Γνωρίστε τον Ηγέτη της Νippon – Όμιλος Μαυρογένης
Μόλις στα 34 του χρόνια ηγείται ενός ομίλου με δύο βασικούς πυλώνες: τα προϊόντα κλιματισμού GREE, καθώς είναι αποκλειστικός αντιπρόσωπος και διανομέας στην Ελλάδα και τα προϊόντα τεχνολογίας Fluo, τα οποία φιλοδοξεί να καταστήσει ως την ανερχόμενη δύναμη στον χώρο των κινητών και των tablets.
Πριν αναλάβει τη συγκεκριμένη θέση, πέρασε από όλα τα στάδια της εταιρείας ως απλός υπάλληλος, ξεκινώντας μετά τις σπουδές του το 2005. Μια πενταετία μετά, το 2010, γίνεται γενικός διευθυντής με βασική αποστολή να προχωρήσει σε ολική «αναδόμηση» της Nippon Α.Ε., που είχε χτυπηθεί από την κρίση, όπως και όλος ο κλάδος ήδη από το 2008. Πλέον η εταιρεία με έδρα τη Θεσσαλονίκη και υποκατάστημα στην Αθήνα δημιουργεί κάθε χρόνο νέες θέσεις εργασίας, απασχολεί περισσότερα από 100 άτομα και έκλεισε το 2016 με κύκλο εργασιών 19,5 εκατ. ευρώ και σημαντική αύξηση σε σχέση με το 2015 (12 εκατ. ευρώ). Ο Λόγος γίνεται για τον Αλέξιο Μαυρογένη, CEO της Νippon – Όμιλος Μαυρογένης, ο οποίος και μίλησε στο epixeiro.gr.
Πώς και πότε ξεκίνησε o Όμιλος Μαυρογένη; Σε ποιους τομείς ακριβώς δραστηριοποιήστε;
Για τον όμιλο Μαυρογένη, η σχέση με τον κλιματισμό ξεκίνησε εδώ και 30 χρόνια και συνεχώς εξελίσσεται. Ο συνδυασμός ανθρώπινου δυναμικού και αξιόπιστου προϊόντος κάνει μία εταιρεία να μεγαλουργεί. Στην Ελλάδα, με τις κινήσεις που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια, έχουμε πάρει δικαίως ένα μεγάλο μερίδιο της αγοράς κλιματιστικών και έχουμε αρχίσει να διεισδύουμε και σε άλλες αγορές του εξωτερικού. Ειδικά στην αγορά της Τουρκίας, έχουμε μπει πολύ δυναμικά την τελευταία διετία. Η GREE πρωτοπορεί σε γκάμα προϊόντων και προσφέρει μια πλήρη σειρά λύσεων, ικανή να καλύψει τις ανάγκες κάθε έργου. Χάρη στην ολοκληρωμένη αυτή γκάμα τόσο στο κεντρικό όσο και στον ημικεντρικό κλιματισμό, η εταιρεία είναι σε θέση να προσφέρει ιδανικές λύσεις για καταστήματα, μικρές ή μεγάλες επιχειρήσεις, βιομηχανικές εγκαταστάσεις και μεγάλα απαιτητικά έργα. Επίσης, οι εξειδικευμένοι συνεργάτες μας, χάρη στην πολυετή τους πείρα και την υψηλή τους τεχνογνωσία σε έργα κλιματισμού, σχεδιάζουν και υλοποιούν έργα υψηλών απαιτήσεων.
Η προσπάθεια για ενίσχυση των οικονομικών μεγεθών του ομίλου, για προϊοντική και γεωγραφική επέκταση, αλλά και η εξαιρετική συνεργασία με πρόσωπα του χώρου που γνωρίζουν την τεχνολογία, μας οδήγησαν σε μια νέα αγορά. Αυτή των smartphone και tablet με το εμπορικό σήμα «fluo».
Η τεχνολογία πάντα θα εξελίσσεται, στην εποχή της ψηφιακής μετάβασης, ενώ η αγορά που έχουμε επιλέξει μπορεί να αποφέρει σημαντικές πωλήσεις που θα βοηθήσουν στην ανάπτυξη μας. Πιστεύω πως παρά το γεγονός ότι ο ανταγωνισμός είναι έντονος, υπάρχουν ακόμα σημαντικά κενά, τα οποία μπορούμε να εκμεταλλευτούμε. Το Fluo είναι επίσης μια ευκαιρία για εμένα προσωπικά να επεκταθώ σε μια νέα κατηγορία προϊόντων αλλά και γεωγραφικά, εκτός Ελλάδας.
