NEWSFLASH...
Startup
ανάγνωση

Ανακαλύψτε τα κρυφά «διαμάντια» των Ελληνικών νησιών

Ανακαλύψτε τα κρυφά «διαμάντια» των Ελληνικών νησιών

Η hopwave δραστηριοποιείται στο travel tech industry και ιδρύθηκε από τους Γιώργο Πιλπιλίδη, ο οποίος και μίλησε στο epixeiro.gr και Γιώργο Σιάτρα το 2016 με σκοπό να διευκολύνει την αναζήτηση ημερήσιων και πολυήμερων κρουαζιέρων στα νησιά και να προσφέρει μια εναλλακτική εμπειρία στον ταξιδιώτη. Εξυπηρετώντας κρατήσεις για θαλάσσιες εκδρομές και κρουαζιέρες, στόχο έχουν να βοηθήσουν ξένους και Έλληνες επισκέπτες στα νησιά να εντοπίζουν εύκολα και γρήγορα μοναδικούς προορισμούς και εμπειρίες στο νησί που βρίσκονται. Με επαγγελματικό background ως προγραμματιστές και πολύ μελέτη πάνω στο αντικείμενό τους, αντιμετωπίσανε τον κλάδο του τουρισμού ως πρόκληση για να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες των ταξιδιωτών, μέσα από τεχνολογικές λύσεις και προϊόντα εύκολα και ευχάριστα στη χρήση.

Τι το ξεχωριστό προσφέρει η Hopwave και ποια τα οφέλη;

Το σημαντικό είναι να προσφέρουμε συνεχώς στους ταξιδιώτες μας έναν ευχάριστο τρόπο να οργανώνουν τις θαλάσσιες εξορμίσεις τους και να εντοπίζουν ανά πάσα στιγμή την εμπειρία που τους ταιριάζει καλύτερα. Με εξυπηρέτηση και κατανόηση των αναγκών τους προσπαθούμε να προσφέρουμε ένα εύκολο, γρήγορο και ευχάριστο τρόπο να εξερευνήσει κανείς το νησί που βρίσκεται και να ζήσει μια αξέχαστη εμπειρία, κλείνοντας εύκολα και οnline μια ημερήσια κρουαζιέρα στα ελληνικά νησιά.. Παράλληλα, καταλαβαίνουμε και συμμεριζόμαστε τις ανάγκες των συνεργατών μας και προσπαθούμε να τις εξυπηρετούμε με προτεραιότητα, διευκολύνοντας συνεχώς τον τρόπο εύρεσης και διαχείρισης πελατών για τις επιχειρήσεις που προσφέρουν ημερήσιες ή πολυήμερες θαλάσσιες εκδρομές στα νησιά.

Τι σημαίνει επιτυχία για εσάς; Ποια είναι τα μεγαλύτερά σας επιτεύγματα ως τώρα;

Κάθε φορά που επιτυγχάνεις το στόχο, αλλάζει και η προσωπική ερμηνεία της λέξης “επιτυχία” όταν θέτεις τον επόμενο. Για εμάς, σε αυτή τη φάση, επιτυχία θα είναι σε συζήτηση δύο ταξιδιωτών, να ακούσουμε τον ένα ταξιδιώτη να προτείνει στον άλλο το hopwave ως επιλογή για μια μοναδική εμπειρία σε κάποιο ελληνικό νησί. Δουλεύουμε καθημερινά για αυτό και νιώθουμε πως δε θα αργήσουμε να θέσουμε τον επόμενο στόχο!

Παράθεση - epixeiro.gr

Πλέον πιστεύω πως μόνο χωρίς επενδυτές πρέπει κάποιος να ξεκινάει μια startup -Γιώργος Πιλπιλίδης-

Ποιο είναι τα ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα;

Το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα είναι ξεκάθαρα η ομάδα. Συνδυάζουμε μια έντονη συνεχή ανησυχία για λύσεις σε προβλήματα που εντοπίζουμε στην αγορά μας ως ταξιδιώτες, με τις γνώσεις και την ταχύτητά μας ως προγραμματιστές και μπορούμε να λύνουμε κάθε πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε με τέτοιο τρόπο που το αποτέλεσμα πέρα από λειτουργικό να είναι και αισθητικά σωστό για το σκοπό που θέλει να πετύχει.

