NEWSFLASH...
Επιχειρήσεις & Know-how | Success stories
ανάγνωση

Travel Panda: «Εκδρομές που ο επισκέπτης βιώνει όχι μόνο την εμπειρία αλλά και τα feelings» [Συνέντευξη]

Travel Panda: «Εκδρομές που ο επισκέπτης βιώνει όχι μόνο την εμπειρία αλλά και τα feelings» [Συνέντευξη]

Η Νάσια Φιλιππίδη μας παρουσιάζει το δικό της επιχειρηματικό βήμα, το Travel Panda, με εκδρομές που «δεν προσφέρουν απλά την μεταφορά στον προορισμό αλλά και δραστηριότητες» και μας μιλάει για το ελληνικό τουριστικό προϊόν και τις ευκαιρίες που προσφέρει ο κλάδος.

Καταρχάς, ας γνωρίσουμε εσάς και την ενασχόληση σας με την επιχειρηματικότητα.

Το αντικείμενο σπουδών και η προϋπηρεσία μου είναι μάρκετινγκ με μία παραπάνω εξειδίκευση στο brand communication. Τα τελευταία δύο χρόνια διαμένω στο Λονδίνο από όπου ξεκίνησε και η ιδέα του Travel Panda («να ταξιδεύεις πάντα») και όπου στόχος είναι να αναπτύξουμε την αγγλική αγορά στην Ελλάδα.

Η σχέση μου με την επιχειρηματικότητα ξεκίνησε όταν άρχισα να εργάζομαι σε διάφορες εταιρείες πάνω στο μάρκετινγκ, όπου συνειδητοποίησα ότι η προσωπικότητα και ο χαρακτήρας μου δεν ταίριαζαν στο concept. Αυτό με οδήγησε στο να παραιτηθώ από τον τελευταίο μου ρόλο στο Λονδίνο, όπου εργαζόμουν σε μία πολυεθνική και ήμουν υπεύθυνη του marketing για το business unit του retail για Europe, Middle East and Africa. Προτίμησα να αφήσω πίσω την βόλεψη μου και να δοκιμάσω τα όρια μου στον κόσμο της επιχειρηματικότητας.

Τι ακριβώς είναι το travel panda και πως προέκυψε η ιδέα της δημιουργίας του;

To travel panda είναι ένα ταξιδιωτικό γραφείο με ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο προϊόντων και υπηρεσιών. Η γέννηση της ιδέας του προέκυψε από το πάθος μου για τα ταξίδια και το να προσφέρω νέες εμπειρίες στους travellers, σε συνδυασμό με την επιθυμία του πατέρα μου, Δημήτρη, να προσφέρουμε κάτι καινούριο στην αγορά του τουρισμού και του travel.

Οι νέες γενιές είναι οι ταξιδιώτες του σήμερα και του αύριο. Αυτό που ζητάνε είναι επαφή, συναισθήματα, περιπέτειες και εμπειρίες. Από τη δική μου οπτική γωνία, η Ελλάδα έχει μείνει πίσω σε αυτό, παρά το ότι γίνονται κάποιες προσπάθειες μεμονωμένες. Αυτό θα πρέπει να υποστηριχθεί από τους αντίστοιχους φορείς.

To travel panda έχει σχεδιάσει εκδρομές που ο επισκέπτης βιώνει όχι μόνο την εμπειρία αλλά και τα feelings. Οι εκδρομές μας δεν προσφέρουν απλά την μεταφορά στον προορισμό αλλά και δραστηριότητες. Δημιουργούμε την αίσθηση μιας παρέας που θέλει να εξερευνήσει κάτι καινούριο, το μέρος, τους ανθρώπους, τα feelings, την γνώση. Σε όλες τις εκδρομές μας προσφέρουμε τεχνολογία που επιτρέπει στον ταξιδιώτη να ανακαλύψει το μέρος και το βανάκι μας είναι 17θέσιο και διαδραστικό.

Παράθεση - epixeiro.gr

Ο κλάδος στον οποίο δραστηριοποιούμαστε έχει χώρο για πολλές νέες ιδέες και παραλλαγές

Ποιες περιοχές της Ελλάδας αποτελούν προορισμό του travel panda;

Το portfolio μας αυτή τη στιγμή περιλαμβάνει περιπέτειες σε Σούνιο, Μετέωρα, Δελφούς, Μυκήνες/Ναύπλιο και Αθήνα. Καθώς όμως κάνουμε και private adventures μπορούμε να πάμε όπου μας ζητήσει ο πελάτης, κυρίως Πελοπόννησο και Στερεά Ελλάδα.

