H Σίσσυ Θεοφανοπούλου είναι Marketing Director σε εταιρεία γρήγορου φαγητού. Στο παρελθόν έχει υπάρξει Marketing Manager για την Νοτιοανατολική Ευρώπη στην 3Μ για τις αγορές Home Care, έχοντας υπό την ευθύνη της πάνω από 7 χώρες για το FMCG brand Scotch-Brite.
Με πάνω από 23 χρόνια εμπειρίας στον χώρο του marketing και της επικοινωνίας, έχει εργαστεί ως Marketing Manager σε γνωστές πολυεθνικές και ελληνικές εταιρείες. Πολλές καμπάνιες της έχουν βραβευτεί με Retail Business Award, Social Media Award, Corporate Affairs Excellence Award κτλ.
Διδάσκει Marketing & Επικοινωνία στο Ινστιτούτο Επικοινωνίας Ελλάδος.
Παράλληλα, ασχολείται με την κειμενογραφία διαφημίσεων και τη δημιουργία concept σε συνεργασία με διαφημιστικές εταιρείες.
Είναι συγγραφέας στις εκδόσεις Λιβάνη, έχοντας συνολικά εκδώσει 5 λογοτεχνικά βιβλία, ανάμεσά τους οι επιτυχίες το «Κέντημα του Όρκου» (εκδ. Λιβάνη 2017) και «Γυναίκες Θάλασσες» (εκδ. Λιβάνη 2016).
Διαθέτει μεταπτυχιακό στο Marketing από το Leicester University και Bachelor of Science από το Αμερικάνικο Κολλέγιο Ελλάδος, απ’ όπου αποφοίτησε με Highest Distinction και Υποτροφία Αριστείας.
Επίσης, έχει πιστοποιήσεις Digital Marketing από το Oικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και την εταιρεία E-Consultancy των Η.Π.Α.
Στο Συνέδριο “The Future of Marketing” της Boussias Communications ήταν μέρος του πάνελ που συνομίλησε με τον διεθνούς φήμης καθηγητή Marketing, Philip Kotler.