Επιχειρήσεις & Know-how
«Κάνε μου καλύτερη τιμή»: Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε
Θέμης Σαρανταένας
19_05_22
Επιχειρήσεις & Know-how
Πρώτα «γεμίζουν» με εμπιστοσύνη και μετά με... προϊόντα, τα καλάθια των...
Αθανάσιος Καμέας
05_05_22
Διεθνή
Η Ολλανδία ξεχωρίζει στο ηλεκτρονικό εμπόριο, προτελευταία η Ελλάδα
Χρήστος Κοτσακάς
20_04_22
Επιχειρήσεις & Know-how
Πλατφόρμες D2C e-commerce & Marketplaces: Checklists βασικών νομικών ζητημάτων
Μίνα Ζούλοβιτς
15_03_22
Επιχειρήσεις & Know-how
Ζήτηση για φαγητό και ηλεκτρονικά, σε δύο «ταχύτητες» τα e-shop
Χρήστος Κοτσακάς
03_03_22
Διεθνή
Ηλεκτρονικό εμπόριο: Τα ψεύτικα αστεράκια που εξαπατούν τους καταναλωτές
Χρήστος Κοτσακάς
17_02_22
Marketing & Sales
5 ιδιαίτεροι τρόποι για να πείτε «ευχαριστώ» στην πελάτη σας
Θέμης Σαρανταένας
16_02_22
Επιχειρήσεις & Know-how
«Έλα σε ένα μήνα» - Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε.
Θέμης Σαρανταένας
02_02_22
Marketing & Sales
5 συμβουλές για να ξεχωρίσεις τα επικίνδυνα eshops
Μαρίνα Ψιλούτσικου
21_01_22
Επιχειρήσεις & Know-how
Θ. Χρονόπουλος, L'Oréal Hellas: Ο καταναλωτής είναι αυτός που αλλάζει την αγορά
Χρήστος Κοτσακάς
14_12_21
Επιχειρήσεις & Know-how
«Ο καλός διευθυντής (πωλήσεων) μπορεί να είναι και καλός πωλητής;»
Κώστας Δερμούσης
24_11_21
Επιχειρήσεις & Know-how
7 επιχειρηματίες απαντούν: Πώς βοήθησε το Skroutz να μεγαλώσει η επιχείρηση...
16_11_21
Επιχειρήσεις & Know-how
Φράσεις πελατών που αγαπάμε να μισούμε: «Μα πόσα θες να βγάλεις!»
Θέμης Σαρανταένας
04_11_21
Καινοτομία & Τεχνολογία
Μόλις 3 δευτερόλεπτα… αντέχει η υπομονή του καναναλωτ-e
Γιώργος Γκαραγκάνης
12_10_21
Περισσότερα