NEWSFLASH...
Ειδήσεις | Σεμινάρια & Επιμόρφωση Στελεχών
ανάγνωση

Webinar: Πώς να διατηρήσετε (ευχαριστημένο) το προσωπικό σας – 27 εύκολες πρακτικές για να δημιουργήσετε employee brand ambassadors

Webinar: Πώς να διατηρήσετε (ευχαριστημένο) το προσωπικό σας – 27 εύκολες πρακτικές για να δημιουργήσετε employee brand ambassadors

Το σεμινάριο “Πώς να διατηρήσετε (ευχαριστημένο) το προσωπικό σας”, το οποίο θα πραγματοποιηθεί 12 Φεβρουαρίου 2024 (16:00 – 20:00), έχει ως στόχο να βοηθήσει τους συμμετέχοντες να εντρυφήσουν σε θέματα ηγεσίας και διατήρησης του προσωπικού τους. Διότι, η τακτική ανακύκλωση του προσωπικού, δεν ωφελεί καμία εταιρεία.

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων, αλλά και σε όσους φιλοδοξούν να γίνουν.

Ενότητες σεμιναρίου

Το σεμινάριο “Πώς να διατηρήσετε (ευχαριστημένο) το προσωπικό σας” θα υλοποιηθεί σε μία μέρα και βασικά θα καταπιαστεί με 27 εύκολες και σχετικά προσιτές πρακτικές, προκειμένου να καλλιεργηθεί ένα ευνοϊκό, ως προς το προσωπικό, εργασιακό κλίμα. Αυτό νομοτελειακά θα μεταφραστεί σε αύξηση της παραγωγικότητας και της ικανοποίησης του υπαλλήλου, μετατρέποντάς τον σε διαφημιστή μας.


Ο εισηγητής

Ο Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων.

Είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA in Marketing) από το Cleveland State University (Αμερική). Πτυχιούχος του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιά.

Έχει συγγράψει 20 τίτλους, μεταξύ των οποίων τα: «Παράπονα Πελατών. Μπελάς ή Ευκαιρία», «”Υποδειγματική Εξυπηρέτηση Πελατών. 60 τρόποι για να δημιουργήσετε πιστούς πελάτες», «Μάρκετινγκ Υπηρεσιών. Εφαρμογή στον Τουρισμό», «Airbnb. Πώς να διαπρέψεις ως οικοδεσπότης» και «Γνωστά Ονόματα, Άγνωστες Ιστορίες 1,2,3».

Αποσπάσματα από τα βιβλία, καθώς και συνεντεύξεις, έχουν δημοσιευτεί σε έγκυρες εφημερίδες και περιοδικά, ραδιοφωνικούς σταθμούς καθώς και στην τηλεόραση, ενώ έχει προσκληθεί ως ομιλητής από διάφορες οργανώσεις και φορείς όπως TEDx, Palso, Σχολείο Τουρισμού Καλαμάτας, ΕΕΔΕ, Forum.

Είναι διαχειριστής του μπλογκ marketing-tips.gr, έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και -από το 2000 έως σήμερα- ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, στην τουριστική σχολή Le Monde.

Αρθρογραφεί στο epixeiro.gr, είναι συνεργάτης του Travel Daily News και της HotelTraining, ενώ έχει διατελέσει σύμβουλος μάρκετινγκ και προώθησης για το ιστορικό ξενοδοχείο «Το Σπίτι του Καπετάνιου» στην Πρέβεζα, το «Tesoro Hotel» στη Λευκάδα, το κατάστημα εστίασης «FoodLab» στη Χίο και το «Κτήμα Υδρούσα» στην Άνδρο.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ.

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr