Ένα Παράπονο: Να η Ευκαιρία σου!
Πόσες φορές δεν έχεις σκεφτεί ότι το μόνο που χρειάζεσαι είναι μία ευκαιρία, μία ευκαιρία να δείξεις στον επιχειρηματικό κόσμο πως εσύ βρήκες το Ένα, το Μοναδικό, αυτό που θα κάνει τους πάντες να σε επευφημούν κι εσένα κατά τι πιο πλούσιο απ’ ό,τι είσαι σήμερα.
Περνάς τον χρόνο σου αναλύοντας στατιστικά δεδομένα για να βρεις που κινείται το χρήμα και σκέφτεσαι ότι μπορείς κι εσύ να πάρεις μία μερίδα του λέοντος. Μα κανείς δεν χόρτασε με μία μόνο μερίδα, κανείς δεν ευτύχησε και δεν δοξάστηκε γιατί ακολούθησε τα ψίχουλα, που του άφησαν αυτοί που, τελικά, χόρτασαν.
Μέσα στην κουραστική πραγματικότητα αφήνεις στην άκρη την ελπίδα σου να ξεχωρίσεις, το όνειρό, που σε κάθε ευκαιρία ανατρέχεις. Μπορεί να περνάει ο χρόνος, όμως εσύ επανέρχεσαι πιο επίμονος! Δεν εγκαταλείπεις! Τι γίνεται, όμως όταν το όνειρό σου είναι και όνειρο κάποιου άλλου; Μα θα μου πεις, υπάρχει ανταγωνισμός και στο όνειρο; Και έρχομαι εγώ να σου απαντήσω πως φυσικά και υπάρχει. Παραδείγματος χάριν, η απόκτηση μιας κόκκινης Ferrari αποτελεί ένα όνειρο, που δεν έχεις μόνο εσύ τα αποκλειστικά προνόμια. Ξέρω, σοκάρεσαι. Η ουσία, όμως έγκειται στο ποιος θα καταφέρει να την οδηγήσει! Κι αν ακόμα την οδηγήσουν πολλοί, ποιος είναι αυτός που θα την παρκάρει στο γκαράζ του στο τέλος της ημέρας;
Πρέπει να έχεις την δύναμη να συνεχίσεις όταν οι άλλοι σταματούν, πρέπει να πεισμώσεις όταν τα αριθμητικά δεδομένα αναχαιτίζουν την πορεία σου. Οι αριθμοί δεν είναι καθεστώς! Αλλάζουν! Το Μηδέν, που εσύ μεταφράζεις ως τίποτα, μπορεί να αριστεύσει εάν του βάλεις μπροστά έναν μόνο αριθμό, τον ακριβώς επόμενό του, την Μονάδα! Και να σκεφτεί κανείς πως πολλοί κόπηκαν από μονάδα, ενώ άλλοι με αυτήν την ίδια μονάδα σε συνδυασμό με το απόλυτο μηδενικό, την αποτυχία κατά πολλούς ονομαζόμενο, διέπρεψαν σε κορυφαίους επιστημονικούς κλάδους! Επομένως, ένα μικρό βήμα, ή όπως λέμε εμείς στον χώρο του Marketing, a baby step, από το 0 στο 1, είναι ικανό να σε οδηγήσει στην απόλυτη επιτυχία. Η συνεργασία τους δε, θα σε κάνει να ξεχωρίσεις από το πλήθος, θα σε μεταμορφώσει σε κόκκινη Ferrari κι έτσι θα αποτελέσεις εσύ το όνειρο των υπολοίπων!
Πως όμως να διαπρέψεις εν καιρώ κρίσεως σκέφτεσαι. Κρίση ε; Για να δούμε. Ας πούμε πως πηγαίνεις να αγοράσεις ένα δώρο σε ένα κατάστημα. Καθώς προχωράς, πέρα από την μουσική, ακούς στους διαδρόμους ανθρώπους να παραπονιούνται. Για παράδειγμα: «Καλό, αλλά δεν αξίζει για τόσο», ή «Αν έκανε και …(μία έξτρα ιδιότητα) θα το αγόραζα και σε διπλάσια τιμή». Αν ιδανικά κάποιος κρατούσε μία βάση δεδομένων με όλα αυτά τα παράπονα, θα είχε αυτομάτως προβλέψει όλα τα επόμενα Success Stories, τα οποία πρόκειται να ειπωθούν στα επόμενα έτη.
Για πάμε τώρα από την αρχή! Είσαι Επιχειρηματίας ή Marketer ή Brander και ψάχνεις απελπισμένα για την Unique Sales Proposition (USP), η οποία θα σε εκτοξεύσει στην κορυφή της δόξας;
Λύσε το Παράπονο και Ξεκλείδωσε την Πύλη της Επιτυχίας
Μην επικεντρώνεσαι στα εμπόδια, μην αναλώνεις χρόνο στο ποιος φταίει! Κρίση υπήρχε και πάντα θα υπάρχει… « Κρίση Αξιών», «Κρίση Ηλικίας», «Κρίση Σχέσεων», κ.α.. Μέσα σε όλα αυτά τα είδη κρίσεων γεννήθηκαν οι πιο μεγάλες εισπρακτικές επιτυχίες: «The Oprah Show», «The Botox Madness», «The Secret – Law of Attraction, LifeCoaching» και ούτω καθ’ εξής.
Η ευκαιρία βρίσκεται παντού! Εσύ είσαι έτοιμος να την αρπάξεις; Κι αν δεν με εμπιστεύεσαι ακόμα έχω ένα τελευταίο και αδιάσειστο επιχείρημα: Πόσο πολύ χρειάζεσαι την Επιτυχία;
Σχόλια