NEWSFLASH...
Culture Hub
ανάγνωση

Ένα ταξίδι στους γαστρονομικούς προορισμούς που δημιουργούν… οι οίκοι μόδας

Ένα ταξίδι στους γαστρονομικούς προορισμούς που δημιουργούν… οι οίκοι μόδας

Οι μεγαλύτεροι οίκοι μόδας, μπορεί να δημιουργούν επί της ουσίας αισθητική αλλά παράλληλα δεν παύουν να δημιουργούν συνεχώς και επιθυμία. Να ανακαλύπτουν τρόπους να την εκφράσουν όχι μόνο μέσα απόκτηση ενός άρτιου αισθητικά ρούχου, κάποιου ιδιαίτερου αξεσουάρ ή κάποιου γοητευτικού αρώματος αλλά ακόμα και μέσα από την τέχνη της γαστρονομίας.

Η απολαυστική αυτή σκηνή που συνδέει αυτούς τους δύο κόσμους διαδραματίζεται μάλιστα σε μέρη απροσδόκητα. Από τις κομψές ταράτσες του Μιλάνου, μέχρι εμβληματικούς ουρανοξύστες, τους πολυσύχναστους δρόμους του Τόκιο και τις ιστορικές γειτονιές του Παρισιού.

Οι οίκοι μόδας δημιουργούν γαστρονομικούς προορισμούς

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους ένας οίκος μόδας εισβάλει στον χώρο της γαστρονομίας και της εστίασης. Αρκεί να θυμηθούμε τα μικρά βαν έξω από τα καταστήματα της Boss σε γνωστές ιταλικές πόλεις όπως το Μιλάνο και το Τορίνο που μοίραζαν, ορισμένες μέρες του φετινού χειμώνα, ζεστή σοκολάτα και cappuccino με την ανταλλαγή μιας μάρκας, η απόκτηση της οποίας γινόταν με την συμπλήρωση μιας φόρμας με τα στοιχεία των εν δυνάμει πελατών.

Μέχρι τα πασίγνωστα cafe που φέρουν τα ονόματα των οικών, τις ιστορικές ιταλικές pasticcerie που συνδέονται πλέον με ορισμένους από αυτούς και φυσικά, τα εστιατόρια που αντικατοπτρίζουν και ενισχύουν την ταυτότητα των brands συνδέοντας τα με την μόδα, την τέχνη και την γαστρονομία.

Bar Luce, Prada Foundation

Λίγο ο cappuccino, λίγο οι λαχταριστές τάρτες με τα φρούτα και πολύ… το απίθανο τιραμισού και η κινηματογραφική από πολλές παστέλ απόψεις ατμόσφαιρα, είναι το σημείο που σχεδιάστηκε από τον Αμερικανό σκηνοθέτη Γουές Άντερσον το 2015. Το Bar Luce αναδημιουργεί την ατμόσφαιρα ενός τυπικού μιλανέζικου καφέ και βρίσκεται στην είσοδο του κτιρίου του Prada Foundation.

Η τοξωτή οροφή και η διακόσμηση με σχέδια στο πάνω μέρος των τοίχων προς την οροφή, αναδημιουργούν μια «μινιατούρα», μια αλλιώτικη εκδοχή της θολωτής γυάλινης οροφής και της διακόσμησης της Galleria Vittorio Emanuele που συνδέεται ως τοποθεσία με την ιστορία του brand, ενώ η επίσκεψη συνδυάζεται απαρέγκλιτα με τις τρέχουσες εκθέσεις σύγχρονης τέχνης. Επιπλέον η Prada έχει αποκτήσει και την ιστορική Pasticceria Marchesi στην καρδιά του Μιλάνου.

Ralph's Coffee

Πρόκειται για μια αλυσίδα καφέ που αποτυπώνει την κλασική, αμερικανική αισθητική του Ralph Lauren και απλώνεται σε μεγάλες πόλεις, για παράδειγμα στην Νέα Υόρκη, το Παρίσι, καθώς και σε καταστήματα Ralph Lauren, σε διάφορα σημεία του κόσμου.

Χαρακτηρίζεται από ζεστή και κομψή ατμόσφαιρα, με ξύλινη διακόσμηση και vintage στοιχεία ενώ το μενού περιλαμβάνει καφέ, τσάι, γλυκά και ελαφριά σνακ. Η εμπειρία του να πίνει κανείς καφέ στην Αμερική συνδυάζεται εδώ με όσα πρεσβεύει το brand ενώ υπάρχει και η δυνατότητα online αγορών μιας σειράς αντικειμένων που σχετίζονται με τον καφέ στα Ralph's Coffee.

Gucci Osteria da Massimo Bottura

Αυτή η βραβευμένη και με αστέρια Michelin σειρά εστιατορίων σε τοποθεσίες όπως η Φλωρεντία, το Μπέβερλι Χιλς, το Τόκιο και η Σεούλ πρόκειται για μια συνεργασία μεταξύ του οίκου Gucci και του διάσημου σεφ Massimo Bottura. Προσφέρει μια σύγχρονη εκδοχή της ιταλικής κουζίνας, με έμφαση στην καινοτομία, την δημιουργικότητα και φυσικά την αισθητική της συνολικής εμπειρίας που αντικατοπτρίζει την κομψότητα του οίκου Gucci.

Τα πιάτα είναι εμπνευσμένα από την ιταλική παράδοση, αλλά παρουσιάζονται με σύγχρονο και καλλιτεχνικό τρόπο. Στην φωτογραφία για παράδειγμα βλέπουμε τον επαναπροσδιορισμό του παγκοσμίως διάσημου επιδόρπιου του Bottura 'Oops! Έριξα την τάρτα λεμονιού', σε μια σύγχρονη εκδοχή της παραδοσιακής ναπολιτάνικης κασάτα.

