Η νέα λειτουργία του Facebook που αλλάζει τα δεδομένα [video]
Το Facebook δίνει ακόμη μεγαλύτερη έμφαση στα βίντεο!
Η δύναμη του facebook βρίσκεται ακριβώς στα υψηλά ποσοστά engagement που μπορεί να φέρει σε μια επιχείρηση. Έχοντας λοιπόν στα υπόψιν και πως τα βίντεο είναι αυτά που έχουν μεγαλύτερη πέραση στο κοινό, το Facebook ανακοίνωσε μια νέα λειτουργία, σύμφωνα με την οποία θα μπορείτε στην θέση του Cover Page στην σελίδα σας, να φορτώνετε ένα βίντεο. Με αυτό τον τρόπο τα brands θα μπορούν να μεταδίδουν το μήνυμά τους με έναν πιο διαδραστικό τρόπο.
Πράγματι τα τελευταία χρόνια το Facebook έχει δώσει μεγάλη έμφαση στα βίντεο. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το Facebook Live, κατά το οποίο οι χρήστες έχουν την δυνατότητα να μεταδίδουν live στο κοινό ένα βίντεο από μια εκδήλωση, συναυλία ή οπουδήποτε αλλού.
Το Facebook όπως συνηθίζει δεν έδωσε κάποια ενημέρωση και απλά άρχισε να προσφέρει την επιλογή σε συγκεκριμένες σελίδες. Η πρώτη σελίδα μάλιστα η οποία το έκανε πράξη, είναι αυτή από την διάσημη σειρά Narcos της Netflix.
Ακολουθεί η επίσημη ανακοίνωση του Facebook:
«Προσφάτως ξεκινήσαμε την δοκιμή της χρήσης βίντεο ως Page Cover. Μόλις δημιουργηθεί το video cover, το βίντεο θα παίζει αυτόματα όποτε κάποιος επισκέπτεται την σελίδα.
Με την δυνατότητα του cover video, επιθυμούμε να σας βοηθήσουμε να δημιουργήσετε πιο διαδραστικό περιεχόμενο και μια πλουσιότερη εμπειρία για το κοινό σας με το να εστιάσετε το ενδιαφέρον στο πιο δημιουργικό περιεχόμενό σας σε ένα από τα πιο σημαντικά σημεία της σελίδας σας, αυτή του Cover Page.
Αυτό η λειτουργία βρίσκεται ακόμη σε δοκιμαστικό στάδιο, αλλά σύντομα αναμένεται να διατεθεί πιο ευρέως. Εκτιμούμε την υπομονή και υποστήριξή σας ενώ βελτιώνουμε αυτό το feature για να φέρουμε σε όλους εσάς την δυνατότητα να δημιουργήσετε το δικό σας cover video».
Πώς δουλεύει;
Ο τρόπος που ανεβάζει κάποιος το cover video είναι ίδιος με αυτόν σαν να ανεβάζεις μια απλή φωτογραφία στο Page Cover. Όσον αφορά τις διαστάσεις, το Facebook προτείνει παρόμοιες με αυτές ενός cover photo. Συγκεκριμένα, το Facebook προτείνει για τα cover videos διαστάσεις 820χ312 pixels ενώ η διάρκεια πρέπει να κυμαίνεται από 20 έως 90 δευτερόλεπτα. Το βίντεο θα επαναλαμβάνεται όπως ακριβώς κάνει και ένα gif.
Στο παραπάνω παράδειγμα στην σελίδα της Narcos έχουμε ένα βίντεο 6 δευτερολέπτων το οποίο επαναλαμβάνεται και παίζει συνεχώς μόλις κάποιος επισκεφτεί την σελίδα. Κάτω δεξιά στο βίντεο, έχετε την δυνατότητα να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε τον ήχο, όπως ακριβώς κάνετε σε ένα οποιοδήποτε βίντεο που παίζει στο Facebook. Όταν θα παίζει αυτόματα το βίντεο όμως θα ξεκινάει χωρίς ήχο και ο χρήστης θα πρέπει χειροκίνητα να ανεβάσει την ένταση αν το επιθυμεί. Πρόκειται λοιπόν για μια λειτουργία που θα αλλάξει σίγουρα τον τρόπο που οι χρήστες αλληλοεπιδρούν στο Facebook.
Έχετε τα μάτια σας ορθάνοιχτα λοιπόν καθώς αναμένεται να αυξηθεί η κυκλοφορία των cover videos μέσα στους επόμενους μήνες. Και αν έχετε δικιά σας επιχείρηση ή ακόμα και αν είστε ελεύθερος επαγγελματίας, το cover video στην σελίδα σας στο Facebook μπορεί να αποτελέσει τον καλύτερο τρόπο να μεταδώσετε το μήνυμά σας και να διαφημίσετε την εταιρία σας.
Σχόλια