Πριν από λίγες μέρες έλαβε χώρα στην Κοπεγχάγη το Shoptalk Europe, το σημαντικότερο B2B συνέδριο της παγκόσμιας αγοράς για την καινοτομία στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Πλήθος νεοφυών επιχειρήσεων αλλά και εταιρειών, που μέχρι πρότινος παρέμεναν άγνωστες, παρουσίασαν τους «εαυτούς» τους και τα επιχειρηματικά τους μοντέλα στους περισσοτέρους από τους 2.400 συμμετέχοντες.
Τις επόμενες μέρες θα σας παρουσιάσω μερικές από αυτές. Κάνω την αρχή, παρουσιάζοντας σάς την εταιρεία Kwik.
Η νεοφυής επιχείρηση από το Ισραήλ που εδρεύει στη Νέα Υόρκη κυκλοφορεί εδώ και καιρό ένα ανταγωνιστικό προϊόν με αυτό του http://www.epixeiro.gr/article/3128 (Amazon Dash Button: Ήρθε το «μαγικό κουμπί» για την παραγγελία επώνυμων ειδών νοικοκυριού), με μια όμως ειδοποιό διαφορά. Σε αντίθεση με τα Branded «μαγικά κουμπιά» της Amazon που δεσμεύουν τους κατασκευαστές επώνυμων προϊόντων στο οικοσύστημά της, το αντίστοιχο σύστημα της Kwik είναι ανοικτό και ως εκ τούτου μπορεί να χρησιμοποιηθεί από κάθε είδους πλατφόρμες. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί από οποιονδήποτε (διαδικτυακό η μη) έμπορο, κατασκευαστή ή Brand.
Μάλιστα, η εναλλακτική λύση της Kwik, η οποία στο πελατολόγιό της έχει επώνυμες μάρκες, όπως την Procter & Gamble, Domino’s και Budweiser πηγαίνει ένα βήμα παραπάνω. Καθώς οι πελάτες της δε χρειάζεται καν να πατήσουν το κουμπί, για να στείλουν μια παραγγελία. Και αυτό ισχύει, διότι το σύστημα της Kwik είναι αρκετά ευαίσθητο. Γεγονός που σημαίνει ότι εάν τοποθετήσουμε ένα επιδοτούμενο Button της Kwik από έναν κατασκευαστή απορρυπαντικών πλυντηρίων ρούχων σε ένα πλυντήριο, ο σένσορας της συσκευής αναγνωρίζει διαμέσου των κραδασμών πόσο συχνά δούλεψε το πλυντήριο και πότε θα πρέπει να παραγγελθεί η επόμενη συσκευασία απορρυπαντικού.
Με τον ίδιο τρόπο λειτουργεί και ο ανεφοδιασμός των πλυντηρίων πιάτων ή και των μηχανών καφέ φίλτρου ή/και των μηχανών καφέ espresso & cappuccino. Η παραπάνω μέθοδος, ήτοι η εντολή παραγγελίας χωρίς το πάτημα ενός κουμπιού, ονομάζεται Ζero-Click-Shopping και είναι μια οικονομική εκδοχή της αντίστοιχης υπηρεσίας αυτόματου ανεφοδιασμού της Amazon Dash Replenishment Service.
Η υπηρεσία της Kwik είναι άκρως ελκυστική σε σχέση με την υπηρεσία Dash Button της Amazon, καθώς η Amazon (Amazon Dash Button: Τι ακριβώς καρπώνεται η Amazon από τους συνεργάτες της, τα Brands) λαμβάνει το ποσό των 15 δολαρίων για κάθε πωληθέν Button από τους επώνυμους κατασκευαστές προϊόντων ενώ ταυτόχρονα και οι ίδιοι συμμετέχουν στην επιχορήγηση των εξόδων αποστολής σε κάθε παραγγελία, σε ύψος 25% από την τιμή πώλησης.
Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, οι συνεργάτες της Kwik έχουν τη δυνατότητα, με σχετικά χαμηλό κόστος, να αναπτύξουν μια μακροχρόνια σχέση με τους πελάτες της, η οποία βασίζεται στα κλικ των πελατών της, αλλά και στα πολύτιμα δεδομένα των ίδιων καταναλωτών.
Σχόλια