Σύμφωνα με τις τελευταίες εκτιμήσεις αξίας των brands από την Interbrand, η Apple βρίσκεται για ακόμη μία φορά σταθερά στην κορυφή της λίστας με τα πιο πολύτιμα brand, με αξία που ξεπερνά τα 184 δισεκατομμύρια δολάρια. Ο τομέας της τεχνολογίας και οι Η.Π.Α. κυριαρχούν γενικά στον κατάλογο, με εξαιρέση την Coca-Cola - που βρίσκεται στην 4η θέση (με εκτιμώμενη αξία 70 δισ. δολάρια) - και τα δύο brand από τον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, Toyota και Mercedes-Benz με 50 και 58 δισεκατομμύρια, αντίστοιχα.
Σύμφωνα με την έκθεση, ο μεγαλύτερος ετήσιος ρυθμός αύξησης παρατηρήθηκε στο Facebook. Η εταιρεία του Mark Zuckerberg σημείωσε άνοδο 48%. Μεγάλη αύξηση παρουσίασε η Amazon με 29%, η Adobe με 19% και η adidas με 17%.
Πηγή: penna.gr
Σχόλια