Τι σημαίνει πραγματικά συνέπεια απέναντι στον καταναλωτή;
«Η επιτυχία δεν είναι ούτε μαγική ούτε μυστυριώδης. Η επιτυχία είναι η φυσική συνέπεια της συνεπούς εφαρμογής βασικών αρχών» Jim Rohn- Αμερικάνος Επιχειρηματίας, Συγγραφέας, Ομιλητής
Στόχος: Ισχυρός δεσμός με τους πελάτες της επιχείρησης
Οι άνθρωποι του επιχειρηματικού κόσμου κατανοούν τον ρόλο που έχει η άριστη εξυπηρέτηση πελατών στην επιτυχία της επιχείρησής τους. Η απόκτηση νέων πελατών και το χτίσιμο μίας σχέσης εμπιστοσύνης είναι πράγματα που δε συμβαίνουν εν μία νυκτί, αλλά απαιτούν συνεπή και συνεχή προσπάθεια έτσι ώστε να επιτευχθεί πιστότητα.
Η τιμή του προϊόντος ή της υπηρεσίας είναι σημαντική, αλλά η πιστότητα που κερδίζεται φροντίζοντας τον πελάτη και τηρώντας της υποσχέσεις μας προς αυτόν έχουν ανυπολόγιστη αξία ακόμα κι αν η τιμή δεν είναι η πλέον ανταγωνιστική. Πλέον μιλάμε για ποιότητα προϊόντος ή υπηρεσίας που γίνεται συνυφασμένη με την παροχή.
Η σχέσεις μεταξύ πελατών και επιχείρησης είναι ιδιαίτερα εύθραυστες και μπορούν εύκολα να διαλυθούν είτε λόγω κακής εξυπηρέτησης είτε λόγω καθυστερημένης επίλυσης των θεμάτων που φυσιολογικά ανακύπτουν. Ενώ ο πελάτης εύκολα συγχωρεί περιστασιακά λάθη και παρεξηγήσεις που επιδιορθώνονται άμεσα, δε μπορεί να παραβλέψει την απερισκεψία, την αγένεια, την περιττή γραφειοκρατία και την ασυνέπεια, μεταξύ άλλων.
Ο ισχυρός δεσμός πελάτη-επιχείρησης χτίζεται με συνέπεια
Η συνέπεια στην επιχειρηματικότητα έχει εξέχουσα σημασία για διάφορους λόγους. Ειδικότερα, όσον αφορά τους πελάτες, πρέπει να νιώθουν την ασφάλεια ότι η επιχείρηση θα είναι πιστή στις δεσμεύσεις της προς αυτούς ανά πάσα στιγμή.
Στην πραγματικότητα, όταν συνεπώς παράγουμε καλά προϊόντα και υπηρεσίες και συμπεριφερόμαστε στους πελάτες μας με ειλικρίνεια, οι πιθανότητες να εκτοξευθεί η επιχείρησή μας είναι ανυπολόγιστες. Επίσης, είναι ένα από τα πιο σημαντικά σημεία που ξεχωρίζουν τον οργανισμό μας από τον ανταγωνισμό.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κερδίζουν συνεχώς έδαφος στην επιχειρηματικότητα, έχοντας πλέον κεντρικό ρόλο στη διαφήμιση. Συνεπώς είναι απαραίτητη η διαχείρηση της φήμης της επιχείρισης τόσο online όσο και offline. Το internet δίνει τη δυνατότητα στον επιχειρηματία να γίνει γνωστός σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό. Ανάλογη, λοιπόν, πρέπει να είναι και η συμπεριφορά του επιχειρηματία online όσον αφορά τη συνέπεια και το σεβασμό στον καταναλωτή.
Ο επιχειρηματίας πρέπει πάντα να έχει στο νου του, αλλά και στο επιχειρηματικό του πλάνο, ότι το ταξίδι του καταναλωτή έχει διάφορες εκφάνσεις και δεν περιορίζεται μόνο στην εμπειρία του πελάτη μέσα σε ένα κατάστημα. Τα πάντα, από την διαδικασία πρίν την πώληση, μέχρι την επαναφορά του πελάτη στην επιχείρησή μας, αποτελούν μία διαδρομή συνοχής και συνέπειας.
Ο καταναλωτής σήμερα έχει πολύ περισσότερο έλεγχο στον προϊόν και την υπηρεσία, απ’ ότι είχε στο παρελθόν, καθώς έχει τη δυνατότητα να διασταυρώνει πληροφορίες και να εξετάζει και την οαραμικρή λεπτομέρεια. Γι αυτόν ακριβώς το λόγο η επιχείρηση δεν πρέπει επουδενί να συμβιβαστεί όσον αφορά την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει αλλά και τη μέθοδο αντιμετώπισης του καταναλωτή.
Και επειδή κάθε επιχείρηση είναι ξεχωριστή, πάντα να εμπιστεύεστε τους ειδικούς έτσι ώστε να διεκδικείτε καλύτερα, συνεπέστερα και αποδοτικότερα τους μοναδικούς σας πελάτες.
Σχόλια