NEWSFLASH...
Επιχειρήσεις & Know-how | Success stories
ανάγνωση

Proestilo: Ένα brand από 100% μετάξι, και όχι μόνο...

Proestilo: Ένα brand από 100% μετάξι, και όχι μόνο...
21_02_2018

Powered by:
The People's Trust Ενισχύουμε μικρές επιχειρήσεις
epixeiro icon Επιχειρήσεις & Know-how, Success stories

H Proestilo είναι ένα brand που συνδυάζει τις σχεδιαστικές τεχνικές του Άγγελου Προεστού, με τη δημιουργία αξεσουάρ και αντικειμένων εξαιρετικής ποιότητας και ιδιαίτερης αισθητικής. 

Στο επίκεντρο της Proestilo βρίσκονται τα χειροποίητα φουλάρια από σουφλιώτικο μετάξι. Αυτά αποτελούν τον καμβά του Άγγελου, έναν καμβά με εκρηκτικά χρώματα και έμπνευση τη μουσική, τη χαρά, το φως. Γι’ αυτό όταν βλέπει κανείς το τελικό αποτέλεσμα, βλέπει έναν πίνακα ζωγραφικής. Τα φουλάρια της Proestilo μπορούν να φορεθούν αλλά μπορούν κάλλιστα και να κορνιζαριστούν! Κάθε σχέδιο είναι μοναδικό και φτιαγμένο με διαφορετική τεχνική σχεδίασης και αυτό είναι ένα ακόμα στοιχείο που διακρίνει την ιδιαίτερη δουλειά του Άγγελου. 

Η αφετηρία της βρίσκεται στο 1987 όταν ο Άγγελος διακρίθηκε σε παγκόσμιο επίπεδο σε έναν μαθητικό διαγωνισμό ελεύθερου σχεδίου. Η ζωγραφική ήταν ανέκαθεν το πάθος του, αλλά μάλλον τότε δεν γνώριζε ότι κάποια στιγμή θα επέστρεφε σε αυτή. Πτυχιούχος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Πειραιά, με μεταπτυχιακό στα χρηματοοικονομικά αξιολόγησης κινδύνου επιχειρήσεων, ο Άγγελος εργάστηκε για δεκατέσσερα χρόνια στον τραπεζικό - οικονομικό κλάδο μέχρι που το 2011 τόλμησε να τ’ αφήσει όλα και να γυρίσει πίσω στη ζωγραφική. Έναν χρόνο αργότερα, άνθρωποι που είχαν δει την εικαστική πλευρά της δουλειάς του τον ρωτούσαν αν σκέφτεται να κάνει την τέχνη του πιο χρηστική. Ήταν τότε που ξεκίνησε η ιδέα για τα φουλάρια. «Μου άρεσε να φοράω φουλάρια. Το πρόβλημα ήταν ότι δεν έβρισκα σχέδια που να με εκφράζουν, παρά μόνο επαναλαμβανόμενα μοτίβα. Οπότε ξεκίνησα να φτιάχνω εγώ τα σχέδια που ήθελα και αυτό βρήκε ανταπόκριση και σε άλλο κόσμο. Απλώς η δημιουργία ενός χειροποίητου μεταξωτού φουλαριού απαιτούσε τρεις έως έξι μέρες, κυρίως λόγω δυσκολιών στη συμπεριφορά του χρώματος πάνω στο μετάξι. Τότε έψαξα και βρήκα τους κατάλληλους ανθρώπους και τις καλύτερες πρώτες ύλες στο Σουφλί προκειμένου να προχωρήσω την παραγωγή στο υψηλότερο επίπεδο ποιότητας, φινιρίσματος και κυρίως απεικόνισης τους σχεδίου μου».

