Η επιστήμη ξέρει πώς θα γίνεις πιο αποδοτικός στη δουλειά
Λεπτομέρειες που ούτε καν φανταζόσουν και θα σε κάνουν τον υπάλληλο του μήνα!
Είτε το πιστεύεις είτε όχι, δεν χρειάζεται να δουλεύεις σκληρότερα, αλλά εξυπνότερα για να μεγιστοποιήσεις την απόδοση στην εργασία σου. Και αυτό δεν έχει να κάνει απαραίτητα με το πώς προσεγγίζεις το αντικείμενό σου καθεαυτό, αλλά από μεγάλες ή μικρότερες λεπτομέρειες και μερικά πράγματα που ούτε καν φανταζόσουν.
Άλλωστε, αν δεν κάνεις καλύτερο το περιβάλλον στη δουλειά, αυτό αναμένεται να έχει αρνητικό αντίκτυπο και σε άλλες πτυχές της ζωής σου. Ορίστε λοιπόν όλα εκείνα που θα σε βοηθήσουν να λειτουργείς καλύτερα.
Απόφυγε τους λευκούς τοίχους
Ερευνητές από το πανεπιστήμιο του Texas ανακάλυψαν πως οι άνθρωποι των οποίων το εργασιακό περιβάλλον περικυκλώνεται από άσπρους τοίχους είναι πιο επιρρεπείς στα λάθη.
Ρύθμισε το air condition
Μια μελέτη του πανεπιστημίου Cornell κατέληξε στο συμπέρασμα πως η θερμοκρασία των 25 °C είναι η ιδανικότερη για να εργαστεί κάποιος.
Άσε το φυσικό φως να μπει
Η έρευνα του Northwestern University αναφέρει πως οι υπάλληλοι που έχουν παράθυρα στο γραφείο τους «λούζονται» κατά 173% περισσότερο από φυσικό φως. Αυτό τους βοηθά στο να κοιμηθούν 43 λεπτά περισσότερο κάθε βράδυ και ως εκ τούτου να έχουν καθαρότερο μυαλό το πρωί, στη δουλειά.
Η σιωπή είναι χρυσός
Οι μελετητές του Cornell, πέρα από τη θερμοκρασία, εκτιμούν πως όσοι είναι εκτεθειμένοι σε φασαρία έχουν αυξημένη επινεφρίνη, κάτι που δεν τους βοηθά να συγκεντρωθούν εύκολα. Έχουν επίσης αυξημένο άγχος σε σχέση με αυτούς που εργάζονται σε ήσυχο περιβάλλον.
Αγόρασε ένα φυτό
Σε περίπτωση που δεν το γνώριζες, το πανεπιστήμιο του Queensland σε πληροφορεί πως το να έχεις ένα γλαστράκι με κάποιο φυτό στο γραφείο σου, ανεβάζει κατά 15% την παραγωγικότητά σου.
Κάνε πρώτα τα δύσκολα
Ερευνητές από το Stanford δίνουν ενδεχομένως μια από τις καλύτερες συμβουλές. Η επιθυμία και η ενέργεια μειώνονται όσο κυλά το ωράριο, οπότε είναι προτιμότερο να ξεμπερδεύεις από νωρίς με δύσκολα ή ακόμη και βαρετά πράγματα.
Βλέπε λιγότερο τα mail σου
Δημοσίευμα του International Journal of Human-Computer Interaction τονίζει πως ο διαρκής έλεγχος της ηλεκτρονικής σου αλληλογραφίας μειώνει την παραγωγικότητα.
Ζωγράφισε
H ψυχολόγος από το πανεπιστήμιο του Plymouth, Jacqueline Andrade, συμβουλεύει πως το να κάνεις άσκοπες και αφηρημένες ζωγραφιές ή μουντζούρες όσο μιλάς στο τηλέφωνο για εργασιακό θέμα, σε βοηθά να το θυμάσαι αποτελεσματικότερα κατά 29%.
Τι να κάνεις στα διαλείμματά σου
Υπάρχουν πολύ τρόποι που το διάλειμμα που κάθε φορά κάνεις να σε βοηθήσει πέρα από το να ξεκουραστείς, να επιστρέψεις στα καθήκοντά σου ορεξάτος. Έτσι, το ΜΙΤ προτείνει να συζητήσεις για άσχετα θέματα με τους συναδέλφους σου, το πανεπιστήμιο της Σιγκαπούρης να χαζέψεις στο ίντερνετ και το Journal of Experimental Psychology να βγεις για έναν σύντομο περίπατο.
Πηγή: askmen.com
Σχόλια