Τα tours στην Αθήνα τα ονομάζουμε city safaris. Είναι μία κατηγορία που την καλλιεργούμε συνεχώς, αλλά αυτό που κοιτάμε είναι να εντάξουμε ιδιαίτερα προϊόντα και όχι απλά walking tours. Σε αυτή τη κατηγορία έχουμε δικά μας αλλά και καινοτόμα προϊόντα συνεργατών μας, όπως βόλτα με ηλεκτρικά ποδήλατα στην Αρχαία Αθήνα. Ένα δικό μας προϊόν είναι το Entertainment Bus του οποίου η αποστολή είναι να δείξει στους ταξιδιώτες την αυθεντική πλευρά του greek nightlife αλλά και να τους δώσει την ευκαιρία για socializing.

Υπάρχουν συνεργασίες με καταστήματα, εταιρείες ή ακόμη και φορείς για τη λειτουργία του travel panda; Αναζητάτε νέες συνεργασίες;

Φυσικά και έχουμε συνεργασίες και είμαστε ανοιχτοί σε οποιαδήποτε νέα συνεργασία που θα προσφέρει μία καλύτερη και καινοτόμα εμπειρία στους ταξιδιώτες. Πιστεύουμε πολύ στη συνεργασία και την συλλογική προσπάθεια. Δυστυχώς όμως, αυτό που παρατηρώ, είναι ότι σαν κουλτούρα δεν έχουμε μάθει στην συνεργατικότητα και θεωρώ πως είναι ένας ανασταλτικός παράγοντας στο να πάμε ένα βήμα παραπέρα στον κλάδο. Παρόλα αυτά, είμαι ευγνώμων για τις συνεργασίες που έχουμε καταφέρει μέχρι τώρα, που είναι όλες με ανθρώπους με μεράκι και πάθος για αυτό που κάνουν.

Με βάση την εμπειρία σας, σε τι επίπεδα θεωρείτε πως βρίσκεται η τουριστική κίνηση στην Ελλάδα; Υπάρχουν σημαντικές επιχειρηματικές ευκαιρίες στον συγκεκριμένο τομέα;

Ο τουρισμός αποτελεί την ατμομηχανή της ελληνικής οικονομίας. Και ναι, υπάρχουν πολλές ευκαιρίες, αυτές που με λίγη φαντασία και διάθεση μπορεί ο Έλληνας συνεχώς να δημιουργεί. Δεν είναι απαραίτητο να αντιγράφουμε ιδέες από το εξωτερικό. Με αυτά που μας προσφέρει το ελληνικό τοπίο μπορούμε να δημιουργήσουμε νέα προϊόντα και υπηρεσίες, πάντα με καλή συνεργασία. Θεωρώ πως υπάρχουν ακόμη κομμάτια στον τουρισμό που δεν έχουν εκμεταλλευτεί και θα μπορούσαν να φέρουν περισσότερα έσοδα. Ο κλάδος στον οποίο δραστηριοποιούμαστε έχει χώρο για πολλές νέες ιδέες και παραλλαγές που μπορούν να δημιουργήσουν διαφοροποιημένα προϊόντα έτσι ώστε να ξεφύγουμε από το απλό μοντέλο.

Ποια είναι τα επόμενα σχέδια σας για το travel panda; Γενικότερα, υπάρχει κάτι καινούργιο, κάποιο νέο project, που θα δούμε από εσάς στο άμεσο μέλλον;

To travel panda είναι ένας ζωντανός οργανισμός που για να ζήσει και να αναπτυχθεί χρειάζεται μέσα σε όλα ανανέωση και αλλαγή. Οι νέες ιδέες είναι κάτι που συνεχώς αναζητάμε. Το feedback για εμάς είναι ένα χρυσωρυχείο που πρέπει να αξιολογούμε με σεβασμό έτσι ώστε να μπορούμε συνεχώς να προσφέρουμε το καλύτερο στους πελάτες μας.

Η επόμενη χρονιά θα έχει σίγουρα εκπλήξεις καινούριες, όπως σχεδιασμό νέων, πρωτότυπων, εκδρομών αλλά και ολοκαίνουριων προϊόντων. Επίσης, λόγω της μεγάλης μου αγάπης για τις Σκανδιναβικές χώρες, ένα κομμάτι που θα ξεκινήσουμε φέτος το φθινόπωρο είναι ταξίδια σε αυτές τις χώρες, τα οποία θα τα συνοδεύω εγώ προσωπικά. 

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr