NEWSFLASH...
Startup
ανάγνωση

MOVVIN: Ενισχύοντας τις ταξιδιωτικές εμπειρίες

MOVVIN: Ενισχύοντας τις ταξιδιωτικές εμπειρίες

Ο Θεοκλής Τσιρακίδης, ιδρυτής και CEO του MOVVIN μίλησε στο epixeiro.gr για τη λειτουργία του.

Με αφορμή το Συνέδριο Νεανικού Τουρισμού “Youth Tourism Conference” που διοργανώνεται στις 5 Ιουλίου 2017 από τη Σχολή Φιλοξενίας, Τουρισμού και Επισιτιστικών Τεχνών του Mediterranean College στη Θεσσαλονίκη και απευθύνεται σε όλους όσους ενδιαφέρονται για το νεανικό τουρισμό, φοιτητές και μη, εντοπίσαμε την ομάδα του MOVVIN που θα παρουσιάσει τη δράση της εκεί.

Το MOVVIN μπορεί να απογειώσει το επόμενο ταξίδι σου, αναλαμβάνοντας πράγματα που θα χρειαζόσουν πολύ χρόνο για να οργανώσεις ή που θα μπορούσαν να σου δημιουργήσουν προβλήματα. Από τη μεταφορά σου από το αεροδρόμιο στο κέντρο της πόλης μέχρι τη νυχτερινή σου διασκέδαση και τα αξιοθέατα που θα δεις, το MOVVIN δημιουργεί ένα σύνολο εμπειριών για να επωφεληθείς 100% από το ταξίδι που επέλεξες να κάνεις με ευκολία και ασφάλεια. Ταυτόχρονα, προσφέρει τα μέσα στους επαγγελματίες του τουρισμού να βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους

Επειδή όμως θέλουμε να μάθουμε περισσότερα ζητήσαμε από το Θεοκλή Τσιρακίδη, τον ιδρυτή και CEO του MOVVIN, να λύσει τις απορίες μας.

Παράθεση - epixeiro.gr

Η αυξητική τάση αριθμού των αφίξεων τα τελευταία χρόνια “κερδίζει” τις εντυπώσεις για το ευρύ κοινό στο εσωτερικό της χώρας που αγνοεί την εκ’ δια μέτρου αντίθετη πορεία που έχουν πάρει τα καθαρά έσοδα που τελικά “μένουν” στους επιχειρηματίες του τουρισμού

Τι ακριβώς είναι το MOVVIN και σε ποια μέρη μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε; Σε ποιους απευθύνεται και πώς μπορεί κάποιος να επωφεληθεί από τη χρήση των υπηρεσιών του;

Το Movvin είναι μια πλατφόρμα παροχής υπηρεσιών μεταφοράς και πώλησης ταξιδιωτικών εμπειριών. Βοηθούμε τους ταξιδιώτες να μειώσουν το κόστος, να αποφύγουν τις άναρχες μεταφορές και την απάτη, προσφέροντας προστιθέμενη αξία, επιτρέποντάς τους να δημιουργήσουν και να προσαρμόσουν την επιθυμητή ταξιδιωτική τους εμπειρία σύμφωνα με τις επιθυμίες τους. Ταυτόχρονα δίνουμε τα μέσα στους επαγγελματίες του τουρισμού την δυνατότητα να διαχειριστούν, να προωθήσουν και να πωλήσουν τις υπηρεσίες τους προσδίδοντάς τους συνολικά προστιθέμενη αξία για τον ταξιδιώτη.
 
Πώς προέκυψε η ιδέα; Συναντάτε εμπόδια που αφορούν την εξέλιξη της επιχειρηματικής σας δραστηριότητας; Πώς τα αντιμετωπίζετε;
 
Η ανάγκη προέκυψε από εμάς τους ίδιους όταν συγκεκριμένα βρεθήκαμε σε ένα θέρετρο στο εξωτερικό, είχαμε 48 ώρες στην διάθεσή μας για να δούμε όσα περισσότερα μπορούσαμε από τον προορισμό κατά την διάρκεια της ημέρας, να δοκιμάσουμε την τοπική κουζίνα και το κρασί, να επισκεφτούμε κάποιους φίλους σε μια κοντινή πόλη, να μετακινηθούμε με ασφάλεια το βράδυ και όλα αυτά σε συγκεκριμένο budget που διαθέταμε. Έτσι προέκυψε το Movvin… Το κυριότερο εμπόδιο είναι το ρητό που αναφέρει ότι “ο χρόνος είναι χρήμα”, με την έννοια ότι πρέπει είμαστε συνεπείς στην υλοποίηση του προγράμματος ανάπτυξης των νέων λειτουργιών της πλατφόρμας σε στενά χρονικά πλαίσια προκειμένου να βρισκόμαστε μπροστά από τον ανταγωνισμό και ταυτόχρονα να επιτυγχάνουμε τους ποιοτικούς και ποσοτικούς εκείνους δείκτες που αποδεικνύουν στους υποψήφιους επενδυτές αλλά και γενικότερα στους χρήστες ότι η υπηρεσία μας τους προσδίδει συνεχώς προστιθέμενη αξία εκατέρωθεν. Ο τρόπος που ανταποκρινόμαστε στις προκλήσεις είναι μέσα από τον σωστό προγραμματισμό, την οργάνωση, την καλή επικοινωνία με τα μέλη της ομάδας αλλά και το δίκτυο επαγγελματιών του κλάδου του τουρισμού, την συνέπεια και την αφοσίωση στην επίτευξη των μικρών και μακροπρόθεσμων στόχων του Μovvin εντός και εκτός Ελλάδας. 

Σε τι επίπεδο θεωρείτε πως βρίσκεται η τουριστική επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα;

Η τουριστική επιχειρηματικότητα κινείται στο παρωχημένο εδώ και δεκαετίες μοντέλο του εισερχόμενου μαζικού τουρισμού που αναζητεί το φτηνό τρίπτυχο “θάλασσα-ήλιος-άμμος” για τις καλοκαιρινές διακοπές του. Η αυξητική τάση αριθμού των αφίξεων τα τελευταία χρόνια “κερδίζει” τις εντυπώσεις για το ευρύ κοινό στο εσωτερικό της χώρας που αγνοεί την εκ’ δια μέτρου αντίθετη πορεία που έχουν πάρει τα καθαρά έσοδα που τελικά “μένουν” στους επιχειρηματίες του τουρισμού. Το γεγονός αυτό αποτελεί τροχοπέδη για την λήψη πρωτοβουλιών διαφοροποίησης από τους τουριστικούς επιχειρηματίες και την καθιέρωση νέου μοντέλου επενδύσεων σε ευρύτερο πλαίσιο από αυτούς.

Τι θα δούμε από εσάς στο Youth Tourism Conference σε λίγες μέρες;

Μια παρουσίαση της ευρύτερης έννοιας της επιχειρηματικότητας και πως αυτή μπορεί να εφαρμοστεί από τους νεώτερους μέσω της καινοτομίας, χρησιμοποιώντας βιωματικά στοιχεία και αναφορές στην πορεία της Movvin μέχρι σήμερα. Σύντομη παρουσίαση της πλατφόρμας που απευθύνεται σε επαγγελματίες και ταξιδιώτες ταυτόχρονα. Επιδίωξή μας είναι να παρακινήσουμε το κοινό να συμμετέχει ενεργά σε ερωτήσεις-απαντήσεις όχι μόνο για το Movvin αλλά επίσης σε ότι αφορά την καινοτομία, την επιχειρηματικότητα αλλά και τον τουρισμό με την ευρύτερη έννοια. 

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr