ZOZOTOWN: Η γιαπωνέζικη εταιρεία του e-Fashion αξίας δισεκατομμυρίων έρχεται στην Ευρώπη ανακοινώνοντας παράλληλα και μια καινοτομία
Η γιαπωνέζικη εταιρεία του e-Fashion αξίας δισεκατομμυρίων, η Start Today έρχεται στην Ευρώπη. Η συγκεκριμένη εταιρεία λειτουργεί μεταξύ άλλων την κορυφαία B2C διαδικτυακή πλατφόρμα της Ιαπωνίας με είδη ρουχισμού, υποδήματα και αξεσουάρ, τη ZOZOTOWN, ενώ προσφέρει καi B2B υπηρεσίες τύπου YOOX, όπως τον σχεδιασμό, το στήσιμο και τη λειτουργία ηλεκτρονικών καταστημάτων για επώνυμους οίκους μόδας, όπως την GAP.
Οι καθαρές πωλήσεις του επιχειρηματικού μοντέλου της για το 2016 ανήλθαν στα 2,6 δισ. δολάρια και αφορούν κυρίως πωλήσεις μέσω παρακαταθήκης, καθώς αυτές αντιπροσωπεύουν το 72% των συνολικών πωλήσεων.
Στο πλαίσιο έλευσης της ZOZOTOWN στην ευρωπαϊκή και την αμερικανική αγορά, η Start Today ανακοίνωσε το λανσάρισμα της ZOZOSUIT. Πρόκειται για μια καινοτόμο προσέγγιση αυτοματοποιημένης συλλογής περισσοτέρων από 15.000 μετρήσεις για τις διαστάσεις του σώματος, μέσω 150 αισθητήρων μιας ολόσωμης Έξυπνης φόρμας και τη μεταβίβαση των δεδομένων στην εφαρμογή ZOZO μέσω Bluetooth. Μάλιστα οι πελάτες της μπορούν να παραγγείλουν την παραπάνω φόρμα εντελώς δωρεάν, ενώ η διάθεσή της θα ξεκινήσει από την άνοιξη του 2018.
Με βάση τις μετρήσεις, ο διαδικτυακός καταναλωτής μπορεί να παραγγείλει ρουχισμό από την συλλογή μόδας ZOZO στο απολύτως σωστό μέγεθος, χωρίς κανένα πρόβλημα.
Το μεγάλο αγκάθι των διαδικτυακών πωλήσεων προϊόντων μόδας εξακολουθεί να είναι το υψηλό ποσοστό επιστροφής ρούχων (40% – 50% των συνολικών παραγγελιών), εξαιτίας της μη σωστής επιλογής ρούχων.
Ίσως, λοιπόν, η παραπάνω καινοτόμος προσέγγισης της ZOZOSUIT να καταφέρει να επιβάλλει τα δικά της στάνταρ στην αγορά και παράλληλα να θέσει τα άλλα εικονικά δοκιμαστήρια (eFashion: Τα εικονικά δοκιμαστήρια..στο έλεος των δοκιμών) αλλά και τις υπηρεσίες δοκιμής ρούχων (Υπηρεσία δοκιμής ρούχων στο σπίτι ανακοίνωσαν ταυτόχρονα Amazon και Zalando)…στον κάδο των απορριμάτων.
Σχόλια