Τα απαραίτητα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει ο CEO του μέλλοντος
Για να γίνεις καλύτερος από κάθε entrepreneur!
Η τεχνολογία αλλάζει και η εύρεση των πιο εξειδικευμένων εργαζομένων όσο και η διατήρηση μιας καλής ισορροπίας μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής πρόκειται να αποτελέσουν τις θεμελιώδεις προκλήσεις για τους διευθύνοντες συμβούλους τα επόμενα χρόνια.
Οι Reid Hoffman (ιδρυτής του LinkedIn), Arianna Huffington (Huffington Post και Thrive Global), Bill George (ιδρυτής της Medtronic και καθηγητής στο Harvard) και Ryan Holmes (δημιουργός του HootSuite) μετείχαν σε μια συζήτηση σχετικά με εκείνα τα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει από εδώ και πέρα κάποιος που θέλει να ηγηθεί σε μεγάλα και φιλόδοξα projects. Και κατέληξαν στα εξής 4:
- Να έχει έναν σαφή σκοπό
- Να έχει την ικανότητα να εμπνέει τους εργαζόμενους
- Να έχει την προθυμία να μάθει νέα πράγματα
- Να είναι πολύ ενεργός στα social media
«Πολλοί πιστεύουν πως ο σκοπός είναι κάτι σταθερό. Στην πραγματικότητα είναι κι αυτός μια δεξιότητα που μπορεί να χτιστεί και να καλλιεργηθεί, έτσι όλοι όσοι συνεργάζεσαι να κατανοήσουν τι αντιπροσωπεύει η εταιρεία σου και πώς θα αναπτυχθεί» τονίζει η Huffington, για να την συμπληρώσει ο Hoffman λέγοντας πως «Το να είσαι καλά με τον εαυτό σου, καλός με τους εργαζόμενούς σου και καλός με τον υπόλοιπο κόσμο δεν σε καθιστά μόνο έναν εξαιρετικό επαγγελματία αλλά και τον άνθρωπο που θα κυριαρχήσει στις business τα επόμενο χρόνια».
Πηγή: askmen.com
Σχόλια