Proestilo-0037.jpg?mtime=20180220145234#asset:78182

Αυτή η αναζήτηση διήρκησε τέσσερα χρόνια για να καταλήξει τελικά το 2017 στη δημιουργία της Proestilo. Το brand απευθύνεται σε γυναίκες ή άντρες που επικροτούν καταρχάς τη σχεδιαστική του ταυτότητα και αναζητούν τον συνδυασμό εικαστικής τέχνης, ποιότητας, χρώματος και άριστης κατασκευής. Αξεσουάρ που μπορούν να φορεθούν, να στολιστούν και να κορνιζαριστούν. Wearable Object Wall. Αυτή είναι η φιλοσοφία της Proestilo, στην «καρδιά» της οποίας βρίσκονται τα μεταξωτά φουλάρια, ένα premium προϊόν με εξαγωγική διάθεση. Υπάρχουν όμως και άλλα προϊόντα που σχεδιάζει ο Άγγελος και αποτυπώνουν την κουλτούρα του brand, όπως μια σειρά t-shirts που ολοκληρώνει σύντομα, αντικείμενα από plexiglass για το σπίτι ή το γραφείο και φυσικά art prints, αυτά που γνωρίζει καλά και αποτέλεσαν το ξεκίνημα για όσα έχει πετύχει.

Η διαδρομή περιλάμβανε εκτός από ατελείωτες ώρες δουλειάς και πολλές προκλήσεις. Για να τις περιγράψει, ο Άγγελος δανείζεται μια φράση από πρόσφατη ομιλία του Elon Musk: «Αν δεν είσαι προετοιμασμένος να φας γυαλιά, μην το κάνεις». Το πιο δύσκολο σημείο ήταν η έλλειψη πόρων. «Παντού έβρισκα κλειστές πόρτες,  όμως οι άνθρωποι του The People’s Trust διέκριναν την προοπτική της δουλειάς μου και με στήριξαν. Με τη βοήθεια του οργανισμού μπόρεσα να φτιάξω το showroom μου και είμαι ευγνώμων».

Proestilo-0041.jpg?mtime=20180220145259#asset:78183

Το πρώτο σημαντικό βήμα έχει γίνει. Επόμενος στόχος είναι να σταθεροποιήθει η ροή της δουλειάς και μετά να πάνε τα προϊόντα της ένα βήμα παραπέρα και να ανοίξει και άλλο η «οικογένεια» που απαρτίζει τη δομή της. Με την πείρα του ως οικονομολόγος και το ρίσκο που πήρε για να δημιουργήσει τη δική του επιχείρηση, ο Άγγελος Προεστός επισημάνει την ανάγκη, αυτή που έχουν όλοι οι νέοι επιχειρηματίες στην Ελλάδα, για αλλαγές στο πεδίο της επιχειρηματικότητας. «Όταν έχεις έναν όγκο συνεχών φορολογικών επιβαρύνσεων που λειτουργεί μόνον επιζήμια και χωρίς καμία πρόθεση να προάγει την επιχειρηματικότητα, γιατί απορούμε για το brain drain. Για παράδειγμα, η προκαταβολή 100% αντιτίθεται σε όλους τους φυσικούς νόμους! Σε μια τόσο δυναμική κατάσταση όπως η οικονομία που στην Ελλάδα καθημερινά αλλάζει κατά το δοκούν, πως μπορεί κάποιος να ισχυρισθεί ότι αυτό έχει λογική ενίσχυσης; Με τι κριτήρια αποφασίζει κανείς ότι η δουλειά σου θα πάει φέτος όπως πήγε και πέρυσι; Δεν γίνεται να αισθανόμαστε και να χαρακτηριζόμαστε…ήρωες, επειδή προσπαθούμε να φτιάξουμε μια υγιή και βιώσιμη επιχείρηση. Ο ηρωισμός δεν υπάρχει σε καμία έννοια των οικονομικών. Το σταθερό και ευδόκιμο περιβάλλον υπάρχει».

*Η “Holigreen” έχει υποστηριχθεί από το The People’s Trust του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης, έναν ιδιωτικά χρηματοδοτούμενο μη κερδοσκοπικό οργανισμό που υποστηρίζει νεοσύστατες και υφιστάμενες μικρές επιχειρήσεις όλων των κλάδων. Παρέχει αρωγές ή άτοκα δάνεια έως €15.000 και δωρεάν υπηρεσίες επιχειρηματικής ανάπτυξης για τους ωφελούμενούς του. Ο οργανισμός έχει ως προτεραιότητα τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, μέσω άμεσα βιώσιμων επιχειρήσεων για τις οποίες δεν υπάρχουν άλλες πηγές χρηματοδότησης.



... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr