3 online τρόποι για να ενισχύσετε την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής σας!
Η αναγνωρισιμότητα μίας επιχείρησης αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους στόχους που πρέπει να έχει θέσει ένας επιχειρηματίας, με απώτερο σκοπό τη διαμόρφωση ενός ισχυρού Βrand στη συνείδηση του αγοραστικού κοινού. Για να το καταφέρει όμως αυτό δεν αρκεί απλώς η επένδυση σε διαφημιστικές ενέργειες. Απαιτείται μία σφαιρική προσέγγιση προς το κοινό που τον ενδιαφέρει. Μία προσέγγιση που δε θα επιχειρεί απλώς να πουλήσει προϊόντα και υπηρεσίες αλλά θα δίνει την ευκαιρία στους πελάτες να ταυτιστούν με την επιχείρησή. Ας δούμε λοιπόν 3 από τους πιο αποτελεσματικούς online τρόπους για να το πετύχετε!
Δεν υπάρχει μόνο το Facebook!
Πολλές επιχειρήσεις περιορίζουν την παρουσία τους στα social media αποκλειστικά και μόνο στο λογαριασμό τους στο Facebook, αγνοώντας τις δυνατότητες που τους προσφέρουν και όλα τα υπόλοιπα μέσα. Χαρακτηριστικά παράδειγμα τέτοιων μέσων αποτελούν το Instagram και το Twitter. Η πολύπλευρη παρουσία σας σε όλα τα μέσα διασφαλίζει στην επιχείρησή σας 2 πολύ σημαντικά πράγματα. Το πρώτο αφορά τη δυνατότητα να πλησιάσετε κοινά που για τους δικούς τους λόγους δείχνουν ιδιαίτερη προτίμηση σε συγκεκριμένα Social media αγνοώντας κάποια άλλα. Για παράδειγμα, υπάρχουν φανατικοί χρήστες του Twitter οι οποίοι δεν έχουν λογαριασμό στο Facebook. Αυτό δε σημαίνει πως δεν ενδιαφέρονται για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Το θέλετε αυτό το κοινό και πρέπει να το προσεγγίσετε! Ο δεύτερος σημαντικός λόγος σχετίζεται με τη δυνατότητα να προσαρμόσετε την εταιρική σας επικοινωνία με στοχευμένο τρόπο, ανάλογα με το μέσο που χρησιμοποιείτε κάθε φορά. Στο Instagram για παράδειγμα, όπου εκεί συναντάμε την καθολική κυριαρχία της εικόνας, μπορείτε να προωθήσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας μέσα από υψηλής δυναμικής φωτογραφίες χωρίς να χρειαστεί να τις συνοδέψετε από “φορτωμένα” κείμενα, κάτι που βεβαίως μπορείτε να κάνετε χρησιμοποιώντας το Facebook!
Προτρέψτε τους πελάτες σας να σας προωθήσουν!
Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος ανάδειξης των προϊόντων και των υπηρεσιών σας από την προώθησή τους μέσω των πελατών σας. Η του δια στόματος διαφήμιση (word of mouth), αποτελούσε και αποτελεί έναν από τις ισχυρότερες μεθόδους ανάδειξης των πλεονεκτημάτων της επιχείρησής σας και ιδιαιτέρως στη σύγχρονη εποχή όπου κάθε social media μπορεί να αποτελέσει μια μικρή βιτρίνα της επιχείρησής σας. Κοινοποιήσεις, παρουσιάσεις, αναδημοσιεύσεις που αφορούν την επιχείρησή σας από ενεργούς πελάτες σας, αποτελούν έναν τρομερά αποδοτικό τρόπο διαφήμισης και ενίσχυσης και ανάδειξης της εικόνας σας προς τα έξω. Δεν είναι τυχαίο πως πολλές εταιρείες προτρέπουν σε χρήστες του διαδικτύου να χρησιμοποιήσουν φωτογραφικό και δημιουργικό υλικό τους στις σελίδες των κοινωνικών δικτύων. Υλικό που ετοιμάζουν και διαθέτουν προς το κοινό οι ίδιες οι εταιρείες!
SEO: Ψάξε, ψάξε αν θες να το βρεις!
Οι τεχνικές βελτιστοποίησης της εταιρικής σας ιστοσελίδας συμπυκνώνονται στον όρο SEO (Search engine Optimization). Πρόκειται για εκείνες τις τεχνικές που θα συμβάλλουν στην ανάδειξη και διαφοροποίηση της ιστοσελίδας σας από άλλες αντίστοιχες, προσφέροντάς σας παράλληλα, καλύτερη και υψηλότερη ταξινόμηση από τις μηχανές αναζήτησης. Πολλές επιχειρήσεις προσπερνούν τη σημαντικότητα των συγκεκριμένων τεχνικών και δίνουν το βάρος τους μόνο στο αισθητικό κομμάτι των ιστοσελίδων τους. Αυτό το λάθος το πληρώνουν αργότερα καθώς η επισκεψιμότητα και γενικότερα η αποδοτικότητα μίας σελίδας δεν είναι η αναμενόμενη. Έτσι επί της ουσίας, ακυρώνουν την προσπάθειά τους αλλά και τα κεφάλαια που έχουν επενδύσει στην τομέα του internet marketing. Ιδιαιτέρως σε περιπτώσεις e-shop οι απώλειες μπορεί να είναι τρομακτικές. Μέσα στο χάος των ατελείωτων ιστοσελίδων που συναντά ο χρήστης, πρέπει να είμαστε σίγουροι πως η δική μας θα αναδειχθεί και θα επικοινωνήσει σωστά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας στα κοινά που επιδιώκουμε. Αν τα μέχρι τώρα αποτελέσματα της ιστοσελίδας σας δεν είναι τα επιθυμητά, ξεκινήστε την αναζήτηση του προβλήματος από το SEO. Είναι σχεδόν σίγουρο πως θα γλυτώσετε χρόνο και χρήματα στοχεύοντας απευθείας στην καρδιά του προβλήματος!
Σχόλια