The Coach Restaurant

Το εστιατόριο αυτό, στην Ινδονησία, αποτελεί μια από τις πρώτες προσπάθειες της Coach στον τομέα της εστίασης όπου μενού βασίζεται σε κλασικές αμερικάνικες εκδοχές πιάτων με ένα σύγχρονο twist.

Το εστιατόριο αντικατοπτρίζει την αισθητική της Coach, συνδυάζοντας την πολυτέλεια με ένα σύγχρονο, αστικό στυλ. Ενώ το Coach coffee shop προσφέρει μια, πιο χαλαρή πρόταση, η οποία είναι εμπνευσμένη από την πόλη της Νέας Υόρκης, όπου και εδρεύει ο οίκος Coach.

Café Kitsuné

Πέρα από τα Mega Brands στο ίδιο γαστρονομικό παιχνίδι έχουν επιδοθεί και μικρότεροι οίκοι με μεγάλη επιρροή και ιδιαίτερη αισθητική.

Το γαλλικό-ιαπωνικό brand Maison Kitsuné (ιαπωνική λέξη για την αλεπού) έχει δημιουργήσει μια αλυσίδα με τα Café Kitsuné σε πολλές πόλεις του κόσμου, όπως το Παρίσι, το Τόκιο, η Νέα Υόρκη, το Λονδίνο και η Σεούλ, προσφέροντας καφέ, τσάι, γλυκά και ελαφριά γεύματα σε ένα περιβάλλον που αντικατοπτρίζει την post-hipster αισθητική του οίκου.

Τα Café Kitsuné συνδυάζει την κομψότητα με μια χαλαρή, μοντέρνα ατμόσφαιρα και την χαρακτηριστική αλεπού (kitsune), που υπάρχει πολύ συχνά στα διάφορα προϊόντα της Maison Kitsuné να κάνει την εμφάνισή της στα πιάτα και τα ποτήρια του καφέ.

Ceresio 7, Dsquared2

Γενικότερα το Μιλάνο βέβαια, η πρωτεύουσα της ιταλικής μόδας, υπήρξε πρωτοπόρος σε την τάση που συνδέει την γαστρονομία με την μόδα και ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το και το Ceresio 7, το εστιατόριο των Dsquared2.

Τοποθετημένο στην ταράτσα με τις πισίνες του ιστορικού κτιρίου όπου στεγάζονται τα γραφεία του οίκου, το Ceresio 7 προσφέρει εκπληκτική θέα στον ορίζοντα του Μιλάνου ενώ σε συνδυασμό με την κομψή διακόσμηση δημιουργεί μια ατμόσφαιρα πολυτέλειας και χαλάρωσης.

Η κουζίνα είναι μια σύγχρονη εκδοχή πιάτων εμπνευσμένων από την ιταλική γαστρονομία, με έμφαση στα φρέσκα, εποχιακά υλικά και τις δημιουργικές συνθέσεις.

Δείτε τις νέες αφίξεις στις συλλογές του Attica εδώ


Armani Ristorante

Ο Giorgio Armani ήταν ένας από τους πρώτους σχεδιαστές που εισήλθε στον χώρο της εστίασης, με το πρώτο Armani Ristorante να ανοίγει στο Παρίσι το 1998.

Σήμερα, τα Armani Ristoranti έχουν εξαπλωθεί σε πολλές μεγάλες πόλεις όπως το Μιλάνο, η Μπολόνια, το Τόκιο και το Ντουμπάι, προσφέροντας μια γαστρονομική εμπειρία που αντικατοπτρίζει την κομψότητα και το στυλ του οίκου. Έτσι η ιταλική κουζίνα, με έμφαση στην ποιότητα των υλικών και την απλότητα των γεύσεων, συνδυάζεται με μια ατμόσφαιρα πολυτέλειας και εκλεπτυσμένου design.

Beige Alain Ducasse

Η Chanel, σε συνεργασία με τον διάσημο σεφ Alain Ducasse, δημιούργησε το Beige στο Τόκιο το 2004. Το εστιατόριο βρίσκεται στον 10ο όροφο του κτιρίου της Chanel στην Ginza και προσφέρει μια γαστρονομική εμπειρία που συνδυάζει την κομψότητα της Chanel με την τεχνογνωσία του Ducasse.

Η γαλλική κουζίνα, με ιαπωνικές επιρροές, δημιουργεί ένα αρμονικό πάντρεμα γεύσεων και αισθήσεων, ενώ η διακόσμηση αντικατοπτρίζει την αισθητική του οίκου, με το χαρακτηριστικό γήινο μπεζ χρώμα να κυριαρχεί.

Le Café V, Louis Vuitton

Η Louis Vuitton, αν και άργησε να εισέλθει στον χώρο της εστίασης, έχει δείξει μεγάλη δυναμική τα τελευταία χρόνια.

Με το Le Café V στην Οσάκα και το Τόκιο, και το Sugalabo, ένα πειραματικό εστιατόριο του σεφ Yosuke Suga, η Louis Vuitton έχει δημιουργήσει γαστρονομικούς προορισμούς που συνδυάζουν την πολυτέλεια με την καινοτομία. Επιπλέον η LVMH, ο όμιλος που κατέχει τη Louis Vuitton, έχει στην κατοχή της το Cova, μια από τις πιο ιστορικές pasticcerie του Μιλάνου.


Δείτε τις νέες αφίξεις στις συλλογές του Attica εδώ

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr