NEWSFLASH...
Marketing & Sales | Marketing
ανάγνωση

Τι είναι το value driven marketing;

Τι είναι το value driven marketing;

Και πως μπορεί να σε βοηθήσει να βελτιώσεις την παρουσία σου online.

Πολλές φορές – και ειδικά το τελευταίο διάστημα – δέχομαι ερωτήσεις στους λογαριασμούς μου στο Facebook και το LinkedIn από ανθρώπους με τους οποίους συνδέομαι διαδικτυακά.

Οι ερωτήσεις ποικίλουν αλλά η αλήθεια είναι πως υπάρχει μια ερώτηση την οποία συναντώ πολύ συχνά και λόγω της οποίας επέλεξα να γράψω το συγκεκριμένο άρθρο.

Η ερώτηση είναι η εξής:

Ποιες είναι οι τάσεις στο μαρκετινγκ αυτή την στιγμή και τι θα είναι δημοφιλές στο μέλλον;

Αν θα έπρεπε να δώσω μια εντελώς ορθολογιστική απάντηση, θα έλεγα ότι αυτή την στιγμή μια εταιρία πρέπει να εστιάσει τις προσπάθειες τις – ή έστω να δώσει σημασία – στο βίντεο (ως content format), στα Chatbot (ως marketing channel) και οπωσδήποτε στο AI ως στρατηγική επιλογή για την βιωσιμότητα της.

 Η απάντηση αυτή όμως, πέραν του ότι είναι εντελώς τετριμμένη, εξετάζει τα πράγματα από μια ορθολογιστική πλευρά.

΄Όχι ότι τα παραπάνω δεν ισχύουν, απλά δεν βρίσκονται – και ίσως δεν θα πρέπει να βρίσκονται – στο επίκεντρο της στρατηγικής μαρκετινγκ μιας εταιρίας.

Υπάρχει λοιπόν ένα στοιχείο το οποίο βλέπω εδώ και αρκετό διάστημα να επικρατεί και να γίνεται ολοένα και πιο σημαντικό.

Το να παρέχει μια εταιρία πραγματική αξία στους πελάτες της, τους δυνητικούς της πελάτες αλλά και τους super fan της.

Τι εννοώ;

Εάν παρακολουθείς εταιρίες όπως το Unbounce, Kissmetrics, Drift, Backlinko, CXL αλλά και κάποιες από τις πιο δυναμικές startup εταιρίες όπως το Flashchat και η Viral Loops, θα παρατήσεις πως όλες αυτές οι εταιρίες – ανεξάρτητα με το αντικείμενο και το μέγεθος – έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό:

Δημοσιεύουν μεγάλες ποσότητες περιεχομένου σε διάφορα format με σκοπό να εκπαιδεύσουν τους πελάτες τους, να δώσουν απαντήσεις σε ερωτήματα δυνητικών πελατών και να κάνουν establish το brand τους ως authority στο niche στο οποίο δραστηριοποιούνται.

Τι εννοώ;

Σε κανονικές συνθήκες, η κάθε μονάδα περιεχομένου θα πρέπει να έχει ένα σκοπό.

Ο σκοπός αυτός έχει άμεση σχέση με το σημείο του customer journey στο οποίο βρίσκεται αυτός ο οποίος θα καταναλώσει αυτή την μονάδα περιεχομένου.

Επομένως, οι εταιρίες σχεδιάζουν, δημιουργούν, δημοσιεύουν και προωθούν μονάδες περιεχομένου με βάση όχι μόνο τα buyer personas τους, αλλά και το σημείο του customer journey στο οποίο βρίσκεται κάθε ένα από τα personas αυτά.

Γιατί όμως το κάνουν σε τόσο μεγάλο βαθμό και δίνουν τόση προσοχή στην δημιουργία περιεχομένου;

Είναι απλό.

Έχουν αντιληφθεί την μεταβολή από το παραδοσιακό μοντέλο μαρκετινγκ σε ένα νέο μοντέλο που έχει ως στόχο την παροχή πραγματικής αξίας στον πελάτη, τις περισσότερες φορές χωρίς καν να περιμένουν κάποιο αντάλλαγμα.

Είναι το γνωστό:

“Give, give, give... then ask”

Του Gary Vaynerchuck.

Για πολλές δεκαετίες οι περισσότερες εταιρίες ζητούσαν από τους πελάτες τους, χωρίς να έχουν τη διάθεση να δώσουν κάτι ως αντάλλαγμα (πέρα φυσικά από το προϊόν ή την υπηρεσία που πωλούσαν).

Αυτό έχει αλλάξει.

Πλέον, οι εταιρίες πρέπει να δώσουν αρκετές – ή έστω κάποιες – φορές πριν μπορέσουν να ζητήσουν από τους πελάτες και δυνητικούς πελάτες τους να προβούν σε κάποια τελική πράξη.

Αυτό λοιπόν είναι εν συντομεία το value driven marketing.  

Δεν είναι τυχαίο που χρησιμοποιείται εδώ και χρόνια από κάποιους από τους μεγαλύτερους marketers στον κόσμο, όπως είναι ο Neil Patel.

Ότι είδος επιχείρησης και αν έχεις και ανεξάρτητα με την θέση στην οποία βρίσκεσαι, θα ήθελα να κρατήσεις στο μυαλό σου την παρακάτω φράση:

Το μάρκετινγκ πρέπει να προσθέτει αξία και όχι να την επιζητά.

Σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου!

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr