Marketing & Sales
5 απλές, κατανοητές οδηγίες με βάση παραδείγματα κακής εξυπηρέτησης
Αγγελική Πλουμά
26_03_18
Marketing & Sales
Ειρήνη Παπαδάκη: Τα αρνητικά σχόλια και τα παράπονα πελατών είναι “δώρα” για...
Στάθης Κετιτζιάν
21_03_18
Marketing & Sales
Καινοτομία με κοινωνικό αντίκτυπο για τους ΑμεΑ από την TheHappyArt
Στάθης Κετιτζιάν
26_02_18
Επιχειρήσεις & Know-how
e-satisfaction.com: Όνομα και Πράγμα στο Humanized Marketing
Στάθης Κετιτζιάν
07_02_18
Marketing & Sales
Πόσο καλά κάνεις το branding του εαυτού σου; Volume 2 [5 more tips για...
Αφροδίτη Κράβαρη
12_01_18
Marketing & Sales
Η καλή εξυπηρέτηση αποτελεί αναγκαία συνθήκη για την επιβίωση κάθε σύγχρονης...
Στάθης Κετιτζιάν
08_01_18
Marketing & Sales
Αγάπη, ενσυναίσθηση & αυθεντικές εμπειρίες τα κλειδιά για την Εξυπηρέτηση...
Στάθης Κετιτζιάν
04_01_18
Marketing & Sales
Τι σημαίνει πραγματικά συνέπεια απέναντι στον καταναλωτή;
Ελίνα Αρμένη
19_12_17
Marketing & Sales
Σε τι δε μπορεί να σας αντιγράψει ο ανταγωνισμός;
Σέργιος Μαζαράκης
24_11_17
Marketing & Sales
Η εξυπηρέτηση του πελάτη είναι πρωταρχικής σημασίας
Στάθης Κετιτζιάν
21_11_17
Marketing & Sales
Πόσο σημαντική είναι η εξυπηρέτηση πελατών μέσω των social media;
Νίκος Αρμένης
31_10_17
Marketing & Sales
Η Εξυπηρέτηση Πελατών είναι κλειδί επιτυχίας για όλες τις επιχειρήσεις
Στάθης Κετιτζιάν
25_10_17
Marketing & Sales
Η εξυπηρέτηση των αναγκών του πελάτη είναι ο βασικός λόγος ύπαρξης ενός...
Στάθης Κετιτζιάν
13_10_17
Marketing & Sales
Η καλή Εξυπηρέτηση Πελατών αποτελεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
Στάθης Κετιτζιάν
09_10_17
Περισσότερα