Μια φορά και έναν καιρό ήταν 6 ιδέες οι οποίες αποφάσισαν να πάνε κρουαζιέρα. Μπορεί όμως μια ιδέα, πόσο μάλλον 6, να ταξιδέψει; Αν η ιδέα είναι τυχερή και έχει μάθει για το CruiseInn τότε ναι μπορεί.
Το CruiseInn είναι ένας επιχειρηματικός διαγωνισμός ο οποίος διοργανώνεται από το ThinkBiz σε συνεργασία με τη Celestyal Cruises. Ας μιλήσουμε όμως με αριθμούς. 30 συμμετέχοντες, 6 ιδέες, 8 μέντορες σαλπάρουν για 1 εβδομάδα σε 7 διαφορετικούς προορισμούς με στόχο να αναδειχθεί 1 ιδέα. Αυτή είναι και η ειδοποιός διαφορά του CruiseInn συγκριτικά με άλλα hackathons. Ο διαγωνισμός πραγματοποιείται εν πλω με τους συμμετέχοντες να διαθέτουν 7 μέρες για να μετατρέψουν μια ιδέα σε προϊόν το οποίο θα είναι βιώσιμο. Βαθμός δυσκολίας; Αρκετά υψηλός αν σκεφτεί κανείς ότι οι συμμετέχοντες ταυτόχρονα απολαμβάνουν όλα τα οφέλη που μπορεί να προσφέρει κάθε κρουαζιέρα.
Παρασκευή 23/6, Λαύριο
«Το CruiseInn το αγκαλιάσαμε από την πρώτη στιγμή. Σκέψου μόνο ότι δεν χάσαμε χρόνο εξετάζοντας το αν η Celestyal μπορεί να υιοθετήσει την ιδέα αλλά αρχίσαμε να εξετάζουμε αμέσως πρακτικά ζητήματα ώστε το εγχείρημα αυτό να γίνει πραγματικότητα». Δήμητρα Βλάχου, Marketing Manager Celestyal Cruises
Πρώτη μέρα και ξεκινούν ομιλίες με θέματα τον τουρισμό, την γαστρονομία και τη ναυτιλία. Ευχάριστη σύμπτωση όταν ο Σταύρος Τσομπανίδης ένας από τους εμπνευστές του CruiseInn μιλάει για τη σημασία του network και πόσο μπορεί όλοι να επωφεληθούν αυτές τις επτά μέρες, δύο από τους ομιλητές ανταλλάσσουν επαγγελματικές κάρτες. Στη συνέχεια ακολουθεί workshop από τη GenerationY με θέμα τη δύναμη του digital πάντα με τη σωστή χρήση. Τη σκυτάλη πλέον παίρνουν οι συμμετέχοντες με σκοπό να παρουσιάσουν τον εαυτό τους αλλά και τις ιδέες τους. Έξι είναι οι ιδέες οι οποίες επικρατούν και πρέπει τώρα τα τριάντα αυτά άτομα να χωριστούν σε ομάδες των πέντε.
Σάββατο 24/6, Σαντορίνη
«Στο χώρο του τουρισμού σκεφτόμαστε με γνώμονα τα παγκόσμια κριτήρια αλλά διατηρούμε την εμπειρία όσο πιο κοντά γίνεται στις τοπικές προδιαγραφές. Κοινώς THINK GLOBALLY ACT LOCALLY». Δημήτρης Αγγελόπουλος, CEO Aldemar Resorts
Πρώτη στάση η Σαντορίνη όπου τα παιδιά έχουν κανονίσει να απολαύσουμε μια ξεχωριστή εμπειρία wine tasting από τη Santo Wines. Στη συνέχεια κατευθυνόμαστε προς τα Φηρά και κάπου εκεί καταλαβαίνεις το βαθμό δυσκολίας του project που καλούνται να υλοποιήσουν οι συμμετέχοντες. Ενώ εγώ μπορώ να πίνω τον καφέ με θέα στην Καλντέρα αυτοί προωθούν την ιδέα τους σε επιχειρηματίες του τόπου. Παράλληλα ως άλλες Σταχτοπούτες έχουν διορία ως τα μεσάνυχτα για να δημιουργήσουν ένα βίντεο όπου θα παρουσιάζουν ως ομάδα το πρόβλημα στο οποίο απευθύνονται και τη λύση που προτείνουν. Το βραβείο για το καλύτερο βίντεο είναι δύο μπουκάλια Vincenzo που είναι και το παραδοσιακό κρασί της Σαντορίνης.
Κυριακή 25/6, Σμύρνη
«Χωρίς γνώση δεν θα πάτε πουθενά. Μην ασχολείστε με πράγματα πάνω στα οποία δεν έχετε εντρυφήσει πρώτα πολύ καλά.» Σπύρος Γκούμας, Managing Director SQ Learn.
Το πρωί της Κυριακής περιμένουμε να ακούσουμε όλοι τον νικητή. Σε αυτό το σημείο αναγνώστη να σε ενημερώσω ότι δεν κερδίζει μόνο το καλύτερο βίντεο αλλά αυτό το οποίο είχε τη μεγαλύτερη απήχηση στα social media. Μάθημα της ημέρας; Είναι πάρα πολύ σημαντικός ο τρόπος με τον οποίο θα επικοινωνήσει κάποιος ένα προϊόν, όσο καλό και αν είναι. Σειρά έχει workshop από την UX/UI Designer Ελισσάβετ Αδαμίδου. Στη συνέχεια φεύγουμε για Σμύρνη, καθώς έχουμε περίπου πέντε ώρες μπροστά μας οπότε μια βόλτα στην προκυμαία αρκεί. Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι και κάποιοι συμμετέχοντες δεν κατάφεραν να αντισταθούν και κατέβηκαν για μια βόλτα με την ελπίδα να μη τους δει κάποιος. Το βλέμμα τους όταν πέτυχαν τους μέντορες ανεκτίμητο.
Το πρώτο μέρος σταματάει εδώ. Μπορώ να πω ότι πήρατε μια γεύση για το CruiseInn και την Τετάρτη 5/7 θα ακολουθήσει το επόμενο.
Μέχρι τότε καλή σου μέρα αναγνώστη!
Credits για τις φωτογραφίες: George Adamos.
Σχόλια