Επιχειρηματικά Νέα

Δημιουργείται το «Market place» για τους κατόχους Youth Pass - Ο στόχος και τα οφέλη του

Κοινοποιήστε

Σχολιάστε

Διαβάζεται σε 2 λεπτά

Δημιουργείται το «Market place» για τους κατόχους Youth Pass - Ο στόχος και τα οφέλη του

Τη σύσταση Μητρώου Επιχειρήσεων Προωθητικών Ενεργειών (Market place), με στόχο την ενίσχυση των νέων αλλά και τη στήριξη της συμμετοχής τους στην κοινωνική και πολιτιστική ζωή, αποφάσισε το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης σε συνεργασία με τα συναρμόδια Υπουργεία Εθνικής Οικονομίας & Οικονομικών και Εσωτερικών.

Το Μητρώο δημιουργείται από την Κοινωνία της Πληροφορίας (ΚτΠ Μ.Α.Ε.), φορέα του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, και αφορά επιχειρήσεις που επιθυμούν να προσφέρουν επιπλέον ειδικές εκπτώσεις και προνόμια στους νέους, δικαιούχους του Youth Pass. Δηλαδή, όταν ένας δικαιούχος του Youth Pass απευθύνεται σε μία επιχείρηση ενταγμένη στο Market place, θα λαμβάνει την επιπλέον έκπτωση που θα προσφέρει η συγκεκριμένη επιχείρηση. Με αυτόν τον τρόπο, οι νέοι θα έχουν -μέσω της πρωτοβουλίας Youth Pass- συνολικά μεγαλύτερη οικονομική ενίσχυση.

To Market place αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία στα μέσα Μαΐου, αμέσως μετά την ολοκλήρωση των αιτήσεων για το Youth Pass. Ήδη, επιχειρήσεις έχουν δείξει ενδιαφέρον ώστε να ενταχθούν στο Market place.

Στους τομείς του τουρισμού, του πολιτισμού και των μεταφορών θα δραστηριοποιούνται οι επιχειρήσεις που θα ενταχθούν

Οι επιχειρήσεις που θα ενταχθούν στο Μητρώο θα πρέπει να δραστηριοποιούνται στους τομείς του τουρισμού, του πολιτισμού και των μεταφορών. Η συμμετοχή τους στο Μητρώο προϋποθέτει την παροχή εκπτώσεων στους δικαιούχους του Youth Pass για όσο χρονικό διάστημα είναι ενεργή η ψηφιακή κάρτα τους, ανεξάρτητα εάν οι αγορές ή οι συναλλαγές πραγματοποιούνται με χρήση της κάρτας ή με άλλο τρόπο.

Ποιος ο στόχος

Στόχος της πρωτοβουλίας είναι να δοθούν ουσιαστικά κίνητρα και ευκολίες στους νέους, ώστε να αξιοποιήσουν στο έπακρο το πρόγραμμα Youth Pass, απολαμβάνοντας περισσότερες εμπειρίες, μετακινήσεις και πολιτιστικές δράσεις. Παράλληλα, σύμφωνα με το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, η συμμετοχή των επιχειρήσεων ενισχύει την εξωστρέφεια και την κοινωνική παρουσία τους, ενώ συμβάλλει ενεργά στην υποστήριξη της νέας γενιάς.

Η πλατφόρμα Youth Pass άνοιξε την 1η Απριλίου και θα παραμείνει ανοιχτή για τους ενδιαφερόμενους έως και τις 15 Μαΐου.

Με πληροφορίες από ertnews.gr