Η Βανέσα Ράφτη, Recruitment & HR Planning Manager στην Leroy Merlin, μίλησε στο epixeiro.gr και εξηγεί τι αναζητά σε έναν υποψήφιο.
Ποιες είναι οι πιο σημαντικές δεξιότητες που αναζητάτε σε έναν υποψήφιο στην εταιρεία σας;
Στη Leroy Merlin αναζητούμε συνεργάτες που ταιριάζουν στην κουλτούρα και τη φιλοσοφία της εταιρείας. Η έννοια του «Μοιράζομαι» είναι καθοριστικός παράγοντας στην επιλογή του κάθε υποψηφίου. Οι δεξιότητες που θεωρούμε σημαντικές ανεξάρτητα από το ρόλο του μέσα στην Εταιρεία, είναι η Ομαδικότητα και Συνεργασία, η Προσαρμοστικότητα και ο Προσανατολισμός στο Αποτέλεσμα. Σε Διευθυντικές θέσεις αναζητάμε επιπλέον δεξιότητες όπως Καθοδήγηση ομάδας, η Ηγεσία και Στρατηγική σκέψη. Είναι σημαντικό κατά τη διάρκεια της συνέντευξης να εντοπίσουμε στοιχεία των αξιών της εταιρείας όπως η απλότητα, γενναιοδωρία, σεβασμός και εγγύτητα.
Η θετική σας διάθεση κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, ανεξάρτητα από τις όποιες δύσκολες συνθήκες στην αγορά εργασίας δεν μπορεί πάρα να λειτουργήσει υπέρ σας.
Ποια είναι τα πιο συχνά λάθη που κάνουν οι υποψήφιοι; Τι συμβουλές έχετε να δώσετε στους υποψήφιους; Μπορείτε να μας δώσετε κάποια παραδείγματα του τι πρέπει να κάνει κανείς για να πάρει την δουλειά που θέλει;
Η προετοιμασία είναι το κλειδί της επιτυχίας! Δημιουργήστε την παρουσίαση του προφίλ σας αναδεικνύοντας όσα έχετε καταφέρει και σας κάνουν να ξεχωρίζετε. Δεν έχετε δεύτερη ευκαιρία για να κάνετε μια πρώτη καλή εντύπωση.
Κάθε εταιρεία αναζητά σχεδόν τις ίδιες δεξιότητες οπότε σκεφτείτε περιστατικά που να αναδεικνύουν ότι τις κατέχετε.
Αν κάποια ερώτηση σας δυσκολεύει, ζητήστε χρόνο για να σκεφτείτε.
Μελετήσετε το website της εταιρείας ή επισκεφτείτε κάποιο κατάστημα της, ώστε να έχετε προσωπική άποψη. Αναζητήστε άρθρα για την εταιρεία στο διαδίκτυο ή το linkedIn.
Η θετική σας διάθεση κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, ανεξάρτητα από τις όποιες δύσκολες συνθήκες στην αγορά εργασίας δε μπορεί πάρα να λειτουργήσει υπέρ σας.
Η ενεργή σας παρουσία στα social media και ιδίως ένα ενημερωμένο προφίλ στο LinkedIn θα αποτελέσει επιπλέον παράγοντα για την επιλογή σας σε συνέντευξη.
Τι ψάχνετε σε ένα βιογραφικό; Και πως το αξιολογείτε;
Το βιογραφικό είναι το «personal branding» του κάθε υποψηφίου. Θα πρέπει να είναι σωστά δομημένο, με σαφείς πληροφορίες και να αντικατοπτρίζει τις δεξιότητες και την προσωπικότητα του υποψηφίου. Να είναι σύντομο και περιεκτικό με όλες τις πληροφορίες αναφορικά με τις υπευθυνότητες και το επαγγελματικό υπόβαθρό του. Είναι ωστόσο σημαντικό να δίνει κάθε υποψήφιος και το προσωπικό του στίγμα μέσω των εξω-επαγγελματικών δραστηριοτήτων όπως η συμμετοχή σε εθελοντική εργασία κοινωνικού ή περιβαλλοντικού χαρακτήρα κλπ
Έχετε συγκεκριμένους τρόπους με τους οποίους παρακινείτε την ομάδα σας; Μπορείτε να μας δώσετε κάποια παραδείγματα;
Η εταιρεία μας έχει διαφορετικούς τρόπους για να παρακινεί τους συνεργάτες όπως συμμετοχή στη δημιουργία του οράματος της εταιρείας, των στόχων του τμήματος αλλά και συμμετοχή στις καθημερινές δράσεις του τμήματος μέσω μηνιαίων συναντήσεων. Για κάθε συνεργάτη υπάρχει ετήσια συνάντηση ανάπτυξης και προόδου όπου συζητείται η απόδοσή του αλλά και το πλάνο ανάπτυξής του στο ρόλο και στην εταιρεία. Υπάρχουν πολλές ευκαιρίες παρακίνησης των συνεργατών μας μέσω εκδηλώσεων ή ενημερωτικών συναντήσεων. Η εταιρεία στη φιλοσοφία του «Μοιράζομαι», μοιράζεται επίσης τα κέρδη της με όλους τους συνεργάτες της σε τριμηνιαία βάση.
Σχόλια