02_18
Επιχειρήσεις & Know-how

e-satisfaction.com: Όνομα και Πράγμα στο Humanized Marketing

Στάθης Κετιτζιάν 07_02_18
Marketing & Sales

Πόσο καλά κάνεις το branding του εαυτού σου; Volume 2 [5 more tips για...

Αφροδίτη Κράβαρη 12_01_18
Marketing & Sales

Η καλή εξυπηρέτηση αποτελεί αναγκαία συνθήκη για την επιβίωση κάθε σύγχρονης...

Στάθης Κετιτζιάν 08_01_18
Marketing & Sales

Αγάπη, ενσυναίσθηση & αυθεντικές εμπειρίες τα κλειδιά για την Εξυπηρέτηση...

Στάθης Κετιτζιάν 04_01_18
Marketing & Sales

Τι σημαίνει πραγματικά συνέπεια απέναντι στον καταναλωτή;

Ελίνα Αρμένη 19_12_17
Marketing & Sales

Σε τι δε μπορεί να σας αντιγράψει ο ανταγωνισμός;

Σέργιος Μαζαράκης 24_11_17
Marketing & Sales

Η εξυπηρέτηση του πελάτη είναι πρωταρχικής σημασίας

Στάθης Κετιτζιάν 21_11_17
Marketing & Sales

Πόσο σημαντική είναι η εξυπηρέτηση πελατών μέσω των social media;

Νίκος Αρμένης 31_10_17
Marketing & Sales

Η Εξυπηρέτηση Πελατών είναι κλειδί επιτυχίας για όλες τις επιχειρήσεις

Στάθης Κετιτζιάν 25_10_17
Marketing & Sales

Η εξυπηρέτηση των αναγκών του πελάτη είναι ο βασικός λόγος ύπαρξης ενός...

Στάθης Κετιτζιάν 13_10_17
Marketing & Sales

Η καλή Εξυπηρέτηση Πελατών αποτελεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα

Στάθης Κετιτζιάν 09_10_17
Περισσότερα