Η Αγάπη Μαναριώτη είναι διδάκτωρ του University of Applied Management Studies, στο Mannheim και επικεφαλής στο τμήμα marketing του project bookdialysis.com. Το διδακτορικό της πραγματεύεται στις σχέσεις ανάμεσα στα brands και τους καταναλωτές, αλλά και ο ρόλο του προσωπικού σε αυτή τη σχέση- θέμα το οποίο ανέπτυξε σε πλήθος δημοσιεύσεων. Είναι συγγραφέας των βιβλίων «Encouraging Participative Consumerism Through Evolutionary Digital Marketing: Emerging Research and Opportunities» και «Οδηγός social media marketing», ενώ τώρα εργάζεται στη συγγραφή δύο ακόμη βιβλίων, με θέμα το branding και τη σχέση των καταναλωτών με αυτά. Διατηρεί το προσωπικό της blog στο www.thebrandlove.com.
.