NEWSFLASH...
Marketing & Sales | Digital Marketing
ανάγνωση

Ενεργά Βήματα για τη βελτιστοποίηση των εκστρατειών Retargeting

Ενεργά Βήματα για τη βελτιστοποίηση των εκστρατειών Retargeting

Ας το παραδεχτούμε, πολλοί από τους πιθανούς πελάτες σας κάνουν κλικ σε ένα προϊόν, ελέγχουν την προσφορά σας, αλλά στη συνέχεια δεν ολοκληρώνουν την αγορά τους. Σύμφωνα με την ανάλυση της εταιρείας Baymard, το μέσο τεκμηριωμένο ποσοστό απόρριψης του online καλαθιού αγγίζει σχεδόν το 70%.

Μερικοί από τους χρήστες της ιστοσελίδας σας θα αποφασίσουν να αγοράσουν ένα προϊόν αμέσως, ενώ άλλοι θα προχωρήσουν στην αγορά του μέρες ή και μήνες αργότερα. Ένα από τα πλεονεκτήματα των performance-based λύσεων είναι να γνωρίζετε πως να στοχεύσετε αυτές τις διαφορετικές κατηγορίες χρηστών μέσα από ένα ευρύ φάσμα μεταβλητών. Οι επαγγελματίες του ηλεκτρονικού εμπορίου χρησιμοποιούν retargeters προκειμένου να βρουν την πιο έξυπνη προσέγγιση για την επιχείρηση τους. Τι metrics αναζητούν όμως όταν διεξάγουν μία διαφημιστική καμπάνια; Ποια από αυτά αξίζει να χρησιμοποιηθούν για την επίτευξη καλύτερων αποτελεσμάτων;

Η βελτιστοποίηση της retargeting καμπάνιας είναι μία πρακτική που δεν μένει μόνο στα  στατιστικά στοιχεία – πρέπει να βρείτε ποια metrics θα αποδώσουν καλύτερα στις online δραστηριότητες σας. Παρακάτω, θα βρείτε μία αναλυτική προσέγγιση των βασικών μέτρων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε, τα οποία ετοίμασε η RTB House, η διεθνής τεχνολογική εταιρεία που παρέχει λύσεις retargeting χρησιμοποιώντας τεχνολογία αιχμής σε κορυφαίους διαφημιζόμενους παγκοσμίως. Ας δούμε τους τρόπους που μπορείτε να υιοθετήσετε  για να πραγματοποιείτε έγκυρες εκτιμήσεις, να αξιολογείτε τις προσπάθειες σας και εν τέλει να χρησιμοποιείτε αυτά τα αποτελέσματα προκειμένου να λάβετε τις σωστές αποφάσεις βελτιστοποίησης.

#1 Τμηματοποιήστε πάντα τους χρήστες

Ο σχεδιασμός των διαφημιστικών ενεργειών προκειμένου να επιτύχετε το conversion που επιθυμείτε είναι μόνο ένα μικρό μέρος του retargeting.

Μία επιτυχημένη καμπάνια είναι σχεδόν πάντα συνδεδεμένη με το μοναδικό ταξίδι των δυνητικών και ήδη υπαρχόντων πελατών. Αυτό σημαίνει ότι  χρειάζεται να είστε σε θέση να γνωρίζετε το δυναμικό του κάθε επισκέπτη. Πρόκειται για πελάτες που έχουν αγοράσει ξανά από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα; Πρόκειται για χρήστες που απλά κοιτούν τα προϊόντα σας; Επισκέφθηκαν το ηλεκτρονικό σας κατάστημα μόνο μία φορά; Αυτές είναι οι πιο σημαντικές ερωτήσεις που πρέπει να κάνετε για να έχετε βελτιστοποίηση με ακρίβεια.

Επιπλέον, η διαφοροποίηση μεταξύ επισκεπτών, καταναλωτών και αγοραστών μπορεί να οδηγήσει σε ακόμα περισσότερες μεταβλητές, τις οποίες μπορείτε να τμηματοποιήσετε και στη συνέχεια να στοχεύσετε σε αυτές. Οι νέες τεχνολογίες επιτρέπουν στους σύγχρονους marketers να προσελκύσουν πιθανούς αγοραστές με προσφορές που ταιριάζουν αποκλειστικά και μόνο στις προσωπικές τους ανάγκες. Οι διαφημιζόμενοι μπορούν για παράδειγμα να βρουν χρήστες από τη βιομηχανία της μόδας, οι οποίοι προτιμούν να προβαίνουν σε αγορές κατά τη διάρκεια του  peak των πωλήσεων αλλά και αγοραστές οι οποίο ολοκληρώνουν μία συναλλαγή μόνο όταν υπάρχουν ειδικές προσφορές. Έτσι, είναι σε θέση να δείξουν  ένα διαφορετικό  μήνυμα σε όσους επισκέφθηκαν ένα ταξιδιωτικό website και εν τέλει ολοκλήρωσαν την αγορά και διαφορετικό σε εκείνους που κυνηγούν τις προσφορές.

Με ενδελεχή ανάλυση και κατηγοριοποίηση των χρηστών μπορείτε να προβάλετε συγκεκριμένα μηνύματα  στο περισσότερα υποσχόμενο κοινό σας, π.χ. μόνο σε καταναλωτές που δεν έχουν προβεί ποτέ σε αγορά από το e-shop σας. Μπορείτε να υπενθυμίσετε στους χρήστες ένα συγκεκριμένο προϊόν από μία συγκεκριμένη κατηγορία που είδε. Μπορείτε, ακόμα, να τραβήξετε την προσοχή των χρηστών οι οποίοι επισκέφθηκαν το ηλεκτρονικό σας κατάστημα πριν 30 ή 60 ημέρες, δίνοντάς τους προσφορές ή εκπτώσεις.

