NEWSFLASH...
Marketing & Sales | Marketing
ανάγνωση

Μπύρα Άλφα: Η μπύρα που έχει στο DNA της την ψυχή την Ελλήνων!

Μπύρα Άλφα: Η μπύρα που έχει στο DNA της την ψυχή την Ελλήνων!

Ένα πρωινό, κατά τη διάρκεια μίας συζήτησης με συναδέλφους για τις διαφημίσεις που παίζει τελευταία η τηλεόραση και όντας ταυτόχρονα υπό αναζήτηση έμπνευσης, η πρώτη εικόνα που μου ήρθε στο μυαλό είναι αυτή από την τελευταία διαφήμιση της μπύρας Άλφα. Οι εικόνες του γιου με τον πατέρα μου ήρθαν σε καρέ και η αλήθεια είναι ότι βούρκωσα. Τότε ήταν που αποφάσισα ότι δεν γίνεται, πρέπει να γράψουμε κάτι γι’ αυτό!

Αυτή η διαφήμιση είναι μια υπέροχη, αληθινή και ανθρώπινη ιστορία, την οποία όσες φορές και να τη δω δεν με αφήνει ασυγκίνητη! Τα δάκρυα πάντα τρέχουν στα μάγουλά μου και τότε συνειδητοποιώ ότι ίσως κι εγώ να έχω ζήσει κάτι παρόμοιο, ενώ την ίδια στιγμή με πιάνει και η νοσταλγία του «αχ και να ξέρες!». Η φράση που μας είπε ο Γιώργος Μακρυγιαννάκης, Marketing Manager της ΑΛΦΑ, νομίζω ότι τα συνοψίζει όλα! «κάποιες φορές μπορεί να είμαστε μαζί με τους δικούς μας ανθρώπους τόσο κοντά, αλλά και τόσο μακριά συνάμα».

Όπως ίσως θα καταλάβατε, έπρεπε να μάθουμε περισσότερα γι’ αυτή τη διαφήμιση, γι’ αυτή την ιδέα, γι’ αυτό το αίσθημα τελικά, έτσι μας έκανε την τιμή να μας μιλήσει γι’ αυτήν ο Γιώργος Μακρυγιαννάκης!

Ξεκινώντας πείτε μας ποια ήταν η ιδέα που σας οδήγησε σε αυτή τη διαφήμιση;

«Η αλήθεια είναι πως μετά την επιτυχία της περσινής ταινίας ο πήχης είχε ανέβει πολύ ψηλά», μοιράστηκε μαζί μας ο κ. Μακρυγιαννάκης. «Σίγουρα, κοινός παρονομαστής ήταν η επιθυμία μας να εξετάσουμε για ακόμα μία χρονιά τις ουσιαστικές ανθρώπινες σχέσεις υπό το πρίσμα μιας αληθινής ιστορίας» συνέχισε.

Μπύρα Άλφα: Η μπύρα που έχει στο DNA της την ψυχή την Ελλήνων!

Η ιδέα πίσω από τη διαφήμιση είναι μία απλή αλήθεια, όπως μας είπε. «Υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι, οι πιο δικοί μας άνθρωποι, στους οποίους οφείλουμε αυτό που είμαστε. Όμως, κάποιες φορές μπορεί να είμαστε μαζί τους τόσο κοντά αλλά και τόσο μακριά συνάμα. Και η τεχνολογία δεν βοηθάει. Μας απομακρύνει ή μας απομονώνει, αντί να μας φέρνει κοντά.

Έρχεται όμως εκείνη η στιγμή στη ζωή μας όπου κάποιο γεγονός μας δείχνει την αλήθεια. Όταν καταλαβαίνουμε τη σημασία των ανθρώπων αυτών και αποφασίζουμε με επικό τρόπο να τους το δείξουμε. Είναι η στιγμή της αλήθειας που έρχεται η λύτρωση και η αναγνώριση. Που έστω και αργά, ερχόμαστε πιο κοντά τους από ποτέ».

