Επιχειρήσεις & Know-how

Emotional labor. Οταν καλείσαι να βάλεις το καλό προσωπείο

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 20_05_21
Επιχειρήσεις & Know-how

Customer service: Ο δεκάλογος των λαθών

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 16_10_20
Marketing & Sales

Πώς πρέπει να απαντάτε στα αρνητικά σχόλια στα social media;

Κατερίνα Μασσαρά 22_07_20
Επιχειρήσεις & Know-how

Πως επηρεάζει τη διαδικασία στην παροχή υπηρεσιών ο κορονοϊός

Οδυσσέας Κόλλιας 16_07_20
Marketing & Sales

Έ. Μητσιμπόνα: Οι πελάτες δεν πολιτογραφούνται απλώς σε online και οffline...

Χρήστος Κοτσακάς 18_11_19
Marketing & Sales

Έ. Μητσιμπόνα: «Οι αξιομνημόνευτες εμπειρίες προσφέρουν ενθουσιασμένους πελάτες»

Χρήστος Κοτσακάς 11_11_19
Marketing & Sales

Έ. Μητσιμπόνα: «Χρειάζεται χρόνος και αφοσίωση για να χτιστεί κουλτούρα...

Χρήστος Κοτσακάς 04_11_19
Marketing & Sales

5 experts «χαρτογραφούν» τις ανεξερεύνητες περιοχές της εμπειρίας πελάτη

Χρήστος Κοτσακάς 04_11_19
Marketing & Sales

Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών: Ο ανθρώπινος παράγοντας στην πρώτη γραμμή

Αγγελίνα Μιχαηλίδου 25_09_19
Marketing & Sales

Πώς να μετατρέψετε τα παράπονα σε κέρδος για την επιχείρησή σας

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης 04_09_19
Marketing & Sales

Α. Ραδιοτόπουλος, Call Center Manager της Aegean: «Κάθε επικοινωνία είναι...

Χρήστος Κοτσακάς 08_08_19
Marketing & Sales

«Strive for the Exceptional»: Η νέα εποχή της εξυπηρέτησης πελατών είναι εδώ

Ισιδώρα Καραδημητρίου 10_07_19
Marketing & Sales

Οι κατάλληλες τεχνικές εξυπηρέτησης πελατών​

Αντώνης Μπογδάνος 04_04_19
Marketing & Sales

Η ακροστιχίδα για την Εξυπηρέτηση Πελατών

Οδυσσέας Κόλλιας 21_03_19
Περισσότερα