Κατά τη γνώμη μου, τα πιο ενδιαφέροντα νέα επιχειρηματικά μοντέλα στον κλάδο του φαγητού είναι αυτά που εστιάζουν το ενδιαφέρον τους στην ανάπτυξη εξειδικευμένων πλατφορμών, ενσωματώνοντας σε αυτές μοναδικές υπηρεσίες, προσφέροντας παράλληλα «προτάσεις αξίας» οι οποίες είναι ικανές να αλλάξουν την αλυσίδα αξίας ενός ολόκληρου κλάδου.
Ένα τέτοιο ενδιαφέρον επιχειρηματικό μοντέλο έχει αναπτύξει η νεοφυής Bongour. Πρόσφατα στο πλαίσιο των NOAH Startup-Pitches, ο ιδρυτής της Victor Hugo Gomez έδωσε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας του επιχειρηματικού μοντέλου της αλλά και τις φιλοδοξίες της.
Η νέα πλατφόρμα δίνει τη δυνατότητα στους ερασιτέχνες μάγειρες αλλά και στους σεφ να αποδεσμευθούν από τα εστιατόρια και να προσφέρουν τα πολύχρωμα και νόστιμα πιάτα της αυθεντικής κουζίνας τους, απευθείας σε μια μεγάλη κοινότητα τελικών καταναλωτών, χωρίς να αφήσουν το εικονικό εστιατόριο της κουζίνας τους.
Για την υπηρεσία της η Bongour παρακρατεί μια προμήθεια ύψους 35% έως και 40% επί της τιμής πώλησης, ενώ παράλληλα χρεώνει τα έξοδα delivery (2,5 ευρώ για κάθε παράδοση).
Στον αντίποδα, η πλατφόρμα της VizEat δίνει τη δυνατότητα σε έναν επισκέπτη να έρθει κοντά στις γεύσεις του προορισμού του και να γνωρίσει ντόπιους οικοδεσπότες για μια ιδιαίτερη εμπειρία γαστρονομίας.
Σχόλια