Ο Δημήτρης Τριανταφυλλίδης είναι πολίτης του Κόσμου εδώ και 40 χρόνια, εξελίσσεται επαγγελματικά στην Ευρώπη και συμβουλεύει ιδιωτικές πολυεθνικές εταιρείες και δημόσιους οργανισμούς για την οικονομική ανάπτυξή τους.
Σπούδασε στο Λονδίνο και τη Γαλλία, εργάστηκε στη Διαφήμιση της Christian Dior, στο Μάρκετινγκ της Essilor International, στην προώθηση της Disneyland Paris, στη Διεύθυνση του ραδιοφωνικού σταθμού Europe 2, ως CEO του Nice Congress and Exhibition Center και στη Γενική Διεύθυνση του Nice Jazz Festival. Πολιτικός και Επικοινωνιακός Σύμβουλος πολλών Γάλλων υπουργών και βουλευτών, μέλος του Πολιτικού Γραφείου της Nice Métropole και Γενικός Γραμματέας του Οργανισμού Euromed Cities. Στη συνέχεια, ίδρυσε ένα Δίκτυο Γραφείων Branding στο Παρίσι, τη Νίκαια, το Άμστερνταμ, το Λονδίνο και τη Νυρεμβέργη.
Θεωρείται από τους επιχειρηματίες ειδήμων του Μάρκετινγκ και του Branding, εξειδικευμένος στο λανσάρισμα γνωστών προϊόντων (Fahrenheit, Poison, Varilux) και την επιχειρηματική οργάνωση.
Από το 2016 ασχολήθηκε πιο επισταμένα με τη διαχείριση προορισμών και την τουριστική ανάπτυξη, την ίδρυση τοπικών brands στην Κυανή Ακτή Γαλλίας και τη Νορμανδία, όπως και τη διαχείριση και τον ανασχηματισμό των DMO.