Γιατί ο επικεφαλής μιας επιχείρησης πρέπει να αξιοποιεί κάθε ευκαιρία, για να κοινοποιεί τα καλά νέα στους εργαζομένους. Η αξία του... χιούμορ και της ομαδικής εργασίας.
Η οικονομική κρίση μπορεί να μειώσει την απόδοση των εργαζομένων. Γι’ αυτό χρειάζεται ακόμη μεγαλύτερη προσπάθεια εκ μέρους του manager μια εταιρείας, για να νιώθουν οι εργαζόμενοι ότι δουλεύουν για κάποιον σκοπό.
Παρακάτω ακολουθούν ορισμένες συμβουλές:
*Να τους κάνετε να αισθάνονται ασφαλείς και ήρεμοι. Ο υπάλληλος που ανησυχεί μήπως χάσει τη δουλειά του γίνεται πιο επιφυλακτικός και επηρεάζεται από αυτή του την ανησυχία. Ενημερώνετέ τους πολύ συχνά για την απόδοσή τους.
*Να είστε απολύτως ειλικρινείς απέναντί τους. Αξιοποιήστε κάθε ευκαιρία που σας δίνεται για να τους κοινοποιήσετε καλά νέα, αλλά μη διστάζετε να τους λέτε και τα άσχημα. Όταν μία ομάδα ανθρώπων συνειδητοποιούν ότι βρίσκονται μέσα στην ίδια βάρκα, τραβούν κουπί πιο δυνατά.
*Μην υπερελέγχετε. Αντισταθείτε στον πειρασμό να αποποιηθείτε τις ικανότητες ανθρώπινης επικοινωνίας αντικαθιστώντας τες με την πειστικότητα των απειλών. Τα αποτελέσματα που θα πετύχετε θα έχουν βραχυπρόθεσμο και μόνο χαρακτήρα.
*Δώστε έμφαση στην ομαδική εργασία. Τα άτομα που συμμετέχουν σε ομάδες εργάζονται σκληρότερα για να υποστηρίξουν ο ένας τον άλλον και την εταιρεία.
*Στρέψτε την προσοχή τους σε μακροπρόθεσμους στόχους. Αν έχετε λιγότερη εργασία να τους δώσετε για να απασχοληθούν, ενθαρρύνετέ τους να επισκέπτονται άλλα τμήματα της επιχείρησης. Παρακινήστε τους να ακούν, να παρατηρούν και να ρωτούν για να μάθουν καλύτερα κάθε πτυχή της δουλειάς. Αποτέλεσμα; Όταν βελτιωθούν τα πράγματα, οι υπάλληλοί σας θα είναι καλύτερα ενημερωμένοι για τη συνολική εικόνα της εταιρείας.
*Χρησιμοποιήστε το χιούμορ. Όταν οι άνθρωποι μπορούν να γελούν μαζί, όταν μπορούν να διασκεδάζουν λίγο πάνω στη δουλειά, τότε η πνευματική τους ευμάρεια βελτιώνεται. Αυτό έχει θετικό αποτέλεσμα στην απόδοσή τους και τους κάνει να αποκομίζουν ικανοποίηση από την εργασία τους.
Πηγή: euro2day.gr
Σχόλια