NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Ενώσεις, Επιμελητήρια
ανάγνωση

ΕΕΚΕ: Τι ώθησε τους καταναλωτές να προβούν σε καταγγελία το 2024

ΕΕΚΕ: Τι ώθησε τους καταναλωτές να προβούν σε καταγγελία το 2024
19_03_2025 | 10:42 19_03_2025 | 11:07
epixeiro icon Ειδήσεις | Ενώσεις, Επιμελητήρια

​Από την αρχή της ίδρυσής της, η ΕΕΚΕ έθεσε ως βασικό στόχο την προστασία των συμφερόντων των καταναλωτών. Όλες οι δράσεις της, οι ενημερωτικές καμπάνιες, η συνεχής πληροφόρηση του κοινού, η λειτουργία των υπηρεσιών της και όλη η δραστηριότητά της εν γένει κατατείνουν στην υποστήριξη και ενημέρωση του καταναλωτή.

Από τον Απολογισμό Διαχείρισης Καταγγελιών και άλλων καταναλωτικών ζητημάτων που εκπόνησε η ΕΕΚΕ για το έτος 2024 και δημοσιοποιεί, προκύπτει ότι υπάρχει μία πλειάδα θεμάτων που συνεχίζουν και φέτος να ταλαιπωρούν τους καταναλωτές, οδηγώντας τους πολλές φορές σε απόγνωση, τη στιγμή μάλιστα που οι δαπάνες διατροφής παραμένουν περιορισμένες, λόγω της συνεχιζόμενης ακρίβειας.

Αναλυτικότερα, οι κατηγορίες που απασχόλησαν και ώθησαν τους καταναλωτές να προβούν σε καταγγελία κατά το 2024 είναι οι ακόλουθες:

  • Τραπεζικές Συναλλαγές 42,43%
  • Προϊόντα-Υπηρεσίες 33,55%
  • Τηλεπικοινωνίες 11,18%
  • Υπηρεσίες Κοινής Ωφέλειας 6,25%
  • Ακίνητα 3,95%
  • Τρόφιμα 0,99%
  • Τουριστικές Υπηρεσίες 0,66%
  • Ασφαλιστήρια Συμβόλαια 0,66%
  • Υπηρεσίες Εκπαίδευσης 0,33%

Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, το 2024, διαχειρίστηκε με επιτυχία το σύνολο (100%) των καταγγελιών και καταναλωτικών ζητημάτων και ερωτημάτων που δέχτηκε και παρείχε στους καταναλωτές εξατομικευμένη ενημέρωση και καθοδήγηση, σχετικά με τα δικαιώματά τους.

Η ανάπτυξη της καταναλωτικής συνείδησης αποτελεί βασικό στόχο της ΕΕΚΕ, η οποία πρωτοστατεί στο πλαίσιο αυτό.

Διαβάστε ολόκληρη τη στατιστική ανάλυση καταναλωτικών καταγγελιών 2024 εδώ.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr