Ναι, αγαπώ το Instagram ίσως περισσότερο από το Facebook.
Ίσως γιατί ασχολούμαι ερασιτεχνικά με τη φωτογραφία ή γιατί οι φωτογραφίες στο προφίλ κάποιου μου δίνουν άμεσα και συνήθως πετυχημένα με ποιον έχω να κάνω.
Ίσως πάλι γιατί οι φωτογραφίες αξίζουν όσο 1000 λέξεις.
Η εικόνα προσελκύει ευκολότερα το μάτι & η όραση είναι η κατεξοχήν εντονότερη αίσθηση.
Κι αν εγώ ως απλός χρήστης μπορώ να εκμεταλλευτώ όλες τις δυνατότητες και τα features που μου δίνει το Instagram, φαντάσου τι μπορούν να κάνουν τα brands.
Στα social media σου δίνεται η μοναδική ευκαιρία να αξιοποιήσεις τόσες δυνατότητες που υπό άλλες συνθήκες θα ήταν εξαιρετικά αδύνατο με παραδοσιακές μορφές επικοινωνίας.
Κι επειδή το Instagram καλώς ή κακώς είναι πλέον αδελφάκι του Facebook & μετρά 700 εκατομμύρια χρήστες μεταξύ των οποίων τα 400 εκατομμύρια είναι ενεργοί καθημερινοί χρήστες, καταλαβαίνει ο καθένας πως έχει στα χέρια του ένα δυνατό όπλο προβολής, διαφήμισης & επικοινωνίας.
Ποιες είναι οι δικές μου 4 συμβουλές για να πάρεις το αποτέλεσμα που θέλεις (awareness, conversions, engagement etc);
Απλά και ξεκάθαρα πράγματα.
Η εικόνα προσελκύει ευκολότερα το μάτι & η όραση είναι η κατεξοχήν εντονότερη αίσθηση
#1 Ads.
Μη τσιγκουνεύεσαι τη διαφήμιση. Αν έχεις στρατηγική, αν έχεις το διαθέσιμο budget και δεν πας στα τυφλά, το Instagram είναι μια πολύ καλή πλατφόρμα για να επενδύσεις - ειδικά αν έχεις visual περιεχόμενο.
Θα έχεις παρατηρήσει τα posts που βγαίνουν μπροστά σου ως sponsored και σου ζητούν να κάνεις μια ενέργεια...Shop Now, Download, Learn More...
Ακόμα κι εγώ που φτιάχνω τέτοιες διαφημίσεις και δε μπορεί να με εντυπωσιάσει κάτι εύκολα...αν δω κάτι πολύ όμορφο και στοχευμένο, θα πατήσω για να δω που θα με οδηγήσει το call to action. Φαντάσου ο απλός χρήστης. Δημιούργησε σωστές διαφημίσεις με σωστούς στόχους, πολύ καλά δημιουργικά και ξεκίνα να τεστάρεις.
#2 Photos, photos, photos.
Δεν έχει σημασία τι γράφεις, αλλά πώς το γράφεις. Και κυρίως τι δείχνεις. Το Instagram είναι η κατεξοχήν πλατφόρμα εικόνας. Δε μπορείς να είσαι μέτριος. Πρέπει να είσαι εξαιρετικός. Λίγοι θα διαβάσουν τι θα γράψεις, αλλά όλοι θα δουν αυτό που έχεις να δείξεις. Φρόντισε να μην είναι κακής ποιότητας.
#3 Hashtags, Location & tags.
Μπορεί να σου ακούγονται αδιάφορα ή περιττά, αλλά πίστεψέ με δεν είναι. Πάρε ως παράδειγμα το προσωπικό σου προφίλ. Ανεβάζοντας μια φωτογραφία, το να βάλεις διάφορα hashtags που αντιπροσωπεύουν αυτό που δείχνεις, το να προσθέσεις την τοποθεσία & το να κάνεις tag φίλους ή ό,τι άλλο θες, αυτόματα προωθεί τη φωτογραφία σου σε τόσα μέρη που ο κάθε χρήστης παγκοσμίως μπορεί τυχαία να πέσει πάνω της αν κάνει το αντίστοιχο seach. Πάρε παράδειγμα από τον εαυτό σου...αν κάνεις hashtag search στη λέξη "chania" θα δεις τις top αλλά και πιο πρόσφατες φωτογραφίες όλων των χρηστών που έβαλαν το συγκεκριμένο hashtag στη φωτογραφία τους. Με λίγα λόγια, όσο περισσότερα στοιχεία & λεπτομέρειες βάζεις, τόσο ευκολότερα ανιχνεύσιμες είναι οι αναρτήσεις σου. Καθόλου άσχημα αν θέλεις να κάνεις σωστό digital marketing :)
#4 Έρευνα & μελέτη των ανταγωνιστών και των καλών πρακτικών.
Αν εσύ ο ίδιος δεν κάνεις WOW με τα posts σου, μην περιμένεις να το κάνουν οι άλλοι. Υπάρχουν πολλά brands που κάνουν πολύ καλή δουλειά και έχουν πιάσει τον παλμό του Instagram και των δυνατοτήτων του. Δεν είναι τυχαίο που έχουν τόσους πολλούς followers, ούτε είναι τυχαίο που μερικοί έχουν ως πρωταρχική πλατφόρμα το Instagram. Μελέτησε τους ανταγωνιστές σου, δες τι καλό κάνουν και τι "τραβάει" και πάρε ιδέες.
Σχόλια