NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Top Stories από το Διαδίκτυο
ανάγνωση

4 τύποι ανθρώπων με τους οποίους να αποφεύγετε να συνεργάζεστε

4 τύποι ανθρώπων με τους οποίους να αποφεύγετε να συνεργάζεστε
31_07_2018 | 14:15 31_07_2018 | 14:19
epixeiro icon Ειδήσεις | Top Stories από το Διαδίκτυο

Η επιλογή συνεργατών και κυρίως πελατών είναι πολύ σημαντική καθώς οι κακές συνεργασίες επηρεάζουν την αποδοτικότητα τη δική σας και την παραγωγικότητα της εταιρείας.

Πώς όμως μπορούμε να ξεχωρίσουμε τους καλούς από τους κακούς;

Πελάτες που έχουν μεγάλη ιδέα για τον εαυτό τους

Αυτοί οι πελάτες είναι τόσο σίγουροι για τη δουλειά τους που δεν δέχονται feedback ούτε κριτική από κανέναν. Αυτό κάνει μία επικείμενη επαγγελματική συνεργασία ιδιαίτερα δύσκολη και σίγουρα όχι υγιή, δεδομένου ότι δεν υπάρχει δυνατότητα αμφίδρομης επικοινωνίας.

Οι πελάτες που δεν σέβονται ούτε εσάς ούτε τον χρόνο σας

Αυτού του είδους οι πελάτες είναι εγωκεντρικοί και δεν σέβονται τους ανθρώπους με τους οποίους δουλεύουν μαζί. Έχουν την τάση να μην αναγνωρίζουν τον χρόνο και την προσπάθεια που μπορεί να βάζετε σε ένα project, αθετούν τα deadlines και σας αναγκάζουν να δουλεύετε τελευταία στιγμή για να προλάβετε ενώ πολλές φορές είναι και προσβλητικοί. Μακριά!

Οι πελάτες των οποίων οι αξίες δεν ταιριάζουν με τις δικές σας

Στην κατηγορία αυτή ανήκουν οι λεγόμενοι αδιάφοροι πελάτες. Οι πελάτες αυτοί χαρακτηρίζονται από έλλειψη πάθους και ενδιαφέροντος για τη δουλειά. Δεν τους απασχολεί η ποιότητα και το καλό αποτέλεσμα, πράγμα που σημαίνει ότι δεν προσπαθούν για αυτό. Αυτό τελικά έχει σαν συνέπεια το project που θα παραδοθεί να είναι μέτριο και να φέρει και το όνομά σας πάνω. Ποια είναι η λύση; Χαμηλώστε τον πήχη σας και τελειώνετε τη δουλειά όσο πιο γρήγορα μπορείτε!  

Πελάτες που είναι αυταρχικοί

Οι πελάτες αυτοί θέλουν συνέχεια να ελέγχουν τους άλλους και φυσικά δεν δέχονται το όχι σαν απάντηση. Αυτή η μανία που έχουν για έλεγχο δεν σας επιτρέπει να εφαρμόσετε ούτε τις ιδέες σας ούτε τη δημιουργικότητά σας, με αποτέλεσμα στο τέλος να νιώθετε χειραγωγημένοι και μάλλον «φιμωμένοι».

Ποιο είναι το συμπέρασμα; Επιλέξτε προσεκτικά τους πελάτες σας αν θέλετε να οδηγηθείτε στην επιτυχία ενώ παράλληλα να διατηρείτε και την ψυχική σας ηρεμία. 

Πηγή: inc.com

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr