Περισσότερα από 400 υψηλόβαθμα στελέχη παρευρέθηκαν στην Τελετή Απονομής των Digital Media Awards 2018
Πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 12 Ιουνίου, στον Ιππόδρομο Αθηνών, η Τελετή Απονομής των Digital Media Awards 2018, τα βραβεία τα οποία διοργανώνει το περιοδικό Marketing Week της Boussias Communications, με σκοπό να αναδείξουν και να επιβραβεύσουν τις βέλτιστες πρακτικές και δουλειές στις Ψηφιακές Εκδόσεις και Μέσα.
H μεγάλη συμμετοχή, η οποία παρουσίασε αύξηση για 5η συνεχή χρονιά, και ο ενθουσιασμός που χαρακτήρισαν την τελετή απονομής των βραβείων, επιβεβαίωσαν την ανάγκη της αγοράς του Digital για μία διοργάνωση, η οποία αναδεικνύει το υψηλό επίπεδο καινοτομίας, καθώς και το κίνητρο της επιβράβευσης.
Στην τελετή απονομής, η οποία ξεκίνησε με ένα sync mapping dance act με τίτλο «Project Altius» και με τον παρουσιαστή Παναγιώτη Χατζηδάκη να μεταδίδει live την έναρξη μέσω Facebook, παρευρέθηκαν περισσότερα από 400 υψηλόβαθμα στελέχη και βραβεύθηκαν τα έργα και οι πρωτοβουλίες που διακρίθηκαν από την αρμόδια Κριτική Επιτροπή των βραβείων.
Η βραδιά κορυφώθηκε με τα Μεγάλα Βραβεία, το Digital Publication of the Year, το οποίο απέσπασε το gazzetta.gr, και το Digital Agency of the Year, το οποίο απέσπασε η εταιρεία Tempo OMD Hellas.
Τα 4 Platinum βραβεία απέσπασαν οι: DPG Digital Media, Wedia & Reader.gr, Wind & Digital Minds και Tempo OMD Hellas.
H Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής, Helen Konstantopoulos, στον χαιρετισμό της αναφέρθηκε στον εντυπωσιακό αριθμό υποψηφιοτήτων, στην πολυμελή Κριτική Επιτροπή που έφτασε τους 29 experts των Digital Media και στον έντονο ανταγωνισμό. Χαρακτηριστικά, η Helen Konstantopoulos, δήλωσε για την ποιότητα και το επίπεδο των υποψηφιοτήτων: «The mojo is back».
Σχόλια