Οκτώ χρόνια ακριβώς μετά από το κλείσιμο της πλατφόρμας ειδών πολυτελείας eLuxury, ο γαλλικός οίκος πολυτελείας LVMH ανακοίνωσε το λανσάρισμα του νέου εγχειρήματός της στο ηλεκτρονικό εμπόριο, το 24 Sèvres. Ειδικότερα, στην συγκεκριμένη πλατφόρμα θα διατίθενται πολυτελή ενδύματα και αξεσουάρ από 150 κορυφαίους οίκους μόδας όπως Louis Vuitton, Christian Dior και Prada, ενώ τα προϊόντα θα αποστέλλονται σε περισσότερες από 80 χώρες σε όλον τον κόσμο, μεταξύ αυτών και στην Ελλάδα.
Με την παραπάνω στρατηγική κίνηση, η LVMH ανταγωνίζεται ευθέως αντίστοιχες πλατφόρμες πολυτελή ρουχισμού, όπως αυτών της «Yoox Net-A-Porter Group» (Yoox Net-A-Porter Group: Αύξηση πωλήσεων κατά 12,4% στα 1,87 δισ. ευρώ), της Farfetch (Farfetch: Με μικτό τζίρο το 2016 τα 800 εκατ. δολάρια ανταγωνίζεται ευθέως την YNAP) και της mytheresa.com.
Σημειώνεται οτι οι διαδικτυακές πωλήσεις (2 δισ. ευρώ) της LVMH αντιπροσωπεύουν μόνο το 5,3% των συνολικών πωλήσεων του Ομίλου.
Σύμφωνα με έρευνα της συμβουλευτικής McKinsey & Company, οι παγκόσμιες δαπάνες για πολυτελή αγαθά μέσω διαδικτύου (Luxury: Το ηλεκτρονικό εμπόριο μοχλός ανάπτυξης του κλάδου πολυτελείας) θα ανέλθουν στα 70 δισ. δολάρια το 2025.
Στο παρελθόν σάς είχα παρουσιάσει τις 4 εταιρείες δισεκατομμυρίων του eFashion στην Ευρώπη.
Σχόλια