Sustainability Summit: Ανάγκη για κανόνες βιωσιμότητας στην ταξιδιωτική αλυσίδα
Η ανάγκη για την τήρηση των κανόνων βιωσιμότητας σε όλη της ταξιδιωτική αλυσίδα επισημάνθηκε από τους επαγγελματίες του κλάδου στην ημερίδα Sustainability Summit, που διοργάνωσε το δημοφιλές Βρετανικό περιοδικού Travel Weekly, στα γραφεία της Google στο Λονδίνο, την Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2024.
Το παρών στην ημερίδα έδωσε και ο ΕΟΤ, δια της Προϊσταμένης της Υπηρεσίας Εξωτερικού Ην. Βασιλείου και Ιρλανδίας κας Ελένης Σκαρβέλη, που συμμετείχε ως ομιλήτρια σε πάνελ, στο πλαίσιο συνεργασίας με την επαγγελματική πλατφόρμα Travel Weekly, που αριθμεί 580.000 page views και 12.619 συνδρομητές.
Στο ίδιο πάνελ συμμετείχαν επίσης οι κ.κ. Christian Santos, υπουργός Ισότητας, Απασχόλησης, Πολιτισμού, Τουρισμού και Νεότητας του Γιβραλτάρ, Alex Herrmann, διευθυντής του Visit Switzerland στο Ην. Βασίλειο & Ιρλανδία, Pedro Asensio, αναπληρωτής διευθυντής του Εθνικού Οργανισμού Τουρισμού της Ισπανίας στο Ην. Βασίλειο. Την συζήτηση συντόνιζε η αρχισυντάκτρια του περιοδικού Travel Weekly, κα Lucy Huxley.
Θέμα τη ημερίδας η βιωσιμότητα & οι πτυχές της στην Αεροπορία και τον Τουρισμό
Αποκλειστική θεματική της ημερίδας ήταν η βιωσιμότητα και οι διάφορες πτυχές της στις βιομηχανίες της αεροπορίας και του τουρισμού. Συγκεκριμένα, οι ομιλίες περιλάμβαναν την πορεία προς τις πτήσεις με μηδενικό ανθρακικό αποτύπωμα, την ενσωμάτωση της βιωσιμότητας στους τουριστικούς προορισμούς, τον ρόλο των τεχνολογικών εταιρειών όπως η Google στην προώθηση της βιωσιμότητας, τα πρώτα σχόλια από την COP29 και την αποτελεσματική προβολή των δράσεων βιωσιμότητας στο ευρύ κοινό.
Στο πάνελ των προορισμών δόθηκε η ευκαιρία προβολής της Ελλάδας και συγκεκριμένα της πλατφόρμας Sustainable Greece, σε στοχευμένο κοινό επαγγελματιών του τουρισμού.
Κεντρικό ζήτημα πλέον η βιωσιμότητα για πολλές τουριστικές εταιρείες
Την τελευταία τριετία, το θέμα της βιωσιμότητας έχει μεταβεί από εξειδικευμένο σε κεντρικό ζήτημα για πολλές τουριστικές εταιρείες. Δημοσκοπήσεις καταναλωτών συχνά δείχνουν ότι παραμένει μεν χαμηλά στη λίστα των προτεραιοτήτων τους όταν πρόκειται για την επιλογή διακοπών, αλλά οι εταιρείες σε όλη την αλυσίδα της τουριστικής βιομηχανίας αναγνωρίζουν ότι αυτό δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως δικαιολογία για να αγνοηθεί η ανάγκη για αλλαγή.
Η βιωσιμότητα στην τουριστική και αεροπορική βιομηχανία της Ελλάδας και στον κόσμο είναι και το θέμα της ετήσιας έκδοσης του δημοφιλούς επαγγελματικού Βρετανικού περιοδικού Travel Weekly που κυκλοφορεί.
Σχόλια