Περιορισμός λειτουργίας των οικονομικών υπηρεσιών από 2 έως 20/01 στον Δήμο Αθηναίων - Πότε επανέρχονται
Ο Δήμος Αθηναίων ανακοίνωσε τον περιορισμό της λειτουργίας των οικονομικών υπηρεσιών από 2 έως 20 Ιανουαρίου 2025 λόγω εργασιών μετάβασης στο νέο πληροφοριακό σύστημα ERP-SAP.
Για την περαιτέρω αναβάθμιση της λειτουργίας των οικονομικών υπηρεσιών του και με σκοπό την ποιοτικότερη εξυπηρέτηση των πολιτών, ο Δήμος Αθηναίων υλοποιεί, σε ό,τι αφορά τον τομέα της μηχανογραφικής του υποδομής, το νέο πληροφοριακό σύστημα ERP-SAP.
Για τις ανάγκες προετοιμασίας λειτουργίας του νέου συστήματος και μετάπτωσης δεδομένων από το παλαιό, οι οικονομικές υπηρεσίες του Δήμου Αθηναίων θα περιορίσουν τη λειτουργία τους το χρονικό διάστημα από 2 έως 20 Ιανουαρίου 2025 και θα δύνανται να παρέχουν μόνο τις ακόλουθες υπηρεσίες:
- Έκδοση και πληρωμή Βεβαιωτικών Σημειωμάτων (άμεση βεβαίωση Οίκοθεν), ηλεκτρονικά και δια ζώσης στα ταμεία του Δήμου Αθηναίων.
- Πληρωμή Κλήσεων της Δημοτικής Αστυνομίας και της Τροχαίας (που δεν έχουν ενταχθεί σε Χρηματικό Κατάλογο).
- Ηλεκτρονικές Πληρωμές οφειλών με Κωδικό RF που έχει ήδη δημιουργηθεί από το παλαιό σύστημα (Μη Ληξιπρόθεσμες Δόσεις Ρυθμίσεων και Ατομικές Ειδοποιήσεις).
Επισημαίνεται ότι, έως ότου ολοκληρωθεί η μετάπτωση δεδομένων από το παλαιό σύστημα στο νέο (εκτιμώμενη ημερομηνία 20/01/2025), δε θα υπάρχει δυνατότητα ένταξης των οφειλών σε Ρύθμιση, παρά μόνο παραλαβή των σχετικών Αιτήσεων οι οποίες θα διεκπεραιωθούν μετά τις 20/01/2025.
Επιπλέον, βασικές λειτουργίες του νέου πληροφοριακού συστήματος ERP-SAP θα τεθούν σταδιακά σε λειτουργία από τις 20 Ιανουαρίου 2025, ως μέρη μιας ολοκληρωμένης ροής εργασιών, ενώ η παραμετροποίηση θα συνεχίζεται και νέες λειτουργίες θα ενσωματώνονται συνεχώς, έως ότου επιτευχθεί πλήρης και συνολική κάλυψη των αναγκών όλων των οικονομικών λειτουργιών του Δήμου.
Πηγή: ertnews.gr
Σχόλια