Αυτή την ανθρώπινη συμπεριφορά φώτισε φέτος η ΑΛΦΑ, τόνισε. «Μια ακόμη ανθρώπινη σχέση για την οποία αξίζει να κάνουμε πολλά. Δεδομένου ότι από τις πλέον αυθεντικές σχέσεις είναι αυτές του γονιού-παιδιού, φέτος, αποφασίσαμε να ασχοληθούμε με αυτή του πατέρα-γιου. Δύο ζωές που βαδίζουν παράλληλα και χαρακτηρίζονται από βαθιά αγάπη και αλληλοσεβασμό, χωρίς, όμως, να λείπουν και οι εντάσεις, καθώς ο γιος ανδρώνεται και χαράσσει τη δική του πορεία».

Εκτός από την ιδέα όμως, τι άλλο συνέβαλε στην επιτυχία της καμπάνιας τελικά;

Η ΑΛΦΑ γεννήθηκε το 1961, σε μία εποχή που οι σχέσεις ήταν γνήσιες και ανθρώπινες. Άρα η μάρκα, στο DNA της είναι ανοιχτόκαρδη, καλοσυνάτη, «ζεστή» και αυθεντική, όπως η ψυχή των Ελλήνων.

«Η ταυτότητα της ΑΛΦΑ είναι μοναδική, αλλά θέλαμε να μην είναι τόσο παραδοσιακή στον τρόπο που επικοινωνεί. Αντίθετα θέλαμε να είναι η επικοινωνία της σύγχρονη και υψηλών προδιαγραφών. Να εκπλήσσει αλλά και να σπάει τις νόρμες διαφήμισης που έχει υιοθετήσει η κατηγορία της μπίρας. Για αυτό και δεν μείναμε στα κλισέ, αλλά δώσαμε ένα συναισθηματικό και βαθύτερο, νοηματικά, τόνο στην επικοινωνία, εκεί που συνήθως βλέπαμε μόνο χορό, τραγούδια, μπύρα και καλή παρέα», συμπλήρωσε.

Στην ερώτηση αν ο κόσμος έχει συνδέσει τη διαφήμιση με το προϊόν που προβάλλεται ο κ Μακρυγιαννάκης μας απάντησε ότι «ακριβώς επειδή ξεφύγαμε από τα τετριμμένα και τους κλασικούς κώδικες επικοινωνίας, που έχει η κατηγορία της μπύρας γενικότερα, πήραμε ένα «ρίσκο», που τελικά μας βγήκε. Όταν όμως έχεις μία καλή ιστορία να διηγηθείς που μιλά για τις ανθρώπινες σχέσεις με τρόπο απλό και αληθινό, τότε έχεις την ευκαιρία να δημιουργήσεις κάτι περισσότερο από μία απολαυστική διαφήμιση».

Η καμπάνια της ΑΛΦΑ κατόρθωσε να επιτύχει την απαιτούμενη σύνδεση με το προϊόν. Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, που ο κόσμος δεν αναφέρεται στη διαφήμιση του μπαμπά και του γιού, ή του μπαμπά και της νύφης, αλλά στη διαφήμιση της ΑΛΦΑ.

Τέλος δεν παρέλειψε να μας μιλήσει και για την ανάγκη που ήρθε να καλύψει αυτή η καμπάνια. Στόχος όπως μας είπε ήταν η μπύρα ΆΛΦΑ να αποκτήσει μοναδικότητα, να εδραιώσει τη δική της ταυτότητα και να ξεχωρίσει στο μυαλό του καταναλωτή. «Αυτό έγινε με το να βρούμε μοναδικές, αυθεντικές ιστορίες, που να μιλάνε στην καρδιά του καταναλωτή και με τον τρόπο εκτέλεσής τους να μη μοιάζουν με τίποτα με αυτά που είχαμε δει μέχρι στιγμής», κατέληξε. 

... σχόλια | Κάνε click για να σχολιάσεις
Επιχειρώ - epixeiro.gr
Επιχειρώ - epixeiro.gr