Έρευνα: Σημαντική αύξηση ενδιαφέροντος για τα all-inclusive ξενοδοχεία το 2024 στην Ελλάδα

Το Parents Hub,διαδικτυακή πλατφόρμα για γονείς, παρουσιάζει την ολοκληρωμένη έρευνα του 2024 σχετικά με την άνοδο του ενδιαφέροντος για all-inclusive ξενοδοχεία στην Ελλάδα.
Η έρευνα, που βασίζεται σε δεδομένα για το ενδιαφέρον των ταξιδιωτών, αποκαλύπτει τις τάσεις, τις προτιμήσεις και τις ανάγκες των οικογενειών με παιδιά και άλλων κοινών που επιλέγουν All Inclusive διακοπές.
Τα βασικά ευρήματα της έρευνας
- Αύξηση ενδιαφέροντος για All-Inclusive διακοπές: Το 2024 παρατηρήθηκε εντυπωσιακή άνοδος κατά 444,3% σε σχέση με το 2023, με πρόβλεψη περαιτέρω αύξησης και για το 2025 (311,18%).
- Δημοφιλείς προορισμοί για All Inclusive Διακοπές: Περιοχές όπως η Πελοπόννησος (+65,96%) και η Εύβοια (+57,94%) αναδείχθηκαν ως οι προορισμοί με την μεγαλύτερη αύξηση ενδιαφέροντος το 2024 συγκριτικά με το 2023 για All Inclusive διακοπές. Η Εύβοια μάλιστα προβλέπεται να έχει την μεγαλύτερη αύξηση ενδιαφέροντος από όλους τους άλλους προορισμούς για το 2025 (+56,64%).
- Κριτήρια φιλικά προς τα παιδιά: Το 2024, οι ταξιδιώτες και οι οικογένειες έδειξαν αύξηση στη ζήτηση σε All Inclusive ξενοδοχεία κοντά στην παραλία (+19,45%) και σε εκείνα που προσφέρουν κοινωνικό τουρισμό (+38,38%).
- Δημοφιλή All Inclusive ξενοδοχεία: Το Kalogria Beach και τα ξενοδοχεία του ομίλου Grecotel ξεχωρίζουν για την αυξημένη ζήτηση συγκεκριμένα για το All Inclusive πρόγραμμά τους.
- Πλατφόρμες κρατήσεων: Το Ekdromi αναδεικνύεται ως η πλατφόρμα με το μεγαλύτερο ενδιαφέρον από τους ταξιδιώτες για την αναζήτηση και κράτηση all-inclusive διακοπών.
Τα σημαντικά κριτήρια για οικογένειες
Η έρευνα επιβεβαιώνει τη σημασία των παροχών που απευθύνονται σε παιδιά, όπως νεροτσουλήθρες και δραστηριότητες, καθώς και την τοποθεσία κοντά στη θάλασσα. Οι ταξιδιώτες και οι οικογένειες αναζητούν επίσης οικονομικές προσφορές, με έμφαση σε πακέτα που περιλαμβάνουν φαγητό, διασκέδαση και διαμονή.
Η έρευνα δημοσιεύθηκε στο Parents Hub και είναι διαθέσιμη εδώ.
Μεθοδολογία της έρευνας & λοιπές πληροφορίες
● H έρευνα βασίστηκε σε ανάλυση 500 λέξεων – κλειδιά που περιέχουν μέσα την λέξη “all inclusive” και δεδομένων σχετικά με: 1) τον μηνιαίο όγκο αναζητήσεων, 2) την αύξηση / μείωση του όγκου αναζητήσεων ανάμεσα στο 2024 και το 2023 για τις θεματικές που εξετάστηκαν, 3) την πρόβλεψη σχετικά με την αύξηση / μείωση του όγκου αναζητήσεων το 2025.
● Τα νούμερα του όγκου των μηνιαίων αναζητήσεων που παρουσιάζονται στην έρευνα αποτελούν μέσους όρους ανά μήνα. Κατ’ επέκταση, το ενδιαφέρον για συγκεκριμένα εποχικά ή επίκαιρα θέματα ενδέχεται να κορυφώνεται γύρω από την περίοδο που αφορά το θέμα (πχ καλοκαίρι).
● H έρευνα βασίστηκε σε δείγμα δεδομένων που εξήχθη με την βοήθεια του εργαλείου Ahrefs, ενός εργαλείου που βοηθάει σε ενέργειες βελτιστοποίησης για τις μηχανές αναζήτησης. Περισσότερα σχετικά με τις πηγές από τις οποίες τραβάει τα δεδομένα του το Ahrefs μπορείτε να βρείτε εδώ. Περισσότερα σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο κάνει προβλέψεις δεδομένων το Ahrefs μπορείτε να βρείτε εδώ.
Σχόλια