Ποια ήταν η ιδέα, η έμπνευση πίσω από την δημιουργία;

Η hopwave δημιουργήθηκε γιατί ως ταξιδιώτες μας άρεσε να ανακαλύπτουμε νέους προορισμούς και όμορφες παραλίες. Εύκολα παρατηρήσαμε την έλλειψη ενημέρωσης και τη μειωμένη πρόσβαση στην πληροφορία σχετικά με τις θαλάσσιες ημερήσιες εκδρομές και τις μίνι κρουαζιέρες στα ελληνικά νησιά. Ως geeks μας άρεσε πάντα να μπορούμε να εξυπηρετούμε ηλεκτρονικά τις αναζητήσεις μας ώστε να μπορούμε να εντοπίσουμε την εμπειρία που μας ταιριάζει καλύτερα. Εκεί αποφασίσαμε να βγάλουμε ένα informative app στην αγορά, μέσα στο ίδιο καλοκαίρι για να δούμε αν θα υπήρχε ενδιαφέρον και αν υπήρχαν και άλλοι ταξιδιώτες που αντιμετώπιζαν το ίδιο πρόβλημα με εμάς. Αυτό, στη συνέχεια μετά από έρευνα αγοράς, επικοινωνίες, πολλές δοκιμές και αρκετά λάθη, εξελίχθηκε σε ένα πλήρες σύστημα διαχείρισης κρατήσεων για τους ιδιοκτήτες αυτών των εκδρομών, όπως και το τέλειο μέρος να βρεις την ημερήσια ή πολυήμερη κρουαζιέρα σου αν είσαι ταξιδιώτης.

hopwave_k2.jpg?mtime=20170920173218#asset:62597

Τι θέλετε να δείτε η Hopwave να κατορθώνει σε 5 χρόνια από τώρα;

Στόχος μας σε 5 χρόνια είναι να μπορέσουμε να εξυπηρετούμε και άλλα είδη θαλάσσιας εκδρομής, ξεκινώντας από τις ημερήσιες εξορμήσεις και φτάνοντας σε πολυήμερες κρουαζιέρες, και να έχουμε επεκταθεί στο δίκτυο της Μεσογείου, καλύπτοντας και χώρες όπως Τουρκία, Ιταλία, Κροατία, ή Ισπανία, με γνώμονα πάντα την ποιότητα στην εμπειρία που προσφέρουμε στους ταξιδιώτες μας.

Μπορεί κανείς να ξεκινήσει μια startup χωρίς λεφτά και χωρίς επενδυτές;

Πλέον πιστεύω πως μόνο χωρίς επενδυτές πρέπει κάποιος να ξεκινάει μια startup. Από τη μία η startup πρέπει να μπορεί να ρισκάρει, πολλές φορές στο βαθμό του να προσπαθεί να ρισκάρει όλο και περισσότερο, για να δοκιμάσει νέες και φρέσκες ιδέες στην αγορά που ανήκει. Ένας επενδυτής, από την άλλη, πρέπει να προσπαθεί να μειώσει το ρίσκο του. Αυτό το πάντρεμα, πιστεύω θα ήταν καλό να γίνει όταν πλέον η startup δε χρειάζεται να παίρνει τόσο μεγάλα ρίσκα, και όταν οι επενδυτές νιώθουν έτοιμοι να εμπιστευτούν τον επιχειρηματία και τις προτάσεις του. Είναι λάθος να πιστεύει κανείς πως μια ιδέα είναι αρκετή για να ξεκινήσει να σε εμπιστεύεται ο κόσμος.

hopwave_k1.jpg?mtime=20170920173307#asset:62598

Τι συμβουλές έχετε να δώσετε σε επιχειρηματίες που τώρα είναι στο ξεκίνημα;

Να συνεχίζουν. Νομίζω είναι η καλύτερη συμβουλή που μπορώ να δώσω. Γύρω από αυτό, όλα τα άλλα θα έρθουν, αρκεί να συνεχίζουν να προσπαθούν, να αντέχουν στις δυσκολίες και να βρίσκουν συνεχώς τρόπους να αντιμετωπίζουν τα στραβά και να εκμεταλλεύονται σωστά τα ευχάριστα.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr