NEWSFLASH...

Αρθρογράφοι

Οδυσσέας Κόλλιας

Εκπαιδευτής, Σύμβουλος Επιχειρήσεων & Μέντορας

Ο Οδυσσέας Κόλλιας είναι απόφοιτος του Πανεπιστημίου Πειραιά και κατέχει Master’s in Business Administration (MBA) από το Πανεπιστήμιο της Γλασκώβης. Έχει διατελέσει στέλεχος στο τμήμα marketing του ΟΤΕ και σε ιδιωτικές επιχειρήσεις στις πωλήσεις και το marketing. Η ειδικότητά του στην εκπαίδευση ενηλίκων, όπου είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής, είναι η «Εξυπηρέτηση του Πελάτη», το «Marketing» και οι «Πωλήσεις». Διδάσκει σε πτυχιακά, μεταπτυχιακά και επιχειρησιακά προγράμματα, συνεργαζόμενος με τον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα και φορείς της δια βίου εκπαίδευσης. Έχει διδάξει σε πολλές επιχειρήσεις και συνεργάζεται με το Πανεπιστήμιο Αθηνών, το ΚΟΕ του Οικονομικού Πανεπιστημίου, τα Ελληνικά Ταχυδρομεία, την ΕΣΕΕ, την ΕΕΔΕ, την ΓΣΕΕ, το ΕΚΔΔΑ, τον ΕΟΜΜΕΧ. Έχει συγγράψει εκπαιδευτική ύλη και διδάσκει στο e-Learning πρόγραμμα του Πανεπιστημίου Αθηνών: «Επικοινωνία και Εξυπηρέτηση Πελατών» καθώς και σε προγράμματα των ΕΛΤΑ και της ΕΣΕΕ. Είναι Σύμβουλος Επιχειρήσεων στην ΓΣΕΒΕΕ και εθελοντής μέντορας στο COSME. Είναι συγγραφέας βιβλίων επιχειρηματικού περιεχομένου.

Αρθρογραφία

Marketing & Sales

Και η πελατεία συμμετέχει στην εμπειρία της

Οδυσσέας Κόλλιας 12_07_23
Επιχειρήσεις & Know-how

Όλοι οι πελάτες είναι VIP (Very Important Person)

Οδυσσέας Κόλλιας 14_04_22
Food for Thought

1821 και Επιχειρείν

Οδυσσέας Κόλλιας 25_03_21
Επιχειρήσεις & Know-how

Πως επηρεάζει τη διαδικασία στην παροχή υπηρεσιών ο κορονοϊός

Οδυσσέας Κόλλιας 16_07_20
Επιχειρήσεις & Know-how

​Οι γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς με κοινωνικό πρόσημο

Οδυσσέας Κόλλιας 23_12_19
Επιχειρήσεις & Know-how

Η φιλοζωία και η φροντίδα της φύσης στην μικρή και μεσαία επιχείρηση

Οδυσσέας Κόλλιας 04_10_19
Food for Thought

Οι «δημιουργικές» διακοπές του επιχειρηματία

Οδυσσέας Κόλλιας 29_07_19
Marketing & Sales

Η ακροστιχίδα για την Εξυπηρέτηση Πελατών

Οδυσσέας Κόλλιας 21_03_19
Επιχειρήσεις & Know-how

Η σημασία της «δοτικότητας» στην εξυπηρέτηση πελατών

Οδυσσέας Κόλλιας 18_12_18
Marketing & Sales

Η οικονομία της χαράς και η εξυπηρέτηση πελατών

Οδυσσέας Κόλλιας 26_11_18
Marketing & Sales

Πως ωφελείται εκείνος που παρέχει καλή εξυπηρέτηση στους πελάτες;

Οδυσσέας Κόλλιας 08_11_18
Marketing & Sales

Η εξυπηρέτηση πελατών σαν δείκτης πολιτισμού

Οδυσσέας Κόλλιας 24_10_18
Επιχειρώ - epixeiro.gr

Ροή

ειδήσεων

    Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr

Top5

σήμερα

    Επιχειρώ - epixeiro.gr