Τα smartphones και tablets fluo βρίσκονται εδώ και δύο μήνες σε όλα τα καταστήματα της WIND, σε όλη την Ελλάδα, ενώ τα tablets μπορούν οι καταναλωτές να τα βρουν και σε όλα τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ και στο δίκτυο της Cosmote. Και φυσικά στο e-shop της fluo.
Παρά την κρίση, η εταιρία με έδρα την Θεσσαλονίκη και υποκατάστημα στην Αθήνα, δημιουργεί κάθε χρόνο νέες θέσεις εργασίας, απασχολεί περίπου 80 άτομα και έκλεισε το 2016 με κύκλο εργασιών 19,5 εκατ. ευρώ (12 εκατ. ευρώ αύξηση σε σύγκριση με το 2015). Μιλήστε μας για αυτό. Ποια είναι η συνταγή επιτυχίας σας;
Για να φτάσει O όμιλος Μαυρογένη στη σημερινή του ισχυρή θέση στην αγορά χρειάστηκαν πολλές ώρες εργασίας, σκληρές αποφάσεις και ψυχραιμία. Υλοποιούμε ολοκληρωμένα business plans και επενδύουμε σε οικονομίες που βρίσκονται σε άνοδο. Φυσικά στηριζόμαστε στην παράδοση και στην Ιστορία που έχει ήδη δημιουργήσει ο όμιλος Μαυρογένη σε συνδυασμό με μία νέα πιο δυναμική προσέγγιση των πραγμάτων. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να δημιουργήσουμε νέες θέσεις εργασίας ειδικά τα τελευταία 3 χρόνια. Είμαστε πάντα σε εγρήγορση και πιστεύουμε στην καινοτομία και στους ανθρώπους μας.
Ποια είναι η στρατηγική πωλήσεων που ακολουθεί η εταιρία σας;
Η εταιρεία έχει επιλέξει ως στρατηγική πωλήσεων ένα μεγάλο δίκτυο εξειδικευμένων συνεργατών, επιδιώκοντας τη διασπορά, ώστε να μετριάσει το ρίσκο, αλλά και την εξάρτηση από τους «μεγάλους» του λιανεμπορίου.
Το μεγάλο spread στο δίκτυο μας αφορά εξειδικευμένους διανομείς, τόσο οικιακού όσο και ημικεντρικού & κεντρικού κλιματισμού. Είμαστε οι πρώτοι εκπρόσωποι κινεζικής εταιρείας που έχουμε καταφέρει να πάρουμε σημαντικό μερίδιο στον κεντρικό κλιματισμό, αλλά έχουμε ακόμα σημαντικό δρόμο μπροστά μας για να μεγιστοποιήσουμε την απόδοσή μας και αυτός είναι ένας βασικός μας στόχος.
Δραστηριοποιείστε σε έναν πολύ ανταγωνιστικό τομέα. Ποιο είναι τα ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα έναντι άλλων εταιριών;
Ο όμιλος Μαυρογένη είχε πάντα πελατοκεντρική πολιτική. Γι’ αυτό και έχουμε επενδύσει σε ένα πολύ καλό προϊόν με προσιτή τιμή. Σε αυτή την προσέγγιση έχουμε βρει μεγάλη ανταπόκριση από τον κόσμο, για αυτό και κερδίζουμε ολοένα και μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά των κλιματιστικών. Η 10ετής εγγύηση σε όλα τα μέρη της συσκευής αποτελεί τεράστιο πλεονέκτημα για όλους τους πελάτες μας, με αποτέλεσμα να έχει δημιουργηθεί ακόμα μεγαλύτερη κινητικότητα και το καταναλωτικό μας κοινό να εκφράζει την απόλυτη εμπιστοσύνη στο προϊόν.
Υπάρχουν σχέδια για προϊοντική ή/και γεωγραφική επέκταση της εταιρίας;
Πάντα είμαστε ανοιχτοί σε οτιδήποτε μπορεί να έχει ενδιαφέρον. Αφουγκραζόμαστε τις εξελίξεις, γιατί θέλουμε να είμαστε μπροστά από τις ανάγκες της αγοράς. Έχοντας μία πολύ δυνατή ομάδα, είμαστε σε θέση να επεκταθούμε και σε άλλους προϊοντικούς τομείς. Πολλά, λοιπόν, θα γίνουν το επόμενο διάστημα.
Σχόλια