Επιχειρήσεις & Know-how
Emotional labor. Οταν καλείσαι να βάλεις το καλό προσωπείο
Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης
20_05_21
Επιχειρήσεις & Know-how
Customer service: Ο δεκάλογος των λαθών
Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης
16_10_20
Marketing & Sales
Πώς πρέπει να απαντάτε στα αρνητικά σχόλια στα social media;
Κατερίνα Μασσαρά
22_07_20
Επιχειρήσεις & Know-how
Πως επηρεάζει τη διαδικασία στην παροχή υπηρεσιών ο κορονοϊός
Οδυσσέας Κόλλιας
16_07_20
Marketing & Sales
Έ. Μητσιμπόνα: Οι πελάτες δεν πολιτογραφούνται απλώς σε online και οffline...
Χρήστος Κοτσακάς
18_11_19
Marketing & Sales
Έ. Μητσιμπόνα: «Οι αξιομνημόνευτες εμπειρίες προσφέρουν ενθουσιασμένους πελάτες»
Χρήστος Κοτσακάς
11_11_19
Marketing & Sales
Έ. Μητσιμπόνα: «Χρειάζεται χρόνος και αφοσίωση για να χτιστεί κουλτούρα...
Χρήστος Κοτσακάς
04_11_19
Marketing & Sales
5 experts «χαρτογραφούν» τις ανεξερεύνητες περιοχές της εμπειρίας πελάτη
Χρήστος Κοτσακάς
04_11_19
Marketing & Sales
Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών: Ο ανθρώπινος παράγοντας στην πρώτη γραμμή
Αγγελίνα Μιχαηλίδου
25_09_19
Marketing & Sales
Πώς να μετατρέψετε τα παράπονα σε κέρδος για την επιχείρησή σας
Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης
04_09_19
Marketing & Sales
Α. Ραδιοτόπουλος, Call Center Manager της Aegean: «Κάθε επικοινωνία είναι...
Χρήστος Κοτσακάς
08_08_19
Marketing & Sales
«Strive for the Exceptional»: Η νέα εποχή της εξυπηρέτησης πελατών είναι εδώ
Ισιδώρα Καραδημητρίου
10_07_19
Marketing & Sales
Οι κατάλληλες τεχνικές εξυπηρέτησης πελατών
Αντώνης Μπογδάνος
04_04_19
Marketing & Sales
Η ακροστιχίδα για την Εξυπηρέτηση Πελατών
Οδυσσέας Κόλλιας
21_03_19
Περισσότερα