5 must read βιβλία για όποιον θέλει να ασχοληθεί με την επιχειρηματικότητα
Σήμερα γιορτάζουμε την Παγκόσμια Ημέρα Διανοητικής Ιδιοκτησίας και επειδή η Αθήνα αποτελεί την Παγκόσμια Πρωτεύουσα Βιβλίου 2018, σας προτείνουμε 5 επιχειρηματικά βιβλία που κάθε νέος ή παλιός επιχειρηματίας, ή άνθρωπος που θέλει η καριέρα του να αποκτήσει ένα δημιουργικό ερέθισμα οφείλει να διαβάσει.
1. Zero to One: Notes Startups, or How to Build the Future
Πρόκειται για ένα από τα πιο γνωστά βιβλία που έχουν βγει τα τελευταία χρόνια και αφορούν τις startups και την επιχειρηματικότητα. Σε αυτό, ο θρυλικός επιχειρηματίας και επενδυτής, Peter Thiel, μας δείχνει τρόπους με τους οποίους μπορούμε να καινοτομήσουμε και να πετύχουμε. Είτε είσαι startupper, είτε συνεργάζεσαι με νεοφυείς επιχειρήσεις αυτό το βιβλίο είναι must read.
2. The Startup Playbook: Secrets of the Fastest-Growing Startups From Their Founding Entrepreneurs
Ο τίτλος τα εξηγεί όλα από μόνος του. Στο βιβλίο αυτό, ο συγγραφέας David Kidder παίρνει προσωπικές συνεντεύξεις από 40 ιδρυτές επιχειρήσεων, μεταξύ των οποίων οι Flickr, PayPal, LinkedIn, TED και πολλές άλλες, και αναδεικνύει τις ιστορίες τους. Αποτελεί σίγουρα ένα βιβλίο που θα σας δώσει έμπνευση. Ο David Kidder στο βιβλίο αυτό μιλάει για το πως μπορεί κάποιος να επιλέξει την σωστή ιδέα, πώς να την κυνηγήσει, να την υλοποιήσει, να αναζητήσει επενδύσεις κ.ά. Αν θέλετε να ξεκινήσετε μαι δική σας startup ή τρέχετε μία ήδη και θέλετε έμπνευση, σίγουρα αξίζει να του ρίξετε μια ματιά.
3. Start with Why
Γιατί κάποιοι άνθρωποι και οργανώσεις είναι πιο παραγωγικοί, καινοτόμοι και δημιουργικοί; Γιατί κάποιοι εμπνέουν περισσότερο και άλλοι λιγότερο; Γιατί κάποιοι είναι καλύτεροι ηγέτες από άλλους; Στο βιβλίο αυτό, ο Simon Sinek, παρατηρεί και αναλύει ποια είναι τα χαρακτηριστικά μερικών εκ των σπουδαίοτερων ηγετών, όπως των Martin Luther King Jr., Steve Jobs και Wright Brothers. Όλοι τους ξεκίνησαν με την ερώτηση ΓΙΑΤΙ;
4. Permission Marketing
Ψάχνετε τρόπους να βελτιώσετε το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας; Τότε το βιβλίο αυτό είναι ένα must read για εσάς. Στο βιβλίο αυτό, ο Seth Godin εξηγεί γιατί πλέον το μοντέλο του παραδοασιακού μάρκετινγκ, τύπου τηλεοπτικές διαφημίσεις ή τηλεφωνικές πωλήσεις, δεν λειτουργεί πια. Ποιο μοντέλο προτείνει αντί αυτού; Το Permission Marketing, όπως το βαφτίζει ο ίδιος. Τι εννοεί με αυτό; Είναι όταν το κοινό δέχεται οικιοθελώς να δει τα μήνυμάτα μας, όταν πχ κάνει εγγραφή στο newsletter της επιχείρησής σας δίνοντας έτσι το email του και το ελεύθερο να τον ενημερώνετε για τα νέα της επιχείρησής σας.
5. Steal Like an Artist: 10 Things Nobody Told You About Being Creative
Δεν χρειάζεται να είσαι ιδιοφυία, αρκεί να είσαα ο εαυτός σου. Αυτό είναι το μήνυμα του συγγραφέα Austin Kleon, ο οποίος πιστεύει πως η δημιουργικότητα υπάρχει παντού και σε όλους μας. Ένα βιβλίο που θα σου δείξει πως λειτουργεί το digital περιβάλλον σε επίπεδο δημιουργικότητας.
Σχόλια