Πόσο ασφαλές είναι τελικά να δίνουμε τα στοιχεία μας ακόμη και όταν απλά πραγματοποιούμε μία παραγγελία; Το θεωρούμε δεδομένο ότι δεν είναι κάτι σπουδαίο, πως δεν θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα με το να δώσουμε τα στοιχεία μας, ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ.
Τι συμβαίνει όμως όταν μία εταιρία δεν εξασφαλίζει πως τα προσωπικά στοιχεία του πελάτη δεν θα χρησιμοποιηθούν με οποιονδήποτε ανάρμοστο τρόπο; Θύμα τέτοιας περίπτωσης έπεσε η Michelle Midwinter από τις ΗΠΑ, η οποία δέχτηκε «περίεργα» μηνύματα από τον ντελιβερά λίγη ώρα μετά αφότου ο ίδιος της είχε παραδώσει την παραγγελία της.
Ο ντελιβεράς λοιπόν, έχοντας τα στοιχεία επικοινωνίας της Michelle Midwinter, της έστειλε μήνυμα ρωτώντας την αν έχει σχέση ενώ στο τέλος έγραψε «Καληνύχτα μωρό, θα σε δω στην επόμενή σου παραγγελία» και έστειλε ένα φιλί.
Η πελάτισσα απάντησε πως δεν πρόκειται να ξαναπαραγγείλει από την εταιρία.
H Michelle στην συνέχεια έγραψε στο Just Eat για την εμπειρία της και την απαράδεκτη συμπεριφορά του ντελιβερά. Ο άνρθωπος που διαχειρίζεται τα παράπονα στη σελίδα του Just Eat δεν θεώρησε πως συνέβη κάτι σημαντικό, την προέτρεψε να γράψει απλά μια κριτική στην σελίδα του εστιατορίου από το οποίο πραγματοποίησε την παραγγελία, ενώ το κερασάκι στην τούρτα είναι πως άρχισε να της προσφέρει κουπόνια, λες και αυτό θα έλυνε το πρόβλημα.
Μήπως λοιπόν οι εταιρίες ντελίβερι πρέπει να αναθεωρήσουν την πολιτική τους όσον αφορά την προστασία προσωπικών δεδομένων των πελατών τους;
Σχόλια