NEWSFLASH...
Επιχειρήσεις & Know-how
ανάγνωση

Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2018: Μια γιορτή για την ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών

Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2018: Μια γιορτή για την ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών

Σε μια ανταγωνιστική και έντονα μεταβαλλόμενη αγορά, οι πελάτες μιας επιχείρησης είναι οι καλύτεροι πρεσβευτές που μπορεί να έχει. Είναι εκείνοι που όταν μοιράζονται τη δική τους εμπειρία εξυπηρέτησης στο δικό τους peer group, «χρωματίζουν» αρνητικά ή θετικά το προφίλ μιας επιχείρησης και το πιο σημαντικό είναι ότι η γνώμη τους είναι αξιόπιστη στο δικό τους κοινό. Αυτό το στοιχείο τους κάνει πολύτιμους και τοποθετεί την εξυπηρέτηση τους στην κορυφή της πυραμίδας των προτεραιοτήτων μιας επιχείρησης.

Αναγνωρίζοντας την αξία της Εξυπηρέτησης στο Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), θεσπίσαμε τον εορτασμό της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών (CSWEEK), ενός διεθνούς θεσμού που φέτος γιορτάζεται στην Ελλάδα για 2η χρονιά, από 1 έως 6 Οκτωβρίου, με τη συμμετοχή 86 εταιρειών. Ο θεσμός αυτός αποτελεί ένα κάλεσμα για τις επιχειρήσεις να παρουσιάσουν έμπρακτα τη δέσμευση τους στην παροχή υψηλής ποιότητας εξυπηρέτησης – είναι μια ευκαιρία, μέσα από τις δράσεις που οργανώνουν να ενισχύσουν την επικοινωνία όχι μόνο με τα εξωτερικά κοινά, αλλά και με τα εσωτερικά. Στόχος μας είναι η Εβδομάδα Εξυπηρέτησης να είναι μια αφορμή για να υιοθετήσουν οι επιχειρήσεις ακόμη περισσότερες πρακτικές Εξυπηρέτησης και κάνοντας την καθημερινότητα μια γιορτή Εξυπηρέτησης, τόσο για τους πελάτες όσο και για τους εργαζόμενους.

Οι επιχειρήσεις που συμμετέχουν, μέσω των δράσεων τους, αναδεικνύουν την πελατοκεντρική τους κουλτούρα και επιβραβεύουν τους ανθρώπους που εργάζονται καθημερινά για την εξυπηρέτηση και υποστήριξη του πελάτη. Τα οφέλη για τις επιχειρήσεις είναι πολλαπλά, καθώς η συμμετοχή τους επιβραβεύει τις προσπάθειες της ομάδας εξυπηρέτησης πελατών τους, ενισχύει την εταιρική εξωστρέφεια τους και προβάλλει το σύστημα αξιών τους.

Σεμινάρια, ψυχαγωγικές εκδηλώσεις για το κοινό, εθελοντικές δράσεις, διαγωνισμοί με quiz, ειδικές προσφορές, παιχνίδια εναλλαγής επαγγελματικών ρόλων, family days, είναι κάποιες από τις δράσεις που υλοποιούν οι συμμετέχουσες εταιρείες. Το ΕΙΕΠ καθοδηγεί τις συμμετέχουσες εταιρείες, ώστε οι δράσεις να έχουν διαδραστικό, δημιουργικό και εκπαιδευτικό χαρακτήρα, επιβραβεύοντας τα εμπλεκόμενα κοινά, ενώ τους παρέχει τα απαραίτητα εργαλεία για την επικοινωνία των δράσεων τους (social media, mobile app «ΕΙΕΠ» κα). 

Η μεγάλη ανταπόκριση των εταιρειών για την συμμετοχή τους στον θεσμό του CSWEEK φέτος, αποδεικνύει πώς το έργο μας για τη δόμηση μιας κουλτούρας υψηλής ποιότητας Εξυπηρέτησης αποδίδει, και πλέον όλο και περισσότερες επιχειρήσεις επενδύουν στην Εξυπηρέτηση των πελατών τους, αναγνωρίζοντας τη σημασία της. Το γεγονός ότι στο συγκεκριμένο θεσμό, έχουμε την υποστήριξη των μελών του ΕΙΕΠ αλλά και εταιρειών που δεν είναι μέλη μας, μας ενθαρρύνει να συνεχίσουμε το έργο μας μέσα από το ευρύ φάσμα δράσεων που σχεδιάζουμε και υλοποιούμε μέσα στη χρονιά.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τις δράσεις του Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών στο www.customerservice.gr 

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr