Η Spotawheel δημιουργήθηκε πριν από περίπου έναν χρόνο από τους Χάρη Αρβανίτη (Ιδρυτής και CEO) με προϋπηρεσία στην Cosmote και τη McKinsey & Company και σπουδές στο Carnegie Mellon University, Χρήστο Ζη (Συνιδρυτής & COO) με εμπειρία στον κλάδο της εμπορίας μεταχειρισμένων και σπουδές Μηχανοτρονικής και Κυριάκο Αγαδάκο Συνιδρυτής & CΜO) με 9-ετή προϋπηρεσία στον κλάδο του e-commerce και σπουδές στο τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών του ΕΜΠ, για να αλλάξει το παγιωμένο καθεστώς εξαπάτησης και να καλύψει το τεράστιο κενό εμπιστοσύνης του κόσμου σε έναν χώρο που και οι τρεις αγαπάνε ιδιαίτερα: στον χώρο του αυτοκινήτου!
Τι το ξεχωριστό προσφέρει η Spotawheel και ποια τα οφέλη;
Η αγορά ενός μεταχειρισμένου έχει ρίσκο. Το ρίσκο μπορεί να μεταφράζεται σε προσωπική ταλαιπωρία, επιπλέον έξοδα και θέματα ασφάλειας. Στη Spotawheel βοηθάμε τον αγοραστή, εκμηδενίζοντας αυτό το ρίσκο καθώς παρέχουμε ελεγμένα αυτοκίνητα με γραπτή εγγύηση κατάστασης! Με απλά λόγια και χωρίς ίχνος υπερβολής, αποτελούμε σήμερα τον πιο αξιόπιστο τρόπο να αγοράσεις ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο στην Ελλάδα και το αποδεικνύουμε παρέχοντας μέχρι και δικαίωμα επιστροφής χρημάτων!
Δεν είναι μόνο χρηματική η βοήθεια που μπορεί να λάβει κάποιος από τους επενδυτές του, η οποία είναι πάντα υψίστης σημασίας. Είναι το networking, οι υψηλού επιπέδου συμβουλές αλλά και εμπειρία στο επιχειρείν!
Ποια ήταν η ιδέα, η έμπνευση πίσω από την δημιουργία;
Το έναυσμα ήταν μια πολύ κακή προσωπική εμπειρία του Χάρη κατά την αγορά ενός οικογενειακού αυτοκινήτου. Μετά από μια πρώτη έρευνα στον ευρύτερο κύκλο μας καταλάβαμε ότι το πρόβλημα ήταν ιδιαίτερα κοινό καθώς πολλοί είχαν αντιμετωπίσει παρόμοιες δυσκολίες. Από την άλλη, δεν υπήρχε κάποια συγκεκριμένη λύση: ο καθένας το είχε αντιμετωπίσει διαφορετικά αφήνοντας μάλιστα, σε πολλές περιπτώσεις, ένα μεγάλο μέρος στην τύχη. Έτσι ιδρύσαμε τη Spotmechanic μια δομημένη διαδικασία ελέγχου μεταχειρισμένων που βασίζεται στην διαφάνεια, την αξιοπιστία και την ευκολία, βοηθώντας τον αγοραστή να μάθει τα πάντα και γραπτώς πριν την αγορά. Μέσα από τη Spotmechanic, γεννήθηκε η Spotawheel αφού οι πελάτες μας ζητούσαν ολοένα και περισσότερο να τους βρούμε το αυτοκίνητο που θέλουν. Φέραμε έτσι τα καλύτερα αυτοκίνητα της αγοράς κάτω από την ίδια στέγη!
Τι σημαίνει επιτυχία για εσάς; Ποια είναι τα επιτεύγματά σας ως τώρα;
Επιτυχία για εμάς σημαίνει πραγματική αξία στον πελάτη και εκεί έχουμε στραμμένα τα σχέδιά μας. Θέλουμε να τον ενδυναμώσουμε, να «πάρουμε» από πάνω του κάθε κακή εμπειρία και να λύσουμε μια για πάντα το βαθύ πρόβλημα της αδιαφάνειας στην αγορά του αυτοκινήτου. Έχουμε φτάσει να πουλάμε το 20% των αυτοκινήτων μας με αμιγώς online διαδικασίες σε απομακρυσμένες περιοχές και νησιά κάτι που μέχρι πριν λίγο καιρό φάνταζε σενάριο επιστημονικής φαντασίας! Το ποσοστό αυτό μεγαλώνει μήνα με τον μήνα και είναι μια ένδειξη ότι ο κόσμος αντιλαμβάνεται την αξία που προσφέρουμε και μας εμπιστεύεται ολοένα και περισσότερο.
Πώς κρατάτε το κίνητρο ζωντανό στην ομάδα;
Στη Spotawheel είμαστε πλέον πάνω από 40 άτομα. Βλέπουμε καθημερινά πόσο διαστρεβλωμένη είναι η αγορά του μεταχειρισμένου και αποδεικνύεται πόσο «disruptive» είναι ό,τι κάνουμε. Η αίσθηση λοιπόν της καινοτομίας, η ανοδική μας πορεία αλλά και τα σχόλια των πελατών μας είναι στοιχεία-κλειδιά για την ομάδα και το κλίμα στην εταιρία!
Τι θέλετε να δείτε την Spotawheel να κατορθώνει σε 5 χρόνια από τώρα;
Σε 5 χρόνια θέλουμε να έχουμε αναπτυχθεί σε όλη την Ελλάδα και να έχουμε επεκταθεί σε άλλες χώρες. Ήδη μελετάμε αγορές του εξωτερικού και πράγματι είμαστε ένα μοντέλο που με το σωστό πλάνο μπορεί να λειτουργήσει σχεδόν οπουδήποτε στον κόσμο καθώς το πρόβλημα στην αγορά αυτοκινήτου δεν είναι μόνο ελληνικό!
Μπορεί κανείς να ξεκινήσει μια startup χωρίς λεφτά και χωρίς επενδυτές;
Είναι δύσκολο αλλά όχι ανέφικτο, με την προϋπόθεση πάντα πως οι ιδρυτές έχουν συνολικά όλα τα απαραίτητα προσόντα. Από την άλλη αν μια ιδέα είναι καλή και υπάρχει μελετημένο πλάνο δεν υπάρχει κανένας λόγος να μην ζητήσει κανείς χρηματοδότηση. Δεν είναι μόνο χρηματική η βοήθεια που μπορεί να λάβει κάποιος από τους επενδυτές του, η οποία είναι πάντα υψίστης σημασίας. Είναι το networking, οι υψηλού επιπέδου συμβουλές αλλά και εμπειρία στο επιχειρείν!
Τι συμβουλές έχετε να δώσετε σε επιχειρηματίες που τώρα είναι στο ξεκίνημα
Θα πρέπει να μελετήσουν προσεκτικά το πλάνο τους, να κάνουν μια καλή έρευνα αγοράς και να είναι 100% προσηλωμένοι στον στόχο τους. Ειδικά στην αρχή μεγάλη σημασία έχει να μπορούν να μετρήσουν το προϊόν τους σε διάφορες διαστάσεις και να κάνουν γρήγορα οποιεσδήποτε μετατροπές χρειαστούν ώστε να πετύχουν το market fit.
Σχόλια