#2 Ελέγξτε τα αποτελέσματα ανά δημιουργικό

Οι ειδικοί του κλάδου εκτιμούν ότι ο  μέσος άνθρωπος εκτίθεται περίπου σε 5.000 διαφημίσεις ανά ημέρα. Με τέτοιο κορεσμένο ανταγωνισμό οι χρήστες βομβαρδίζονται από banners και είναι πολύ πιθανό να μην παρατηρήσουν το μήνυμα σας, ιδιαίτερα εάν δέχονται διαφημίσεις retargeting για πολύ καιρό.

Μέσα από τη βαθιά  ανάλυση του δημιουργικού σας, μπορείτε να αξιολογήσετε την εμφάνιση και την αποτελεσματικότητα κάθε banner που χρησιμοποιείτε στην καμπάνια σας. Η κατανόηση του τι αποδίδει καλύτερα σε διαφορετικές κατηγορίες  χρηστών (π.χ. σε επισκέπτες, καταναλωτές και αγοραστές) μπορεί να σας φανεί χρήσιμη όταν στο μέλλον θελήσετε να δημιουργήσετε ένα καινούριο layout, κρατώντας τα δοκιμασμένα ή χρησιμοποιώντας διαφορετικά format ανά κατηγορία χρήστη.

#3 Προσέξτε περισσότερο τις συσκευές

Εάν ο στόχος σας είναι να βρείτε τους δυνητικούς σας πελάτες οπουδήποτε και αν βρίσκονται, θα πρέπει να βελτιστοποιήσετε τις καμπάνιες retargeting σε διαφορετικές πλατφόρμες. Σύμφωνα με την εταιρεία GlobalWebIndex ένας τυπικός digital πελάτης διαθέτει 3.64 συνδεδεμένες συσκευές κατά μέσο όρο.

Ωστόσο, για να χρησιμοποιήσετε στο έπακρο όλες τις δυνατότητες κάθε καναλιού, χρειάζεται να παρακολουθείτε τα αποτελέσματα από κάθε κατηγορία συσκευής. Η παρακολούθηση της απόδοσης των διαφημίσεων όσον αφορά τις μετατροπές, τα κλικ και άλλες μετρήσεις θα σας βοηθήσει να αποφασίσετε που να διαθέσετε  περισσότερο ή λιγότερο από τον προϋπολογισμό σας για τις μελλοντικές σας προσπάθειες.

#4 Μετρήστε την αποδοτικότητα του καναλιού σας

Η ανάλυση της RTB House έδειξε ότι ο συνδυασμός social και regular retargeting είναι ισχυρότερος έναντι του διαφημιστικού μηνύματος που χρησιμοποιεί μόνο ένα κανάλι. Επιπλέον, σε συνδυασμό με μια τυπική καμπάνια της RTB House, το social display μπορεί να προσφέρει μεγαλύτερη ορατότητα, ενώ παράλληλα η λύση της RTB μετατρέπει αυτή την ορατότητα σε ολοκληρωμένη ενέργεια.

Προκειμένου να βελτιστοποιήσετε την retargeting καμπάνια σας σιγουρευτείτε ότι τα στατιστικά στοιχεία του καναλιού κατακερματίζονται σε διαφορετικά κανάλια τοποθέτησης, συμπεριλαμβανομένου και των διαφημίσεων του Facebook, του Instagram ή τις διαφημίσεις  σε app. Ελέγξτε τα δημιουργικά που χρησιμοποιούνται σε διαφορετικά κανάλια και δείτε εάν το ένα αποδίδει καλύτερα σε σχέση με το άλλο.

#5 Στοχεύστε γεωγραφικές τοποθεσίες

Η εύρεση της αποδοτικότερης γεωγραφικής περιοχής είναι κρίσιμη για την βελτιστοποίηση. Πελάτες από διαφορετικές περιοχές αντιδρούν στις διαφημίσεις που τους προβάλετε με διαφορετικό τρόπο. Μερικοί από αυτούς θα ανοίξουν τη διαφήμιση προκειμένου να αγοράσουν το προϊόν, ενώ άλλοι δεν θα ενδιαφερθούν για την προσφορά που τους κάνετε. Μία καλή στρατηγική είναι να ελέγξετε πόσο πολύ αποδίδουν συγκεκριμένα banners ή προσφορές ανά γεωγραφική τοποθεσία, έτσι ώστε να σταματήσετε ή να επαναλάβετε τις τακτικές που ακολουθείτε  σε τοπικό επίπεδο όταν πραγματοποιείτε retargeting.

Περίληψη

Το να επικεντρωθείτε στη βελτιστοποίηση των εκστρατειών σας μπορεί να προσφέρει μεγαλύτερες αποδόσεις, αυξάνοντας τη διαφημιστική σας δαπάνη. Απαιτείται χρόνος για να εντοπίσετε ποια metrics είναι πιο σημαντικά για την επιχείρηση σας, αλλά μόλις τα βρείτε και αρχίσετε να τα παρακολουθείτε στα πλαίσια του retargeting, θα είστε σε θέση να πραγματοποιήσετε εξαιρετικά βελτιστοποιημένες καμπάνιες. Οι πιο προηγμένοι retargeters μπορούν να παρέχουν αυτά τα metrics και τα κρίσιμα χαρακτηριστικά όπως η τμηματοποίηση και η διαφήμιση σε πολλά κανάλια επιτρέπουν στους marketers να προσαρμόσουν εύκολα τους βραχυπρόθεσμους, μεσοπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους στόχους τους. 

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr