NEWSFLASH...
Marketing & Sales | Marketing
ανάγνωση

Branding ή αλλιώς ο τρόπος να δημιουργήσετε ξεχωριστά brands

Branding ή αλλιώς ο τρόπος να δημιουργήσετε ξεχωριστά brands

Είναι πολλές οι φορές που με ρωτάνε τι σημαίνει branding και πραγματικά είναι δύσκολο να το εξηγήσω. Οι περισσότεροι μόλις ακούν τον όρο branding νομίζουν πως σχεδιάζω λογότυπα και δεν έχουν άδικο.

Είναι πολλοί αυτοί που τους λένε “έλα να σου κάνω branding” και εννοούν να τους σχεδιάσουν την εταιρική τους ταυτότητα, αλλά στο τέλος  τους παραδίδουν απλώς ένα λογότυπο όμορφα σχεδιασμένο και τοποθετημένο σε κάρτες, τσάντες, και φυλλάδια.  

Αυτό όμως δεν είναι branding.  

Branding είναι η τέχνη του να κάνεις μια ομάδα ανθρώπων να δημιουργήσουν μια ιστορία στο μυαλό τους μέσα από μια σειρά ενεργειών που θα τους κάνει να αγαπήσουν το προϊόν σου ή\και την επιχείρησή σου.  

Όταν αυτό συμβαίνει συστηματικά και με διάρκεια, ώστε οι άνθρωποι να ταυτίζουν το προϊόν σου ή την επιχείρησή σου με ένα συγκεκριμένο συναίσθημα, τότε και μόνο τότε αναγνωρίζουν στο λογότυπο σου την αξία αυτή.    

Το branding δεν είναι απλώς ένα σημάδι, ένα λογότυπο, μια εικόνα που σε κάνει να ξεχωρίζεις αλλά μια ολόκληρη, στοχευμένη και επίπονη διαδικασία που έχεις ακολουθήσει, ώστε να αποκτήσει αξία το λογότυπο που έχεις επιλέξει για το προϊόν σου ή την επιχείρησή σου.  

H Louis Vuitton έχει ένα πασίγνωστο λογότυπο – αλλά δεν είναι η ομορφιά του ή η αισθητική του που την έχει κάνει πετυχημένη. Η Louis Vuitton καινοτομεί στο χώρο της τσάντας και πιο συγκεκριμένα στις ταξιδιωτικές τσάντες για περισσότερα από 100 χρόνια!  

Μέσα από την τεχνογνωσία και την εμπειρία της στις τσάντες ταξιδίου έφερε την ποιότητα κατασκευής στην καθημερινή τσάντα εφαρμόζοντας τακτικές branding. Εκτίμησε την αξία που έχει ένα χαμόγελο όταν δίνεις ένα δώρο σε έναν άνθρωπο και την περιέργεια που τον σπρώχνει να ξετυλίξει το περιτύλιγμα για να δει τι έχει μέσα. Έτσι έφτιαξε ένα μοτίβο με το logo της εταιρείας το οποίο θυμίζει περιτύλιγμα δώρου. Ποιος δεν θα ήθελε να το λάβει και να το ανοίξει;  

Για τη Louis Vuitton η έννοια του δώρου δεν σταματά στο περιτύλιγμα.  Η εταιρεία έχει αναγάγει την εμπειρία αυτή σε προσωπική υπόθεση, καθώς ο καθένας από εμάς όταν λαμβάνει ένα δώρο χαίρεται, αλλά συγκινείται πιο βαθιά όταν υπάρχει η προσωπική πινελιά εκείνου που του το δίνει, δείχνοντάς του ότι ασχολήθηκε, ότι νοιάστηκε για αυτόν. Έτσι η Louis Vuitton κάνει την κάθε τσάντα προσωπική κατόπιν αιτήματος του πελάτη.  

Η Louis Vuitton έκανε ένα επιτυχημένο branding: Δεν σχεδίασε απλώς ένα logo αλλά έχτισε μια ιστορία που παραπέμπει σε έναν ολόκληρο κόσμο συναισθημάτων, εικόνων και εμπειριών στο μυαλό του καταναλωτή. Μια ιστορία που τώρα πια, κάθε φορά που εμφανίζεται το logo της μπροστά σου, παίζει στο μυαλό σου, είτε έχεις αγοράσει μια Louis Vuitton είτε όχι.  

Στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Business of Fashion Academy (BFA), σας δείχνουμε τα μυστικά του branding στο χώρο της μόδας. Θα επικεντρωθούμε σε αυτό που χρειάζεστε για να χτίσετε το brand σας, στην  προσπάθεια που πρέπει να κάνετε και τα μυστικά πίσω από επιτυχημένα brands. Θα μοιραστούμε βήμα-βήμα όλη τη διαδικασία από την αρχή, δημιουργώντας μαζί σας μια έτοιμη προς χρήση στρατηγική branding για το δικό σας brand.

Με λίγα λόγια, θα μάθετε τακτικές και στρατηγικές που λειτουργούν και χρησιμοποιούνται με επιτυχία από μικρά και μεγάλα διεθνή brands. Δεν υπάρχει σκέτη θεωρία! Θα μάθετε πώς να σκέφτεστε και τι να κάνετε στην πράξη για να φτάσετε στην επιτυχία!

Το πρόγραμμα BFA είναι ειδικά σχεδιασμένο για επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται ή θέλουν να δραστηριοποιηθούν στο χώρο της μόδας και να χτίσουν το brand τους, για στελέχη marketing που δουλεύουν με Fashion Brands, fashion designers, fashion influencers και bloggers, στυλίστες και αποφοίτους σχολών μόδας.

Το BFA δεν είναι μια ακόμη σχολή που έρχεται να σας μεταδώσει γνώσεις που μπορείτε να βρείτε σε βιβλία, άρθρα ή στο διαδίκτυο. Είναι η εμπειρία που αποκομίσαμε δουλεύοντας  με διεθνή και ελληνικά Fashion Brands και ανθρώπους της μόδας μέρα με τη μέρα.

Δημιουργήσαμε το Business of Fashion Academy με το πάθος να δημιουργούμε και να χτίζουμε brands, προϊόντα που αντέχουν στο χρόνο. Αν μοιράζεστε το ίδιο πάθος με εμάς,  ελάτε μαζί μας. Το Business of Fashion Academy ξεκινά με ένα μοναδικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα, το Fashion Marketing & Branding Course στις 22/10.

Σας περιμένουμε για να δημιουργήσουμε μαζί ξεχωριστά brands.

Το Business of Fashion Academy (BFA) δημιουργήθηκε από τον Costantino Roselli, best selling συγγραφέα και brand building expert, συνιδρυτή του branding agency Weird Authentic People, και από τη Joy Koumentakou, δύο φορές βραβευμένη σχεδιάστρια μόδας και fashion coach, συνιδρύτρια της πλατφόρμας υπηρεσιών μόδας Ready For Fashion Show, σε συνεργασία με την Ελληνοαμερικανική Ένωση, εκπαιδευτικό φορέα με πάνω από 60 χρόνια παρουσία στην εκπαίδευση και τον πολιτισμό στην Ελλάδα. Το πρόγραμμα υποστηρίζεται από τις Αττικές Εκδόσεις (Madame Figaro, MissBloom, Esquire).

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr